quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Een dirndl dusDaar hoort volgens mij zo een grote witte onderbroek bij met van dat kant toch? Zoiets. Die BH's zijn wel leuk trouwens!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
. Die BH's zijn wel leuk trouwens!
![]()
Ik ga niet met zo'n onderbroek lopen
Die BH's zijn zeker leuk
De pesttyfus dat is een grote teletubbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 14:09:41 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
. Die BH's zijn wel leuk trouwens!
![]()
Die BH's zijn zeker leuk
Je zou maar een hele avond in een dusdanig warm pak moeten lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP
Jij kan er dan wel 2 tegelijk, uh..... aan elkaar naaienquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje jammer dat die BH's maar tot cup C gaan
Ja ik snapte dat ook niet echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar een hele avond in een dusdanig warm pak moeten lopen.
RIP
Die onderbroeken zijn nog best duur ook trouwens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Die BH's zijn zeker leuk![]()
Ik ben ook BHV-er. Stelt geen ruk voor en duurt maar 1 dag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb me laten overhalen om de BHV cursus te volgen
Oh dan ga je fikkie stoken en zo. Of blussen eigenlijk dus. En mag je in zo een oranje hesje lopen als er een oefening is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb me laten overhalen om de BHV cursus te volgen
Ik hoor van een collega dat nirvana zo komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:16 schreef Karina het volgende:
Trouwens Knut, zit je wel met je aansteker in de lucht nu?
'Kon ik maar even bij je zijn'
Dat heeft hij goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoor van een collega dat nirvana zo komt.
Lithiumquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoor van een collega dat nirvana zo komt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga als Abbath. Drizzt zou je uit elkaar trekken.
Ik was BHV'er, de blusoefeningen waren wel leuk, maar de theorie is zo SAAI. Halve dag in een muf lokaaltje zitten luisteren en meteen daarna het examenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook BHV-er. Stelt geen ruk voor en duurt maar 1 dag.
Heracles Almelo is wel goed inspiratieloos.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welk voetballogo vinden jullie echt afgrijselijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |