Gelukkig ben je wel bescheiden geblevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Door het hier op internet van me af te schrijven, explodeer ik gelukkig niet van awesomeheid. Dat zou me toch een ramp zijn. 'S werelds grootste eindbaas voor eeuwig heen
.
Gelukkig ben ik onsterfelijk, zo hebben twee overleefde hartaanvallen geindiceerd
ook in het ajax topic is hij bezig, na salzburg thuis kwam hij met teksten van "Ajax speelde goed, gewoon een paar foutjes helaas" etcquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic reageert er keer na keer op, dus blijkbaar niet doorzichtig genoeg of er zitten relatief veel achterlijke malloten.
Godsammequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Drizzt hem Sticky heeft gemaakt ipv Sticky & Open
Ik moet ook allles zelf doen hier.
Ja, een troll proberen weg te krijgen doorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat men ziet dat het een troll is, betekent niet dat ze hem niet liever uit het topic zien tyfen
Tja Knut... Voor intelligentie moet je naar de wielrenreeks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, een troll proberen weg te krijgen door
KANKER OP MAN ACHTERLIJKE KANKERDEBIEL NATUURLIJK VINDEN WIJ AJAX EEN KANKERCLUB
is echt een gevalletje succes gegarandeerd
Ik ben na het ajax-debacle een beetje klaar met de feyenoordreeksquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Knut... Voor intelligentie moet je naar de wielrenreeks.
En dan ken je de inhoud van de Ajax-reeks geeneens. Al is het daar als buitenstander nog wel te houden gezien de mindere kliekjesvorming.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben na het ajax-debacle een beetje klaar met de feyenoordreeks
En dan heb ik het niet over de wedstrijd.
Ja, daar lees ik ook wel eens mee. Het is allemaal huilen met de pet op inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ken je de inhoud van de Ajax-reeks geeneens. Al is het daar als buitenstander nog wel te houden gezien de mindere kliekjesvorming.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft 1 van de beste gifs ooit.
Welk Ajaxdebacel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben na het ajax-debacle een beetje klaar met de feyenoordreeks
En dan heb ik het niet over de wedstrijd.
Het getroll en de nog veel sneuere manier hoe daar door de meerderheid van de feyenoorders op werd gereageerd.quote:
Tja. Nooit een klassiekertje meegemaakt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
It's a hardknocklife.
[..]
Het getroll en de nog veel sneuere manier hoe daar door de meerderheid van de feyenoorders op werd gereageerd.
Piraat kutquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die had ik vorig jaar al aan
Je ban heeft je hoogstwaarschijnlijk wel gered van een nieuwe permban ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja. Nooit een klassiekertje meegemaakt?
Ik heb er iig. niet aan meegedaan.
Onzin. Ik ga niet online zitten na zo'n pot. Tenzij gewonnen natuurlijk, dan trololololol.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ban heeft je hoogstwaarschijnlijk wel gered van een nieuwe permban ja.
Ik zie geen probleem.quote:
Wat is er mis in de Ajax-reeks? Gaat er toch gewoon rustig aan toe?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ken je de inhoud van de Ajax-reeks geeneens. Al is het daar als buitenstander nog wel te houden gezien de mindere kliekjesvorming.
Jawel, maar ik was er gewoon klaar mee. Zo'n scrummie ofzo. Komt echt alleen maar pure aids uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja. Nooit een klassiekertje meegemaakt?
Ik heb er iig. niet aan meegedaan.
Bek houden over scrummiequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was er gewoon klaar mee. Zo'n scrummie ofzo. Komt echt alleen maar pure aids uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |