Nou, vooruit dan maar.quote:
laatste x dat ik hier was waren robby, pico en dyon nog vrijgezel.. en gezien de opmerkingen hierboven ongetwijfeld nog steedsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geeft niks, romantiek is voor watjes.
Eén ervan heeft nu een vriendin. Raad eens wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:43 schreef RanTheMan het volgende:
laatste x dat ik hier was waren robby, pico en dyon nog vrijgezel.. en gezien de opmerkingen hierboven ongetwijfeld nog steeds
jij woonde toch bij robbie in de buurtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eén ervan heeft nu een vriendin. Raad eens wie?
euhm, ondanks zn bossie haar nog geen vriendin? ik denk Dyon dan...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef wyccie het volgende:
Je mag nog een keer raden.
Ze wonen allemaal in de buurt!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
euhm, ondanks zn bossie haar nog geen vriendin? ik denk Dyon dan...
toppiequote:
Zinloos. Heb geen foto van d'r gepostquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
toppiemoet ik 100 topics doorscrollen voor een pic, of is dat zinloos??
She wish.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jij woonde toch bij robbie in de buurt
aanstaande hequote:
Ik vind het echt grappig. 3 Collega's van me, gaan in die zelfde periode ook naar Frankrijk voor een weekendje ofzo. Voor een bruiloft. Dacht gelijk: Zou het voor jouw bruiloft zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
aanstaande heOver 6 weekjes gaan we een weekje heen voor de voorbereidingen en dan gaat het echt beginnen.. Maar voor je het weet is het 21 juli
Wat wel tof is dat we 14 juli ook al in frankrijk zijn, maakt het natuurlijk extra leuk...
Leuk hoor, en wat een voorbereidingen. Zal wel een heel mooi feest worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
aanstaande heOver 6 weekjes gaan we een weekje heen voor de voorbereidingen en dan gaat het echt beginnen.. Maar voor je het weet is het 21 juli
Wat wel tof is dat we 14 juli ook al in frankrijk zijn, maakt het natuurlijk extra leuk...
Als je binnenkomt, rechtsaf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:41 schreef Lemans24 het volgende:
Waar in Frankrijk gaat het plaatsvinden?
Ik zou me niet op de film kunnen concentreren denk ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:30 schreef Lemans24 het volgende:
En zo ziet zo'n hot tub movie night er dus uit:
Tja, ik zie niet direct in wat er leuk aan is, maar heel veel mensen blijkbaar wel
[ afbeelding ]
Ik zie een hotdogkraampje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:30 schreef Lemans24 het volgende:
Tja, ik zie niet direct in wat er leuk aan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |