Bezig aan nieuw projectje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles Almelo is wel goed inspiratieloos.
die met zo'n kabouter er opquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welk voetballogo vinden jullie echt afgrijselijk?
Ik weet ook niet wat het voor moet stellen, maar ik zie er een vogel inquote:
Ik ben bang voor vuur. Dus ik moest die angst even overwinnen, maar het is gelukt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was BHV'er, de blusoefeningen waren wel leuk, maar de theorie is zo SAAI. Halve dag in een muf lokaaltje zitten luisteren en meteen daarna het examen
Haalde wel dikke voldoendes, dat dan weer wel.
Is waarschijnlijk nog het mooiste wat je in Almere kan vindenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het voor moet stellen, maar ik zie er een vogel in
Mja, ook de vogels schijten op die stad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk nog het mooiste wat je in Almere kan vinden
Was laatst in Enschede, maar al die mensjes zaten allemaal op bankjes buiten voor hun huisjes dit datquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, de moedertjes hier in de buurt doen hun best om elkaar te overschreeuwen tijdens een doodgewoon gesprekje, en de kinderen maken net zoveel lawaai
Eet die kinderen op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, de moedertjes hier in de buurt doen hun best om elkaar te overschreeuwen tijdens een doodgewoon gesprekje, en de kinderen maken net zoveel lawaai
Blaas dit nummer door de speakers. Hopelijk doen ze er wat mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PICS van deze MILFSquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blaas dit nummer door de speakers. Hopelijk doen ze er wat mee.
quote:Gijzelnemende kat moet in therapie
De kat die zondag een familie in het Amerikaanse Oregon aanviel en hen forceerde om in de slaapkamer te blijven om zichzelf te beschermen, krijgt therapie van een dierenpsycholoog.
Ondanks de agressiviteit van de 4-jarige kater Lux wil de familie hem niet kwijt.
"We gaan hem nu niet wegdoen", vertelt vader Lee Palmer aan de zender. "We brengen hem naar een dierenarts en daarna gaat een dierenpsycholoog hem bekijken."
De kat van tien kilo viel zondag de zeven maanden oude baby van de familie aan. Vader Palmer schopte het beest tegen zijn achterwerk en trok toen samen met zijn vrouw en baby de slaapkamer in. Daar belde hij het alarmnummer.
De politie nam het dier vervolgens mee in een krat naar het bureau.
zodra de zon onder gaat/is is het niet meer zo lekker hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar een korte broek aan doe met de training
Aansteller.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
zodra de zon onder gaat/is is het niet meer zo lekker hoor
Ik vond een lange broek bij de training altijd wel lekker als het wat kouder was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aansteller.
Voetbal is zo intensief, kan makkelijk. Train het hele jaar in t-shirt/korte broek. Ook bij -10.
Hmm. Dat is wel aids jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond een lange broek bij de training altijd wel lekker.
Zeker bij de coaches die constant aanwijzingen gaven en het spel daarom stil legde.![]()
KNVB coaches
KNVB
voetbal
Hardlopen doe ik overigens wel gewoon in korte broek, al was dat deze winter ook niet zo moeilijk op wat koude regen avonden na.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Dat is wel aids ja![]()
Wat pas echt niet kan zijn trouwens mensen die in lange broek maar dan wel t-shirt spelen.
Dikzakquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ook nog wel wat vet op de botjes natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |