Oh-ohquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drink jij nog maar eens wat hersencellen dood.
Die zijn ok.quote:
Ik zou graag m'n carnavalsoutfit laten zien, hij was zeer geslaagd, maar die kan ik hier natuurlijk niet posten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die zijn ok.
Ik heb nog wel ergens wat foto's van giraffes, olifanten en zebra's, waar ik nog wat mee wilde doen.
Zonder ICQ was ik (toen) nog maagd geweest...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vroeger nachtenlang op ICQ gezeten.
Vroeger ... jeetje, eerder al de Duckhunt, nu dit.
Dan ben ik niet anoniem meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:24 schreef wyccie het volgende:
Post toch maar, dan zie ik het morgen wel.
Met m'n giraffekop vol op FOK!, dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Je hoeft toch niet anoniem te blijven? Je heet toch niet Wyccie?
Jaloers op mijn mooie naam?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:28 schreef wyccie het volgende:
Beetje Paint over de foto.
En we kunnen niet allemaal dyonvanbaal heten, hè.
Het is al één en al paint op m'n gezichtquote:
Ik bedoel dat je een plaatje bij google in de search kan gooien en daarmee op facebook terecht komt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar heb je toch ook imgur en photobucket voor?zodat je niet vn FB hoeft te linken
Die kan ik niet betalenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:10 schreef drakin het volgende:
Sands, heb je nog wat geld van je bitcoins over?
http://www.incrediblethin(...)ke-for-sale-on-ebay/
Ik ook niet, maar misschien had je nog een paar coins liggen.quote:
Dan nog niet helaasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien had je nog een paar coins liggen.
City Pier City?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ga morgen ook in korte broek en T-shirt. Uurtje rondrennen in Den Haag.
Relatief warm. Het zou in de zomer koel zijn, 15-20 gradenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
Ja. Het wordt warm. Daar kan ik niet goed tegen. Ben me nu alvast aan het hydreren.
Zat geen korting op, die kreeg ik dankzij die bon.quote:
Nou die had ik al aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Robby87 het volgende:
Heb je nou ook bijpassende bloemetjes sokken aan?
Nee joh. Ik zie rechts toch duidelijk een klomp.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef sasquatsch het volgende:
Twee verschillende schoenen? Daar lijkt het wel op in ieder geval.
Je kunt morgen nog bonnen inleverenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Hippe schoenen, je bent klaar voor de zomer.
Ben me aan het klaarmaken voor morgen, kleren inpakken etc. Kom erachter dat ik geen goede, nette zomerschoenen heb.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zit je te bazelen, robby? Maak je me belachelijk?
pfff. Als ik ze zelfs leuk vind, moeten ze wel echt heel leuk zijn hoor!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vind je schoenen wel stom.
Leuk, succes!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef wyccie het volgende:
Den Haag, loop'wedstrijd'. En misschien doe ik dat wel! Ik stop gelijk wat bonnen in mijn portemonnee.
Dankjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
pfff. Als ik ze zelfs leuk vind, moeten ze wel echt heel leuk zijn hoor!
lijkt me meer iets dat jij zou dragenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Nee hoor.
Als je een zomers bloemetjesjurkje erbij draagt is het goed.
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
lijkt me meer iets dat jij zou dragen
10 euro korting (per 40 euro die je uitgeeft) als je een oud paar schoenen inlevert.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef sasquatsch het volgende:
Wat voor bonnen? Moet ook nog schoenen kopen.
Oh, als ik wist dat jij ook nieuwe schoenen wilde had ik meer opgestuurd!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:39 schreef Waaghals het volgende:
ik heb ook nieuwe schoenen, bedankt wyccie
Gewerkt...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Hallo.
Nog iets leuks gedaan, deze lentedag?
Nou en of.. Ik kan me niks leukers bedenken voor vandaag...quote:
Dan zou je eigenlijk je werk moeten betalen dat je daar aanwezig mag zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en of.. Ik kan me niks leukers bedenken voor vandaag...
Als ik zie wat ik uitbetaald krijg, heb ik het idee dat dat ook gebeurd...quote:Op zondag 9 maart 2014 10:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk je werk moeten betalen dat je daar aanwezig mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |