Dit jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef terrorsjaak het volgende:
Gewoon zeggen: haal de manager maar even.
JEZUS WAT STOER VERTEL MEERquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef FuryOverkill het volgende:
ze zijn daar soms wel een stelletje randdebielen ja, ik ben onlangs 18 geworden dus ik mocht (weer) bier e.d. halen dus ik ging toevallig voor mijn vriendin even een fles wijn halen, zij is nog net geen 18 maar ze was niet mee maargoed.
ik was die dag precies 18, dus ik ga naar de kassa zegt die kneus achter de toonbank, ja je bent net 18 ik weet niet of ik het wel mee mag geven ik bel even mijn chefdus ik dacht ben je nou echt zo een randdebiel of ligt het aan mij?
komt z'n chef eraan en zegt die ja hij is 18 waarom geef je het dan niet mee, dus toen was het kneusje wel stil en kreeg ik de fles wijn voor de helft van de prijs mee voor het ongemaken de blik van die gozer was echt onbetaalbaar
Zou ik wat meer het nieuws volgen als ik jou was...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef Blondje_93 het volgende:
Dat laatste is dan weer wel grappig. Nooit gehoord dat je het niet mee mag nemen omdat je een kind bij je hebt ofzo. Moeten ouders dan ook maar hun kinderen thuis laten als ze drank willen kopen?
Blond he, ik begrijp dat nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ik wat meer het nieuws volgen als ik jou was...
Wat jij vind heeft er weinig mee te maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef FuryOverkill het volgende:
als je nou als vader of moeder met je 15 jarige zoon aan de kassa staat en je gaat van die kinderdrankjes zoals smirnoff ice of breezer halen valt er nog wel te twijfelen of het voor die ouders bestemd is, anders gewoon meegeven vindt ik.
Ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
ik pak mijn grote verhalen boek er wel bij voor jou oke
Waarom jij mod bent geworden is mij een raadselquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat jij vind heeft er weinig mee te maken.
[..]
Ik wacht in spanning af!
Ja dat vind jij, maar op het werk wordt er erg veel op gehamerd en vanuit de wet staat er dat er geen drank aan den volwassene meegegeven mag worden met een minderjarige erbij. Die mensen achter de kassa vrezen natuurlijk voor hun baantje, dus dat begrijp ik wel. Ze doen namelijk ook vaak zelf testjes met minderjarige en zo worden er regelmatig mensen ontslagen. Bij twijfel wordt het dan maar niet meegegeven, echter als je naar de leidinggevende vraagt kan hiervoor gezorgt worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef FuryOverkill het volgende:
als je nou als vader of moeder met je 15 jarige zoon aan de kassa staat en je gaat van die kinderdrankjes zoals smirnoff ice of breezer halen valt er nog wel te twijfelen of het voor die ouders bestemd is, anders gewoon meegeven vindt ik.
Nou, dat was simpel. Er was een mod nodig en ik maakte er een opmerking over en hoppa, ik was mod.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom jij mod bent geworden is mij een raadsel
helemaal gelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom jij mod bent geworden is mij een raadsel
Newbie's die hatenquote:
Nou, gefeliciteerd hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dat was simpel. Er was een mod nodig en ik maakte er een opmerking over en hoppa, ik was mod.
Nee hoor, niet alles. Alleen dat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
mensen die alles stoer vinden als iemand iets zegt
Bedankt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |