quote:You want to know how I did it? This is how I did it, Anton: I never saved anything for the swim back
Teaching Mrs. Tinglequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef lamers het volgende:
Bovenste Teaching Misses Jingels / Katie Holmes
Onderste Gattaca - Jude Law en Ethan hawke
Wtf opstarter? Ik was al bezig met een opstarter en die onderhield ik ook nog netjes imhoquote:
Nee, het nummer heeft tekst en gaat spelen voor de eerste keer op de wekkerradio van John Cusack als hij in de hotelkamer is en een borrel op bed neemt...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:51 schreef kawa4 het volgende:
is da niet het zelfde nummertje als wat in rose red een grote rol speelt
we have only just begunquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
The carpenters? maar verder geen idee
4/8quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef picodealion het volgende:
Spring Breakers
Pineapple Express
127 Hours
Oz: The Great and Powerful
5/8quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat Franco??
In dat geval Milk.
9/8quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef DragonFodder het volgende:
this is the end
knocked up
date night
Film?quote:Was shot in 23 days. Filming began on June 17, 2013 and wrapped on July 23, 2013 at 4:34 AM. Exactly 11 months later after the Kickstarter campaign was launched, on February 12, 2014, the film was finally done on post production.
quote:Begun filming in the summer of 2013, six years after the original TV series was canceled and almost ten years since the show first premiered.
quote:
Komt er nog wat van?quote:
Stir of Echoes.quote:
Deze is uit 1999...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef wyccie het volgende:
Niet Woodsman, maar die van een aantal jaar eerder, toch?
quote:
Die bedoelde ik inderdaad. Ik kon echt niet meer op de titel komen. Vond ik best een goede film.quote:
Zeker!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad. Ik kon echt niet meer op de titel komen. Vond ik best een goede film.
Ik was me ten volle bewust van de ironiequote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik was me ten volle bewust van de ironie
Ja, doe nog maar een plaatjequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Euh.. nog liefhebbers voor mijn vraag?
Misschien bij een volgende hint?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Euh.. nog liefhebbers voor mijn vraag?
quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien bij een volgende hint?
wyccie +1quote:
Niet gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:11 schreef wyccie het volgende:
Al de tweede keer dat ik een punt pak met die film zonder het gezien te hebben.
Wat vond jij van de film?
Jazekor.quote:
Maar natuurlijkquote:
Maar natuurlijkquote:
Staat op nummer 7, alleen andere actrice, plus dat ze zeker wel topless gaat in Basic Instinctquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:33 schreef kawa4 het volgende:
Basic instict,michelle pfeifer?
( of telt een beaver shot niet mee)
4. Swordfish - Halle Berryquote:
Ik ben het direct eens met de eerste drie, maar ze staan niet op de lijst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:47 schreef Asap het volgende:
Nicole Kidman - Eyes Wide Shut
Berkley - Showgirls?
Dunst - Melancholia?
Hathaway- Love, Drugs and other things?
Ik ben het ook eens met Penelope, maar staat niet op de lijstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |