OK dank jequote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
q-music top 500 van de jaren 90
Aha...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon thuisEven weekje relaxen (dagen opmaken van vorig jaar)
quote:Cristiano Ronaldo kan niet alleen goed voetballen, maar heeft ook een groot hart. Zo zal de Portugese supervedette van Real Madrid alle kosten van de operatie van de tien maanden oude Erik Ortiz Cruz op zich nemen.
Het jongentje heeft te kampen met corticale dysplasie, een ernstige hersenaandoening die tot 30 epilepsie-aanvallen per dag kan veroorzaken. Er is een operatie nodig om dit te verhelpen, maar daar hangt een prijskaartje van 60.000 euro aan - bovenop de 6.000 euro die elke test op kleine Erik kost.
Shirt & schoenen
Dat zette de bewoners van het Spaanse plaatsje Villalengua de la Sagra aan om geld in te zamelen via verschillende initiatieven, met de steun van 'CR7' tot gevolg . Een vriend van de Portugese goalgetter vroeg hem of hij eventueel een gesigneerd shirt en een paar voetbalschoenen wilde schenken om die te laten veilen. Ronaldo twijfelde geen moment en liet het niet bij een tricot en een paar kicksen: hij heeft laten weten dat hij ook voor de kosten van de operatie zal opdraaien.
Ja heerlijk!quote:
Tirolerquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Zo kaarten Go Apres Ski ook weer besteld
Nu nog een leuke outfit
Tiroler of Piraat?
Tiroler heb je toch al gedaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Zo kaarten Go Apres Ski ook weer besteld
Nu nog een leuke outfit
Tiroler of Piraat?
Ja maar die had ik vorig jaar al aanquote:
Ja, ik tiroler de rest zigeunersquote:
En dan ook pics makenquote:
Gimme!quote:
Daar staan ze nietquote:
Goed ingeschat maar ik wil je al met al toch een voorspoedig college toewensen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben onderweg naar het laatste college van dit vak
Dit boeit echt niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |