Dit jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef terrorsjaak het volgende:
Gewoon zeggen: haal de manager maar even.
JEZUS WAT STOER VERTEL MEERquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef FuryOverkill het volgende:
ze zijn daar soms wel een stelletje randdebielen ja, ik ben onlangs 18 geworden dus ik mocht (weer) bier e.d. halen dus ik ging toevallig voor mijn vriendin even een fles wijn halen, zij is nog net geen 18 maar ze was niet mee maargoed.
ik was die dag precies 18, dus ik ga naar de kassa zegt die kneus achter de toonbank, ja je bent net 18 ik weet niet of ik het wel mee mag geven ik bel even mijn chefdus ik dacht ben je nou echt zo een randdebiel of ligt het aan mij?
komt z'n chef eraan en zegt die ja hij is 18 waarom geef je het dan niet mee, dus toen was het kneusje wel stil en kreeg ik de fles wijn voor de helft van de prijs mee voor het ongemaken de blik van die gozer was echt onbetaalbaar
Zou ik wat meer het nieuws volgen als ik jou was...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Blondje_93 het volgende:
Dat laatste is dan weer wel grappig. Nooit gehoord dat je het niet mee mag nemen omdat je een kind bij je hebt ofzo. Moeten ouders dan ook maar hun kinderen thuis laten als ze drank willen kopen?
Blond he, ik begrijp dat nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ik wat meer het nieuws volgen als ik jou was...
Wat jij vind heeft er weinig mee te maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef FuryOverkill het volgende:
als je nou als vader of moeder met je 15 jarige zoon aan de kassa staat en je gaat van die kinderdrankjes zoals smirnoff ice of breezer halen valt er nog wel te twijfelen of het voor die ouders bestemd is, anders gewoon meegeven vindt ik.
Ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
ik pak mijn grote verhalen boek er wel bij voor jou oke
Waarom jij mod bent geworden is mij een raadselquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat jij vind heeft er weinig mee te maken.
[..]
Ik wacht in spanning af!
Ja dat vind jij, maar op het werk wordt er erg veel op gehamerd en vanuit de wet staat er dat er geen drank aan den volwassene meegegeven mag worden met een minderjarige erbij. Die mensen achter de kassa vrezen natuurlijk voor hun baantje, dus dat begrijp ik wel. Ze doen namelijk ook vaak zelf testjes met minderjarige en zo worden er regelmatig mensen ontslagen. Bij twijfel wordt het dan maar niet meegegeven, echter als je naar de leidinggevende vraagt kan hiervoor gezorgt worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef FuryOverkill het volgende:
als je nou als vader of moeder met je 15 jarige zoon aan de kassa staat en je gaat van die kinderdrankjes zoals smirnoff ice of breezer halen valt er nog wel te twijfelen of het voor die ouders bestemd is, anders gewoon meegeven vindt ik.
Nou, dat was simpel. Er was een mod nodig en ik maakte er een opmerking over en hoppa, ik was mod.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom jij mod bent geworden is mij een raadsel
helemaal gelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Newbie's die hatenquote:
Nou, gefeliciteerd hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dat was simpel. Er was een mod nodig en ik maakte er een opmerking over en hoppa, ik was mod.
Nee hoor, niet alles. Alleen dat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
mensen die alles stoer vinden als iemand iets zegt
Bedankt.quote:
TLDRquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef spierbal het volgende:
Ja de tyfus, dat laat ik mooi niet gebeuren hé. Of eigenlijk wel.
Kijk mijn zus vroeg of ik even op haar zoontje kon passen, mijn neefje dus. Geen probleem. Omdat ik toch niks te doen heb in dat huis daar vroeg ik of ik nog boodschappen voor haar kon halen. Onder andere: bier en wijn.
Mijn zus heeft geen auto ik wel, dus we gingen eerst naar de sportschool. Mijn neefje bij de bardame afgegooid en die had wel wat de bekijken daar dacht ik zo héhé. Even gedoucht na afloop (het lijkt godverdomme wel of ik mijn dag met jullie doorneem).
Samen met mijn neefje naar die hoeren AH, allemaal ouwe facking grannys en niet zulke mobiele mensen die altijd in de wegrijden met hun scootmobiel, en ik! De enige die doorloopt wordt benadeeld!
Kijk ik ben wel achtien, ouders zelfs. Maar mijn neefje is 4. Dus we stonden in de rij en ik liet al heel netjes mijn ID zien. Dat was in orde maar hij kon het niet meegeven ivm mijn neefje, want die was overduidelijk geen 18. Echt bullshit dit. Maar goed de rest van mijn boodschappen afgerekend en ik zei tegen die kassahomo geef die fles maar die breng ik wel even terug.
Hij overhandigd hem en ik laat hem vol overtuiging expres uit mijn handen vallen en ik zei op een gaymanier: Oowps, en met mijn handje voor mijn mond haha.
Die kassahomo: Dat deed jij expres, dit moet u gewoon betalen. Ik zei: Sorry meneer, ik mag geen alcohol afrekenen mijn neefje is niet boven de 18.
BAM in your face fucking Albert Heijn dat de curator morgen op jullie stoep mag staan.
that Sir, is a win.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:52 schreef NightH4wk het volgende:
Ik leidt de cassiere altijd af door mijn broek te laten zakken bij de camera onderaan het kassapad. Zo onder de indruk dat ze vaak vergeten af te rekenen / ID vragen.
Waarom jij nog niet geband bent is mij een raadselquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
in elk geval zal iemand het vervelend vinden, want die moet het opruimen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens: niet denken dat het die mensen achter de kasse ook maar 1 fuck kan interesseren.
Niet alleen newbies schat, ik denk dat heel het forum het een raadsel vindt.quote:
Ja dat mogen wij arme KW medewerkers doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
in elk geval zal iemand het vervelend vinden, want die moet het opruimen.
iig was het rotzooi daar, zit hij in een meurstank van wijn. En is er vertraging bij die kassa. Ik genoot ervanquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man jongens ik wacht in spanning af. Wat een enge verhalen hier, sodeju.
Overigens: niet denken dat het die mensen achter de kasse ook maar 1 fuck kan interesseren.
Omdat ik geen misstap heb begaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Waarom jij nog niet geband bent is mij een raadsel
met je bloedkop
ga je hem nu over het hele forum volgen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen newbies schat, ik denk dat heel het forum het een raadsel vindt.
Nee, ik heb nog een leven weet jequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga je hem nu over het hele forum volgen?
Get a life....
Ontopic: we zijn een beetje doorgeslagen (en ver ook) met de betuttelende regelgeving....
scherpquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef spierbal het volgende:
Die kassahomo: Dat deed jij expres, dit moet u gewoon betalen. Ik zei: Sorry meneer, ik mag geen alcohol afrekenen mijn neefje is niet boven de 18.
Zo is de regelgeving ook; dat het geweigerd mag worden als men verwacht dat de intentie is dat de minderjarige het gaat nuttigen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef FuryOverkill het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo is de regelgeving ook; dat het geweigerd mag worden als men verwacht dat de intentie is dat de minderjarige het gaat nuttigen.
De kans dat in het geval van TS de intentie was dat het 4-jarige neefje het zou nuttigen lijkt me vrij klein.
Crewbashquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat ik geen misstap heb begaan
Kom vechten dan joh, mafkees.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat ik geen misstap heb begaan
maar van het brein van kassamedewerkers kan niet altijd verwacht worden dat ze dat begrijpen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo is de regelgeving ook; dat het geweigerd mag worden als men verwacht dat de intentie is dat de minderjarige het gaat nuttigen.
De kans dat in het geval van TS de intentie was dat het 4-jarige neefje het zou nuttigen lijkt me vrij klein.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom vechten dan joh, mafkees.
Snel, maak nog een kuttopic aan hierover!quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
OP DE BARRICADEN MET HOOIVORKEN EN FAKKELS!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:11 schreef Deshain het volgende:
[..]
Snel, maak nog een kuttopic aan hierover!
Hey spuit 11quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ooooh ts, ik hoop dat ik je nooit in het echt tegenkom want jij bent echt meedogenloos.
Het duurde gewoon even voor ik die hele lap tekst gelezen had, don't judge me broquote:
En nog traag van begrip ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het duurde gewoon even voor ik die hele lap tekst gelezen had, don't judge me bro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |