Nee joh. Ik zie rechts toch duidelijk een klomp.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef sasquatsch het volgende:
Twee verschillende schoenen? Daar lijkt het wel op in ieder geval.
Je kunt morgen nog bonnen inleverenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Hippe schoenen, je bent klaar voor de zomer.
Ben me aan het klaarmaken voor morgen, kleren inpakken etc. Kom erachter dat ik geen goede, nette zomerschoenen heb.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zit je te bazelen, robby? Maak je me belachelijk?
pfff. Als ik ze zelfs leuk vind, moeten ze wel echt heel leuk zijn hoor!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vind je schoenen wel stom.
Leuk, succes!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef wyccie het volgende:
Den Haag, loop'wedstrijd'. En misschien doe ik dat wel! Ik stop gelijk wat bonnen in mijn portemonnee.
Dankjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
pfff. Als ik ze zelfs leuk vind, moeten ze wel echt heel leuk zijn hoor!
lijkt me meer iets dat jij zou dragenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Nee hoor.
Als je een zomers bloemetjesjurkje erbij draagt is het goed.
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
lijkt me meer iets dat jij zou dragen
10 euro korting (per 40 euro die je uitgeeft) als je een oud paar schoenen inlevert.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef sasquatsch het volgende:
Wat voor bonnen? Moet ook nog schoenen kopen.
Oh, als ik wist dat jij ook nieuwe schoenen wilde had ik meer opgestuurd!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:39 schreef Waaghals het volgende:
ik heb ook nieuwe schoenen, bedankt wyccie
Gewerkt...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Hallo.
Nog iets leuks gedaan, deze lentedag?
Nou en of.. Ik kan me niks leukers bedenken voor vandaag...quote:
Dan zou je eigenlijk je werk moeten betalen dat je daar aanwezig mag zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en of.. Ik kan me niks leukers bedenken voor vandaag...
Als ik zie wat ik uitbetaald krijg, heb ik het idee dat dat ook gebeurd...quote:Op zondag 9 maart 2014 10:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk je werk moeten betalen dat je daar aanwezig mag zijn.
Hoe bedoel je? 7 dagen per week doet toch niemand?quote:
Nou, omdat je geen weekend hebt. Er zijn wel mensen die 7 dg werken hoor, zelfstandigen enzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? 7 dagen per week doet toch niemand?
Nou ja, ik werk geen 7 dagen per week. Maar de winkel is wel gewoon 7 dagen per week, 24uur open. Dus dan moet ik ook regelmatig weekenden werken...quote:Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, omdat je geen weekend hebt. Er zijn wel mensen die 7 dg werken hoor, zelfstandigen enzo.
Echt wel! Boekenfestijn is altijd 7 dagenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? 7 dagen per week doet toch niemand?
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Alweer 17 graden buiten op de thermometer...
Nou?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
Zo, ik denk: laat ik m'n lengte eens in m'n tinderprofiel zetten...
Nu weet ik wat vrouwen willen
13, 14 cm?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
Zo, ik denk: laat ik m'n lengte eens in m'n tinderprofiel zetten...
Nu weet ik wat vrouwen willen
Mijn nicht werkte ook 7 dagen per week met 2-3 banen voordat ze trouwde. En ik heb geregeld 13 dagen achtereen gewerkt met 2 banen/stage en koopzondagen erbij.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:15 schreef Lemans24 het volgende:
Echt wel! Boekenfestijn is altijd 7 dagen
De vaste medewerkers doen dat zelfs 20 keer per jaar.
Ik werk eerlijk gezegd liever 7 dagen op een boekenfestijn dan 5 dagen op kantoor, al verdien ik met dat laatste (bruto) veel meer...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn nicht werkte ook 7 dagen per week met 2-3 banen voordat ze trouwde. En ik heb geregeld 13 dagen achtereen gewerkt met 2 banen/stage en koopzondagen erbij.
Nu heb ik dat gelukkig niet meer en word ik tenminste beter betaald.
Ik weet van de meesten eerlijk gezegd niet hoe lang ze zijn (zelfs van mijn 'net-niet date' heb ik dat nooit geweten), het lijkt zo'n rare vraag...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef wyccie het volgende:
Zijn de vrouwen die jou nu op Tinder hebben geliked nou ook allemaal langere vrouwen? Kan me namelijk voorstellen dat ze wat terughoudender zijn met liken als ze zelf 1,80m zijn en niet weten hoe lang de ander is.
Het is pure (positieve...) discriminatie, maak het in het buitenland op straat ook vaak mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me wel logisch allemaal. Als lange vrouw wil je meestal een lange man, en zo hoeven de kleinere mannen geen vergeefse moeite te doen.
Waarom?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Lemans24 het volgende:
Mein Schwanz laat ik dan nog buiten beschouwing.
Dat ogen/haar verhaal laat ik varen, bij een leuke meid, hoor. Blond met bruine ogen, heb ik het overigens nooit over gehad.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef wyccie het volgende:
Doe jij anders ook. Jij wil een lange vrouw met blond haar en bruine ogen of bruin haar en blauwe ogen.
Nee toch? Als ik me prettiger voel bij een vrouw die wat langer is, dan word ik daar toch gelukkig van. Ik filter ook niet echt op lange vrouwen, maar het bepaalt wel voor een deel of ik me aangetrokken voel tot ze. Een heel leuk meisje van 1,60, daar voel ik toch wat anders bij, zie zo'n vrouw dan bijna als niet-volwassene op relatiegebied, snap je? Vandaar ook dat ik in Azië het idee heb, dat ik tussen de kinderen loop en vrouwelijke aandacht in 90% van de gevallen niet serieus kan nemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:12 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik zou nooit bij voorbaat al nee zeggen tegen iemand die langer dan 1.90 is. Het is inderdaad niet praktisch, maar toch zeker geen echt probleem.
Je maakt het jezelf moeilijker door op zoiets te filteren toch?
Ik maak dus nog een kansje?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:12 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik zou nooit bij voorbaat al nee zeggen tegen iemand die langer dan 1.90 is. Het is inderdaad niet praktisch, maar toch zeker geen echt probleem.
Je maakt het jezelf moeilijker door op zoiets te filteren toch?
Bij Lemans zeker, ruim lang genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij Lemans zeker, ruim lang genoeg.
Gefeliciteerd!quote:
Weet ik het hoe het heet. Ze heeft het over alle 2 gehad.quote:
Gefeliciteerd Pico!quote:
Gefeliciteerd! Is het nog veilig in Arnhem?quote:
Nooit van mijn leven dat ik op een motor zal rijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef drakin het volgende:
4 wielen zijn meestal iets stabieler dan 2, dus misschien gaat Pico nu wat minder vaak onderuit
Ja, maar ik gebruik de fiets ook nog voor dagen dat ik weet dat ik nergens kan parkeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Pico!
Hoe goed jouw rijden Sands? Voel je je al lekker in het verkeer?
Niks mis met de stalen rosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik de fiets ook nog voor dagen dat ik weet dat ik nergens kan parkeren.
Ik ga iedere dag met de fiets naar het werk. Scheelt me 1,50 euro aan benzine per dag, en ben er net zo snel.quote:
En met dit weerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag met de fiets naar het werk. Scheelt me 1,50 euro aan benzine per dag, en ben er net zo snel.
Dit is het enige bergop voor mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
En goed voor de benen
Ik moet veel bergop op mijn traject, dat voel ik altijd wel haha.
Fietsrotonde, alleen voor fietsers dus, hier een beter plaatjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, leuke brug. Alleen voor fietsers en voetgangers zo te zien?
Nog wel, want ik heb nog geen auto.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is het nog veilig in Arnhem?
Heel cool. Nederland fietslandquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Fietsrotonde, alleen voor fietsers dus, hier een beter plaatje[ afbeelding ]
Nog welquote:
Val dood, zo beter?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou nou wat overdreven.
Heb je geneukt ofzo?
[kinderachtig]quote:
Vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:12 schreef picodealion het volgende:
Nederland fietsland, inderdaad. Erg interessante blik op onze fiets-infrastructuur door een Amerikaan.
quote:The Dutch bike at a very slow, leisurely pace. You could likely jog alongside many of them.
Die heb ik gezien ja, wat voor ons normaal is lijkt voor Amerikanen bijna een wonder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:12 schreef picodealion het volgende:
Nederland fietsland, inderdaad. Erg interessante blik op onze fiets-infrastructuur door een Amerikaan.
Dat is toch ook zo? In het buitenland is fietsen echt een sport, daar hebben ze vaak ook zo'n speciaal pakje aan enzo. In Nederland fietsen we meer om ons te verplaatsen en dat hoeft vaak niet zo snel, anders ga je ook zoveel zweten enzo.quote:
Jij generaliseert nu net zo hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
Ze kijken ook niet verder dan hun wat ze weten uit films zoals premium rush, ze denken dat alle fietsers zo horen te zijn terwijl hier gewoon enorme verschillen zijn tussen de ene fietser en de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |