Oh-ohquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drink jij nog maar eens wat hersencellen dood.
Die zijn ok.quote:
Ik zou graag m'n carnavalsoutfit laten zien, hij was zeer geslaagd, maar die kan ik hier natuurlijk niet posten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die zijn ok.
Ik heb nog wel ergens wat foto's van giraffes, olifanten en zebra's, waar ik nog wat mee wilde doen.
Zonder ICQ was ik (toen) nog maagd geweest...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vroeger nachtenlang op ICQ gezeten.
Vroeger ... jeetje, eerder al de Duckhunt, nu dit.
Dan ben ik niet anoniem meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:24 schreef wyccie het volgende:
Post toch maar, dan zie ik het morgen wel.
Met m'n giraffekop vol op FOK!, dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Je hoeft toch niet anoniem te blijven? Je heet toch niet Wyccie?
Jaloers op mijn mooie naam?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:28 schreef wyccie het volgende:
Beetje Paint over de foto.
En we kunnen niet allemaal dyonvanbaal heten, hè.
Het is al één en al paint op m'n gezichtquote:
Ik bedoel dat je een plaatje bij google in de search kan gooien en daarmee op facebook terecht komt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar heb je toch ook imgur en photobucket voor?zodat je niet vn FB hoeft te linken
Die kan ik niet betalenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:10 schreef drakin het volgende:
Sands, heb je nog wat geld van je bitcoins over?
http://www.incrediblethin(...)ke-for-sale-on-ebay/
Ik ook niet, maar misschien had je nog een paar coins liggen.quote:
Dan nog niet helaasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien had je nog een paar coins liggen.
City Pier City?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ga morgen ook in korte broek en T-shirt. Uurtje rondrennen in Den Haag.
Relatief warm. Het zou in de zomer koel zijn, 15-20 gradenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
Ja. Het wordt warm. Daar kan ik niet goed tegen. Ben me nu alvast aan het hydreren.
Zat geen korting op, die kreeg ik dankzij die bon.quote:
Nou die had ik al aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Robby87 het volgende:
Heb je nou ook bijpassende bloemetjes sokken aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |