quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze had andere manieren om haar vochtpercentage op niveau te houden.
Tyron is het niet met jou eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Wat een pulp zeg.
Teen Wolf? Reallyquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Tyron is het niet met jou eens.
The originalsTVD
Teen Wolf
Ja echt, ik vond seizoen 1 echt spannend. Maar toen niet meer gekekenquote:
donequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Tyron gooi er eens een lekkere brunette in. Of een Damon
ik dacht eerst ook vanquote:
ggmmquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef GGMM het volgende:
Tyron
Jammer dat Nicki uit de OP is gehaald.
Ik hoef geen zwanger tokkiewijf te zien, maar Scarlett? Dat welquote:
Weet niet man ben de fase van series over tieners die gebeten worden door weerwolven wel ontgroeit ondertussen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook van![]()
ook nog eens mtv![]()
en de hoofdpersonage is ook redelijk dom, maar de personages om hem heen zijn wel interessant
supernatural 6 seizoenen gekeken, begon een beetje te vervelenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man ben de fase van series over tieners die gebeten worden door weerwolven wel ontgroeit ondertussen.
Kijk dan Supernatural.
Gewoon in een koekenpan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo een ei bakken, rond 12 uur. Ik ben er alleen nog niet uit hoe
Pan op het vuur, boter erin, boter laten smelten, ei erin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Ik bedoel, hoe ik mijn ei wilquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pan op het vuur, boter erin, boter laten smelten, ei erin.
Zo moeilijk was dat niet
eriksen heeft concurrentie van dylan o'brienquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |