Waarom?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Lemans24 het volgende:
Mein Schwanz laat ik dan nog buiten beschouwing.
Dat ogen/haar verhaal laat ik varen, bij een leuke meid, hoor. Blond met bruine ogen, heb ik het overigens nooit over gehad.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef wyccie het volgende:
Doe jij anders ook. Jij wil een lange vrouw met blond haar en bruine ogen of bruin haar en blauwe ogen.
Nee toch? Als ik me prettiger voel bij een vrouw die wat langer is, dan word ik daar toch gelukkig van. Ik filter ook niet echt op lange vrouwen, maar het bepaalt wel voor een deel of ik me aangetrokken voel tot ze. Een heel leuk meisje van 1,60, daar voel ik toch wat anders bij, zie zo'n vrouw dan bijna als niet-volwassene op relatiegebied, snap je? Vandaar ook dat ik in Azië het idee heb, dat ik tussen de kinderen loop en vrouwelijke aandacht in 90% van de gevallen niet serieus kan nemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:12 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik zou nooit bij voorbaat al nee zeggen tegen iemand die langer dan 1.90 is. Het is inderdaad niet praktisch, maar toch zeker geen echt probleem.
Je maakt het jezelf moeilijker door op zoiets te filteren toch?
Ik maak dus nog een kansje?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:12 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik zou nooit bij voorbaat al nee zeggen tegen iemand die langer dan 1.90 is. Het is inderdaad niet praktisch, maar toch zeker geen echt probleem.
Je maakt het jezelf moeilijker door op zoiets te filteren toch?
Bij Lemans zeker, ruim lang genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij Lemans zeker, ruim lang genoeg.
Gefeliciteerd!quote:
Weet ik het hoe het heet. Ze heeft het over alle 2 gehad.quote:
Gefeliciteerd Pico!quote:
Gefeliciteerd! Is het nog veilig in Arnhem?quote:
Nooit van mijn leven dat ik op een motor zal rijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef drakin het volgende:
4 wielen zijn meestal iets stabieler dan 2, dus misschien gaat Pico nu wat minder vaak onderuit
Ja, maar ik gebruik de fiets ook nog voor dagen dat ik weet dat ik nergens kan parkeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Pico!
Hoe goed jouw rijden Sands? Voel je je al lekker in het verkeer?
Niks mis met de stalen rosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik de fiets ook nog voor dagen dat ik weet dat ik nergens kan parkeren.
Ik ga iedere dag met de fiets naar het werk. Scheelt me 1,50 euro aan benzine per dag, en ben er net zo snel.quote:
En met dit weerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag met de fiets naar het werk. Scheelt me 1,50 euro aan benzine per dag, en ben er net zo snel.
Dit is het enige bergop voor mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
En goed voor de benen
Ik moet veel bergop op mijn traject, dat voel ik altijd wel haha.
Fietsrotonde, alleen voor fietsers dus, hier een beter plaatjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, leuke brug. Alleen voor fietsers en voetgangers zo te zien?
Nog wel, want ik heb nog geen auto.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is het nog veilig in Arnhem?
Heel cool. Nederland fietslandquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Fietsrotonde, alleen voor fietsers dus, hier een beter plaatje[ afbeelding ]
Nog welquote:
Val dood, zo beter?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou nou wat overdreven.
Heb je geneukt ofzo?
[kinderachtig]quote:
Vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:12 schreef picodealion het volgende:
Nederland fietsland, inderdaad. Erg interessante blik op onze fiets-infrastructuur door een Amerikaan.
quote:The Dutch bike at a very slow, leisurely pace. You could likely jog alongside many of them.
Die heb ik gezien ja, wat voor ons normaal is lijkt voor Amerikanen bijna een wonder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:12 schreef picodealion het volgende:
Nederland fietsland, inderdaad. Erg interessante blik op onze fiets-infrastructuur door een Amerikaan.
Dat is toch ook zo? In het buitenland is fietsen echt een sport, daar hebben ze vaak ook zo'n speciaal pakje aan enzo. In Nederland fietsen we meer om ons te verplaatsen en dat hoeft vaak niet zo snel, anders ga je ook zoveel zweten enzo.quote:
Jij generaliseert nu net zo hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
Ze kijken ook niet verder dan hun wat ze weten uit films zoals premium rush, ze denken dat alle fietsers zo horen te zijn terwijl hier gewoon enorme verschillen zijn tussen de ene fietser en de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |