quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ja goed van mij toch? Maar grotendeels klopt het wel en aan de reacties en vragen uit dat filmpje was dat ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij generaliseert nu net zo hard
Dat stukje is overigens geschreven door iemand die in Groningen heeft gewoond.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil een OP plaatje aanvragen, een mooie vrouw.
Kan dit geregeld worden?
Het was per ongeluk...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef drakin het volgende:
Nee 313 is juist zo'n mooi nummer! Hoe kun je die nou overlaan?
[ afbeelding ]
inb4 Alexandra met haar blauwe ogen.quote:
Ik heb geen conditie, fiets niet vaak. Maar ik fiets toch altijd harder dan iemand die jogged... Dus nee, ik vind dat een beetje een vreemde opmerkingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? In het buitenland is fietsen echt een sport, daar hebben ze vaak ook zo'n speciaal pakje aan enzo. In Nederland fietsen we meer om ons te verplaatsen en dat hoeft vaak niet zo snel, anders ga je ook zoveel zweten enzo.
Heb je mijn post over het vogelhuisje gelezen? Ja dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
Leuk filmpje. Waar ons kikkerlandje groot in kan zijn.
Zou zomaar eens een leuke documentaire kunnen worden.
In Rome fietsen ze ook steeds meer hoorde ik van een Italiaanse student.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zie op Facebook regelmatig filmpjes langskomen over fietsen in Nederland. Een Italiaan die ik ken, is de fiets als vervoermiddel nogal aan het promoten in Napels en omgeving.
Hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Rome fietsen ze ook steeds meer hoorde ik van een Italiaanse student.
Hij was een paar dagen in Nederland en had een fiets gehuurd. Is toen ergens wat gaan drinken en had zijn fiets buiten niet op slot gezet. Helemaal verbaasd toen zijn fiets weg was
Bedoel je nou dat je gewoon een fiets jatte?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:14 schreef drakin het volgende:
Ik deed hier ruim 20 jaar geleden nog aan bikecrossing, elke dag een andere fiets omdat er altijd wel 1 niet op slot stond. De fiets van de dag ervoor was natuurlijk meestal door een ander meegenomen.
Ach zo kun je het ook noemen, ik noemde het lenen want ik zette hem de volgende dag gewoon weer terug bij de kroeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je gewoon een fiets jatte?
Vuige Hollanders, verpesten het weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:25 schreef drakin het volgende:
In die tijd had je in Amsterdam nog het witte fietsenplan, werkte op precies dezelfde manier.
Alleen mislukte dat daar omdat mensen dus de fiets niet terug gingen zetten, maar thuis hielden en een andere kleur gaven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand heeft mijn fiets proberen te jatten maar mijn slot was te sterk. MotorslotDat is je straf ervoor dat je je spullen zelf wil houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ja, dat noem ik gewoon stelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef drakin het volgende:
Ach zo kun je het ook noemen, ik noemde het lenen want ik zette hem de volgende dag gewoon weer terug bij de kroeg.
Stom van me.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is je straf ervoor dat je je spullen zelf wil houden!
Haha leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat noem ik gewoon stelen.![]()
Dit is trouwens ook wel grappig, ook door de ogen van een Amerikaan. (Al wel iets ouder, 2006)
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
O ja die is oud!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat noem ik gewoon stelen.![]()
Dit is trouwens ook wel grappig, ook door de ogen van een Amerikaan. (Al wel iets ouder, 2006)
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
In 2006 waren vouwfietsen ook nog wat minder gebruikelijk dan nu. Ik heb er zelf ook een.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
Maar leuk om weer terug te zien, hij snapt niet het model van die fietsen met die kleine wieletjes en ter compensatie daarvan die hoge zadels/sturen.
O en daar is weer zo'n klein wieltjesfiets, en nog 1
Is me helemaal niet opgevallen, ik heb er al 1 vanaf dat de eerste studenten ov kaart in werd gevoerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
In 2006 waren vouwfietsen ook nog wat minder gebruikelijk dan nu. Ik heb er zelf ook een.
Even mijn vergrootglas pakken.quote:
1 januari begon die kaart, ik had pas een paar maanden daarna een vouwfiets. Een blauw onding die ik zonder veel geweld niet eens opgevouwen kreeg, maar ik kon tenminste wel erop fietsenquote:
Een onbekende, aandachtsgeile vrouw. En een hele groep mannen die aan het hengelen is. Prachtige metafoor, toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even mijn vergrootglas pakken.
Dat lijkt geen Alexandra?
Ik reis altijd in het weekend, misschien maakt dat verschil?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
Maar dan ben je wel echt blind als je durft te beweren dat er tegenwoordig nauwelijks meer vouwfietsen zijn dan in 1991. Of je reist tegenwoordig op andere, heel toevallig vouwfietsloze, trajecten.
De enige fietsen in de trein die ik vroeger (voor 2000) zag waren tourfietsen van gepensioneerden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk niet. Ik heb na mijn rijlessen maar 1 keer gereden en durf nu niet meer.
Nou en? Je kent de verkeersregels toch? Je weet toch wat de 3 pedalen doen en die stok in het midden?quote:
Luie automobilist...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
3 pedalen? Gas en remmen, wat is de 3e?
Ik wel in Nijmegen..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef wyccie het volgende:
Dyon, wees maar niet bang. Ik heb niks te zoeken in Wijchen.
Ik snap het niet. Cruise control? Is dat een pedaal?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Luie automobilist...
[..]
Ik wel in Nijmegen..
Om te vliegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
3 pedalen? Gas en remmen, wat is de 3e?
Njons... really...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Cruise control? Is dat een pedaal?
Ik weet daar gewoon niks van, maar als je niet wil antwoorden zoek ik het wel een keer op.quote:
Gas, rem en koppeling?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet daar gewoon niks van, maar als je niet wil antwoorden zoek ik het wel een keer op.
Vandaar luie automobilist..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar in een automaat dan weer niet enzo he.
Nee geen rijbewijs en ook nooit gereden, anders had ik het wel geweten hoop ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef drakin het volgende:
Njos, je hebt geen rijbewijs? Of 1 waar in staat dat je alleen in een automaat mag.
Ja, nou en? Dat betekent niet dat ik het daarom niet eng vind als ik zo lang niet gereden heb. Vond het met de rijlessen al niet relaxed en als ik nu een auto aanschaf zal ik het vooral ook voor in de nacht gebruiken. Ik heb nog nooit in de nacht over de snelweg gereden tijdens de rijlessen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou en? Je kent de verkeersregels toch? Je weet toch wat de 3 pedalen doen en die stok in het midden?
Ik dacht dat je laatste een keer zei dat je aan het rijlessen wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee geen rijbewijs en ook nooit gereden, anders had ik het wel geweten hoop ik.
Nooit naar pedalen gekeken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee geen rijbewijs en ook nooit gereden, anders had ik het wel geweten hoop ik.
Nee, ik heb mijn theorie gehaald vorig jaar en wil deze zomer beginnen aan lessen. Al twijfel ik er nu weer over.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatste een keer zei dat je aan het rijlessen was
Nee, interesseert me echt helemaal niks.quote:
Juist als je het net hebt gehaald moet je zo snel mogelijk gaan rijden om het te onderhouden, en natuurlijk niet meteen 's nachts beginnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, nou en? Dat betekent niet dat ik het daarom niet eng vind als ik zo lang niet gereden heb. Vond het met de rijlessen al niet relaxed en als ik nu een auto aanschaf zal ik het vooral ook voor in de nacht gebruiken. Ik heb nog nooit in de nacht over de snelweg gereden tijdens de rijlessen.
Zonde van je theorie danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn theorie gehaald vorig jaar en wil deze zomer beginnen aan lessen. Al twijfel ik er nu weer over.
Hmja, wel een ervaring en wat kennis rijker.quote:
Dat is een knopje/hendel aan je stuur, net zoals bij je richtingaanwijzers. Wist ik ook niet tot ik in zo'n auto zat. Ik dacht eerder dat het hetzelfde was als stuurbekrachtiging.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap het niet. Cruise control? Is dat een pedaal?
Theorie is 3 jaar geldig dus ik heb nog even.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef drakin het volgende:
Moet je die weer opnieuw halen, maar dat zou ik dan wel pas voor het praktijkexamen doen, anders kun je 2 keer.
En geld verspildquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, wel een ervaring en wat kennis rijker.
Dat is lang.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Theorie is 3 jaar geldig dus ik heb nog even.
Hoef niet perse aan het stuur te zitten. Wat dacht je dat stuur bekrachtiging was dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een knopje/hendel aan je stuur, net zoals bij je richtingaanwijzers. Wist ik ook niet tot ik in zo'n auto zat. Ik dacht eerder dat het hetzelfde was als stuurbekrachtiging.
Okee, ja ik dacht dat het inderdaad iets aan het stuur was, heb ik wel eens gezien bij mijn moeder. Maar omdat dyon zei 'luie automobilist' ofzo dacht ik dat hij hintte naar cruise control.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een knopje/hendel aan je stuur, net zoals bij je richtingaanwijzers. Wist ik ook niet tot ik in zo'n auto zat. Ik dacht eerder dat het hetzelfde was als stuurbekrachtiging.
15 euro, wel zonde inderdaad maar niet zoveel geld als in Nederland. En ik heb mijn ouders even blij gemaakt, dat is ook wat waard.quote:
Tsja, geen auto dus, en met de baan die ik daarna kreeg was het niet noodzakelijk. En aangezien ik mijn laatste spaargeld had uitgegeven aan de rijlessen, zou het wel onverstandig zijn om een auto te kopen als het niet nodig is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:50 schreef drakin het volgende:
Juist als je het net hebt gehaald moet je zo snel mogelijk gaan rijden om het te onderhouden, en natuurlijk niet meteen 's nachts beginnen.
Hebben ze dat weer verlengd? Toen ik het haalde was het maar 1 jaar geldig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Theorie is 3 jaar geldig dus ik heb nog even.
Ik heb het in België gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ze dat weer verlengd? Toen ik het haalde was het maar 1 jaar geldig.
Luie rijbewijshaalster, of het zal iig wel flink goedkoper zijn. Theorie haal je hier niet voor 15 euro.quote:
Of ergens op het dashboard? In ieder geval iets wat je even aan en uit kunt zetten dus. Bij het stuur is het wel heel makkelijk bedienen, hoef je niet eens naar te kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoef niet perse aan het stuur te zitten. Wat dacht je dat stuur bekrachtiging was dan?
Ik weet het, rijlessen zijn hier ook wel wat goedkoper en praktijk ook. Daarom had ik me ook voorgenomen om mijn rijbewijs te halen voordat ik afstudeer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Luie rijbewijshaalster, of het zal iig wel flink goedkoper zijn. Theorie haal je hier niet voor 15 euro.
1 les theorie eerder
25 euroquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Luie rijbewijshaalster, of het zal iig wel flink goedkoper zijn. Theorie haal je hier niet voor 15 euro.
1 les theorie eerder
Voor 1 les? En hoeveel ben je kwijt voor lessen en het theorie examen? Ik zou het zelf echt niet meer weten hoeveel het was.quote:
Maar wel wat stuurbekrachtiging is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of ergens op het dashboard? In ieder geval iets wat je even aan en uit kunt zetten dus. Bij het stuur is het wel heel makkelijk bedienen, hoef je niet eens naar te kijken.
Nee, ik wist niet wat cruise control was.
Nee voor het examen, je gaat toch geen theorieles volgenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor 1 les? En hoeveel ben je kwijt voor lessen en het theorie examen? Ik zou het zelf echt niet meer weten hoeveel het was.
Kreeg ik er gratis bij, maar er zijn mensen die wel betaald gaan volgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee voor het examen, je gaat toch geen theorieles volgen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een theorieboek en cd-rom gebruikt.
Volgens mij waren het 40 vragen, waarvan je er 5 fout mag hebben. Daarnaast 25 gevaarherkenningssituaties, waarbij je best veel fout mag hebben. Ik dacht 12.
Dat eerste had ik, die 25 had ik er niet bij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een theorieboek en cd-rom gebruikt.
Volgens mij waren het 50 vragen, waarvan je er 5 fout mag hebben. Daarnaast 25 gevaarherkenningssituaties, waarbij je best veel fout mag hebben. Ik dacht 10.
Ik ben van plan om in Belgie te lessen en af te rijden. Maar dat plan heb ik al 6 jaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
Njos, ga je dan ook lessen in België? Of is je theorie geldig in NL en mag je hier je praktijk doen?
Voor een gewone limo heb je geen busrijbewijs nodig. Een normale limo is een auto. Daar mag iedereen met een B-rijbewijs in rijden. Ik heb daarnaast ook nog een D-rijbewijs. En dat is voor een bus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef wyccie het volgende:
Voor de limo heb je een busrijbewijs nodig? Is dat hetzelfde als een gewoon groot rijbewijs?
Als breng mij toestemming zou gevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef wyccie het volgende:
Is dat een busrijbewijs zoals de buschauffeurs van de Breng-bussen, of bedoel je daarmee een vrachtbusje? Mag jij een Breng-bus besturen?
Mijn broer heeft zijn rijbewijs in het leger gehaald, mag vrachtbussen besturen. Ook tanks, geloof ik.
viermotorig vliegtuigje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:47 schreef wyccie het volgende:
Vorige week woensdag was ik aan het rennen in Lent en toen vlogen er 1 of 2 helikopters (weet niet er 1 aan het cirkelen was) en een viermotorig vliegtuigje over.
Theorie les? Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
1 les theorie eerder
Schandalig van jequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef hornage het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damnz, en ik snapte hem ook echt niet
Ik zal als straf voor mezelf een Kubrick-marathon weekend organiseren waarin ik al zijn films op volgorde van IMDB rating zal kijken.quote:
Over het gebrek aan verhaal? De lange scenes zonder dialoog en uitleg? Of de ultieme trip aan het einde zonder drugs te gebruiken?quote:
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Over het gebrek aan verhaal? De lange scenes zonder dialoog en uitleg? Of de ultieme trip aan het einde zonder drugs te gebruiken?
Goed stoned is niet slechtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.
Goed voorbeeld voor je broertjequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.
Je loopt achter dus! Tijd om hem in te halenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die is inmiddels 25 en heeft meer drugs gedaan dan ik.
En dan noem je mij saai.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Drugs...
(ja, ja ik weet het. Ik ben saai)
sorry...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan noem je mij saai.
Ik heb ook niks met drugs.![]()
Jammerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel dat ik er dan niet bij zal zijn...
Nee hoor, zo bijzonder ben ik niet in een zwemshortquote:
Ga het (in je eentje) uit proberen en breng uitgebreid verslag uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde? Lijkt mij helemaal niet fijn.
Ik zeg ook niet dat je het thuis moet proberen... ga lekker naar die HTMC...quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen bubbelbad. En ik krijg vast doorligplekken als ik anderhalf uur lang in het bad lig.
Ze hebben er 22 bubbelbaden staan en er komen 1011 mensen op af. Hoe je dan zonder ruzie nog een film moet kijken vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
Is nogal een hype onder vooral Amsterdammers. Vind het duur en niet echt mijn ding, denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef hornage het volgende:
Ideetje voor de volgende meet? -> https://www.facebook.com/hottubmovieclub.nl
Sauna idee?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
1 persoons meet geloof ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
Ik doe liever een 2 persoonsquote:
Dat waren je eierstokken die zaten te rammelen zodat je kwats weer eens kon opgeilen tussen al die nerds.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
Jij bent er nooit bij, what else is new?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel dat ik er dan niet bij zal zijn...
Daar was je toch niet bij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Dat waren je eierstokken die zaten te rammelen zodat je kwats weer eens kon opgeilen tussen al die nerds.
Nou mooi niet dus!!!
En dat laatste was nog verplicht ook, tijdens zwemles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef wyccie het volgende:
Een sauna lijkt me nog wel ontspannend, maar in een hot tub een film kijken lijkt me net zo praktisch als zwemmen met je kleren aan.
Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeldquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
ik ben Sands niet..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij bent er nooit bij, what else is new?
Zwaar? De helft zijn comedy'squote:Op donderdag 13 maart 2014 06:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeld
Ik ga niet in 1 weekend 11 films kijken! En dan ook nog zulke "zware" films. Damnz, ik heb ook nog een sociaal levenen een verloofde
en scouting
verloofd? Wist ik niet, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeld
Ik ga niet in 1 weekend 11 films kijken! En dan ook nog zulke "zware" films. Damnz, ik heb ook nog een sociaal levenen een verloofde
en scouting
Ik heb mijn vriendin afgelopen september op haar verjaardag op zeer romantische wijze (volgens mijzelf, maar ook zijzelf en vele andere personen) totaal verrast door haar ten huwelijk te vragen in de saunaquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
verloofd? Wist ik niet, gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Robby87 het volgende:
Waren jullie beide volledig naakt in de sauna? Met anderen die ook volledig naakt waren?
Ik heb het aanzoek in het restaurant van de sauna gedaan. Daar heb je altijd je badjas aanquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Robby87 het volgende:
Waren jullie beide volledig naakt in de sauna? Met anderen die ook volledig naakt waren?
Staat nog niet vast. Dit omdat zo'n feest geld kost en dat moet gespaard worden. We hadden al ons geld uitgegeven tijdens de reis namelijk en we gaan volgend jaar naar de World Jamboree toe in Japan, wat ook prijzig isquote:
Heuste nietquote:
Als die gast ook maar in de buurt van MIJN bruiloft komt.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan moet je alleen DF niet uitnodigen. Daar heb je altijd ruzie mee...
Wat leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin afgelopen september op haar verjaardag op zeer romantische wijze (volgens mijzelf, maar ook zijzelf en vele andere personen) totaal verrast door haar ten huwelijk te vragen in de sauna
Ze verwachtte dat ik haar tijdens onze reis ergens zou vragen, dus ze had de hoop stiekem een beetje opgegeven
Moet werken die avond, maar vind het ook een beetje te ver weg... (ja ja, voor jou is het nog verder weg...)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef hornage het volgende:
Oe, wie heeft er interesse?
[ afbeelding ]
http://www.kriterion.nl/s(...)Kriterion%20Filmquiz
Ach, ik rij gratisquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet werken die avond, maar vind het ook een beetje te ver weg... (ja ja, voor jou is het nog verder weg...)
Hoe doe je datquote:
Ik, maar ben heel slecht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
Collectief falen is ook een gezellige avond hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik, maar ben heel slecht.
Mag ik wel aanmoedigen?
Werken in de IT sectorquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe doe je datik krijg het niet voor elkaar...
Haha, doe maar niet, aan mij heb je nietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef hornage het volgende:
Collectief falen is ook een gezellige avond hebben
Mag ik u noteren?
Hoi Sands...quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, doe maar niet, aan mij heb je niets
En ik wens jou nog wel alle goeds toe! Het is wel duidelijk wie hier de agressor is, me dunkt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Als die gast ook maar in de buurt van MIJN bruiloft komt.....![]()
Ik maak hem koud als hij dat doet
[ [url=http://cdn1-www.playstationlifestyle.(...)-Zero.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik wil wel meedoen, maar als het veel arthouse is heb je aan mij weinig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal toch hopelijk wel meevallenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen, maar als het veel arthouse is heb je aan mij weinig.
hmmmm......quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat zal toch hopelijk wel meevallen
DF, are you in?
Ik heb al sexquote:
En dan moet je FMT'ers zien... wil/durf je dat wel aan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef wyccie het volgende:
Vorige week was ik bij een pubquiz en we vroegen ons al af waarom de Lux geen pubquiz/filmquiz heeft.
Die Kriterion filmquiz lijkt me erg leuk, maar helaas op een zondagavond en ver weg.
Heb je hem weerquote:
Ik zou dan met mijn eigen vrienden zijn gegaan. Niet vanuit Fok.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
En dan moet je FMT'ers zien... wil/durf je dat wel aan?
Daarom zei ik ook dat je ze zou moeten zien.. Ik zeg niet dat je er verder wat mee moet doen... Dat was 10 stappen verder geweest...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou dan met mijn eigen vrienden zijn gegaan. Niet vanuit Fok.
Ik had het specifiek over FMT'ers... maar laat maar. Ik was gewoon bij de hand aan het doen. Maar je weet elke keer weer om het tot een halt te roepenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
Dan sloeg die opmerking nergens op. Hoe boeiend is dat als er Fokkers mee zouden doen. Ik kom waarschijnlijk dagelijks mensen tegen die op Fok posten.
Doe je er ook wat tegen?quote:
Nou ja... mijn vriendin "wil" dus niet bij me slapen omdat ik aardig wat herrie maak. (en ik heb het op mijn telefoon opgenomen... het lijkt wel of ik geslacht word 's nachts). En ik slaap echt overal doorheen dus dat aanstoten/wakker maken is niet echt een optiequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef picodealion het volgende:
Ik zou niet weten wat. Ik heb er zelf geen last van, als ik ergens logeer of toen ik een vriendin had zeg ik gewoon dat ze me wakker moeten maken als het ze stoort. Dan draai ik me om en is het over.
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef wyccie het volgende:
Van die klemmen weet ik niet of dat effect heeft of wat de ratio daarachter is.
Die ben je halverwege de nacht kwijt. Al helemaal als je op je buik (en dus met je gezicht in het kussen) moet slapen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezien
Kan ze je dan niet op je zij draaien? Of snurk je ook op je zij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... mijn vriendin "wil" dus niet bij me slapen omdat ik aardig wat herrie maak. (en ik heb het op mijn telefoon opgenomen... het lijkt wel of ik geslacht word 's nachts). En ik slaap echt overal doorheen dus dat aanstoten/wakker maken is niet echt een optie
Weet ik het.. Ik ga altijd op mijn buik liggen om in slaap te vallen. Wat ik daarna doe tot ik weer op mijn buik wakker word.. weet ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ze je dan niet op je zij draaien? Of snurk je ook op je zij?
Die zou ik al helemaal niet kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezien
Ik denk dat die niet genoeg dempenquote:
Dat interesseert me niet. Ik zal er vast aan wennen, maar ik wil graag van te voren weten dat ze ook echt werken. Voor dat ik er geld aan ga uitgeven en ze nog slapeloze nachten heeft... Dat schiet niet opquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
Tja, dan toch maar die bitjes in. Je moet er aan gaan wennen.
En Robby87 komt aan de zijlijn te zitten met pompons om zijn handen om ons aan te moedigenquote:
Samenvatting:quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef wyccie het volgende:
Hornage, gefeliciteerd.
Maar hoe romantisch kan het zijn om in badjas in het restaurant van de sauna gevraagd te worden temidden van andere saunagangers?
Hehe, klinkt super!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ik was eerder in de week bij haar ouders langsgegaan aan de andere kant van het land om om haar hand te vragen zonder dat ze het doorhad.
Op haar verjaardag had ik had haar 's ochtends al een klein cadeau gegeven voor haar verjaardag, dus ze verwachtte niets meer. 's Middags na scouting nam ik haar direct mee naar de sauna waar ze hoorde dat het inclusief massage, eten en overnachting was, wat al voldoende was om haar in tranen te krijgen (mooiste cadeau ooit!). Na het bestellen van het toetje werd mijn naam omgeroepen, dus ik ben even bij haar weggelopen. Het personeel had een bord gemaakt met daarop allemaal waxinelichtjes in de vorm van een hartje en een roos ernaast. Hiermee ben ik rustig door het restaurant naar haar toegelopen, bood mijn brandende hart aan, ging op mijn knieën en vroeg haar ten huwelijk terwijl ik haar een ring aanbood. Zij schoot helemaal vol, kon net ja stamelen, personeel allemaal janken en hele restaurant applaudiseren. De baas van de sauna complimenteerde me later die avond met het feit dat ik al zijn personeel aan het janken had gekregen
Dus, romantisch genoeg?
Romantisch, maar als ik dan jouw van een meet erbij denk... lichtelijk adhd en zo.. dan klopt de combi nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ik was eerder in de week bij haar ouders langsgegaan aan de andere kant van het land om om haar hand te vragen zonder dat ze het doorhad.
Op haar verjaardag had ik had haar 's ochtends al een klein cadeau gegeven voor haar verjaardag, dus ze verwachtte niets meer. 's Middags na scouting nam ik haar direct mee naar de sauna waar ze hoorde dat het inclusief massage, eten en overnachting was, wat al voldoende was om haar in tranen te krijgen (mooiste cadeau ooit!). Na het bestellen van het toetje werd mijn naam omgeroepen, dus ik ben even bij haar weggelopen. Het personeel had een bord gemaakt met daarop allemaal waxinelichtjes in de vorm van een hartje en een roos ernaast. Hiermee ben ik rustig door het restaurant naar haar toegelopen, bood mijn brandende hart aan, ging op mijn knieën en vroeg haar ten huwelijk terwijl ik haar een ring aanbood. Zij schoot helemaal vol, kon net ja stamelen, personeel allemaal janken en hele restaurant applaudiseren. De baas van de sauna complimenteerde me later die avond met het feit dat ik al zijn personeel aan het janken had gekregen
Dus, romantisch genoeg?
Ach, wat moet ik zeggen, zij maakt me rustig door haar aanwezigheidquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Romantisch, maar als ik dan jouw van een meet erbij denk... lichtelijk adhd en zo.. dan klopt de combi niet
Is dat dan de rede dat je haar nooit meebrengt naar een meet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ach, wat moet ik zeggen, zij maakt me rustig door haar aanwezigheid
Hierbij de bevestiging.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:58 schreef hornage het volgende:
Dus, voor "De Kriterion Filmquiz" van zondagavond 23 maart te Amsterdam staan genoteerd als team:
hornage
victorinox
FireFox1
picodealion
Bevestig even dat je mee wilt zodat ik vandaag nog ons aan kan melden.
Teamnaam: "Fok Movie Trivia All-Stars"?
Dolle pret menschenZin in
Ze vindt dat wij (FMT'ers) het teveel over films hebben en het te serieus nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat dan de rede dat je haar nooit meebrengt naar een meet?
Jeetje... tis maar bijna een jaar geleden dat je spoorloos verdween...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef RanTheMan het volgende:
ik dacht, laat ik hier maar weer eens hai zeggen, dus bij deze![]()
![]()
mwoah vlak voor de zomer denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jeetje... tis maar bijna een jaar geleden dat je spoorloos verdween...
En daarmee ook geen computer meer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah vlak voor de zomer denk iktsja zo gaat dat soms he.. had geen zolderkamer meer..
ook goeiemorgen Dyonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daarmee ook geen computer meer?
Hoi Ran en ik vind het gewoon jammer als iemand zomaar een half jaar verdwijnt zonder iets te zeggenquote:
hahah en dat terwijl jij ongeveer de enige was die wist/weet/ had kunnen weten waarom ik steeds minder ging reageren, tot een nul-punt..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoi Ran en ik vind het gewoon jammer als iemand zomaar een half jaar verdwijnt zonder iets te zeggen
Voor even/nu in ieder geval, maar hai Hornagequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:21 schreef hornage het volgende:
Hallo RanTheMan
Ik heb je gemist![]()
Maar je bent er weer
Ik snap ook niet waarom mensen daar zo moeilijk mee doen. Ik zit regelmatig mobiel, dan stel ik ook gewoon plaatjesvragen enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:38 schreef wyccie het volgende:
De stand bijwerken op de telefoon valt best mee. Stelletje luie donders.
Check.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:58 schreef hornage het volgende:
Dus, voor "De Kriterion Filmquiz" van zondagavond 23 maart te Amsterdam staan genoteerd als team:
hornage
victorinox
FireFox1
picodealion
Bevestig even dat je mee wilt zodat ik vandaag nog ons aan kan melden.
Teamnaam: "Fok Movie Trivia All-Stars"?
Mocht er iemand niet kunnen dan hebben we nog op de reservebank:
Lemans24 en Dragonfodder
Tenminste, ik neem aan dat Dragonfodder op de reservebank zit door deze post:
[..]
En Robby87 komt aan de zijlijn te zitten met pompons om zijn handen om ons aan te moedigen![]()
[ afbeelding ]
Dolle pret menschenZin in
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie het gaan doen
Bier!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ook!
Het schijnt dat je wat kan winnen, maar wat dat is....
Wel van deel II dan he..quote:
Ik heb al dit juweeltje ->quote:
Ja mooi zeg, je krijgt mij hier nu ook mee aan het janken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dus, romantisch genoeg?
Vrouwen...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja mooi zeg, je krijgt mij hier nu ook mee aan het janken.
gefeliciteerd hornage, wanneer is de grote dag?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dus, romantisch genoeg?
Jaquote:
Jij ook een prettige 3.141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944592307816406286208998628034825342117067982148086513282306647093844609550582231725359408128481117450284102701938521105559644622948954930381964428810975665933446128475648233786783165271201909145648566923460348610454326648213393607260249141273724587006606315588174881520920962829254091715364367892590360011330530548820466521384146951941511609... dag.quote:
Hij staat al klaar tussen de films waar we uit kunnen kiezen vanavondquote:
Die is dan toch iets leuker om te kijken vind ik zo...quote:
Wel heel cheesy hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dus, romantisch genoeg?
Dat zou echt nooit bij mij op komen om te doen..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel heel cheesy hoorNee schattig. Ook dat je haar ouders om haar hand hebt gevraagd, wat een romanticus.
Je bent een man, dan mag het toch?quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:
laatste x dat ik hier was waren robby, pico en dyon nog vrijgezel.. en gezien de opmerkingen hierboven ongetwijfeld nog steedsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geeft niks, romantiek is voor watjes.
Eén ervan heeft nu een vriendin. Raad eens wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:43 schreef RanTheMan het volgende:
laatste x dat ik hier was waren robby, pico en dyon nog vrijgezel.. en gezien de opmerkingen hierboven ongetwijfeld nog steeds
jij woonde toch bij robbie in de buurtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eén ervan heeft nu een vriendin. Raad eens wie?
euhm, ondanks zn bossie haar nog geen vriendin? ik denk Dyon dan...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
Je mag nog een keer raden.
Ze wonen allemaal in de buurt!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
euhm, ondanks zn bossie haar nog geen vriendin? ik denk Dyon dan...
toppiequote:
Zinloos. Heb geen foto van d'r gepostquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
toppiemoet ik 100 topics doorscrollen voor een pic, of is dat zinloos??
She wish.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jij woonde toch bij robbie in de buurt
aanstaande hequote:
Ik vind het echt grappig. 3 Collega's van me, gaan in die zelfde periode ook naar Frankrijk voor een weekendje ofzo. Voor een bruiloft. Dacht gelijk: Zou het voor jouw bruiloft zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
aanstaande heOver 6 weekjes gaan we een weekje heen voor de voorbereidingen en dan gaat het echt beginnen.. Maar voor je het weet is het 21 juli
Wat wel tof is dat we 14 juli ook al in frankrijk zijn, maakt het natuurlijk extra leuk...
Leuk hoor, en wat een voorbereidingen. Zal wel een heel mooi feest worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
aanstaande heOver 6 weekjes gaan we een weekje heen voor de voorbereidingen en dan gaat het echt beginnen.. Maar voor je het weet is het 21 juli
Wat wel tof is dat we 14 juli ook al in frankrijk zijn, maakt het natuurlijk extra leuk...
Als je binnenkomt, rechtsaf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:41 schreef Lemans24 het volgende:
Waar in Frankrijk gaat het plaatsvinden?
Ik zou me niet op de film kunnen concentreren denk ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:30 schreef Lemans24 het volgende:
En zo ziet zo'n hot tub movie night er dus uit:
Tja, ik zie niet direct in wat er leuk aan is, maar heel veel mensen blijkbaar wel
[ afbeelding ]
Ik zie een hotdogkraampje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:30 schreef Lemans24 het volgende:
Tja, ik zie niet direct in wat er leuk aan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |