Bedankt, dit geeft mij net dat zetje om nog één keer braaf op te lettenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed ingeschat maar ik wil je al met al toch een voorspoedig college toewensen.
linkquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
GwaiLow is toch wel één van de beste trolls van fok1
Eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
Extreem doorzichtige trollquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
Ik ga er even naar kijken.quote:
Done.quote:
Je zal maar voor je plezier een achterlijke op internet spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij houdt echt al heel lang dezelfde act vol zonder foutjes, mijn complimenten voor hem
Jij speelt het dus niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal maar voor je plezier een achterlijke op internet spelen.
HOe voelt dat nou Tyron?
beter dan aan onbekende mensen vertellen hoe geweldig je wel niet bentquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal maar voor je plezier een achterlijke op internet spelen.
HOe voelt dat nou Tyron?
ik ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in FAQ & FB?
Omdat Drizzt hem Sticky heeft gemaakt ipv Sticky & Openquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat drizzie hem sticky/dicht heeft gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic reageert er keer na keer op, dus blijkbaar niet doorzichtig genoeg of er zitten relatief veel achterlijke malloten.quote:
Klopt. Door het hier op internet van me af te schrijven, explodeer ik gelukkig niet van awesomeheid. Dat zou me toch een ramp zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
beter dan aan onbekende mensen vertellen hoe geweldig je wel niet bent
zal wel iets met compenseren te maken hebben he?
bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Door het hier op internet van me af te schrijven, explodeer ik gelukkig niet van awesomeheid. Dat zou me toch een ramp zijn. 'S werelds grootste eindbaas voor eeuwig heen
.
Gelukkig ben ik onsterfelijk, zo hebben twee overleefde hartaanvallen geindiceerd
Dat men ziet dat het een troll is, betekent niet dat ze hem niet liever uit het topic zien tyfenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic reageert er keer na keer op, dus blijkbaar niet doorzichtig genoeg, of er zitten relatief veel achterlijke malloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |