Groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste meet had niemand dat, en ook na die meet is er nauwelijks over gesproken.
Maar zo erg is dat ook helemaal niet. Niet alles hoeft hier meteen op tafel.
Nee, lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste meet had niemand dat, en ook na die meet is er nauwelijks over gesproken.
Maar zo erg is dat ook helemaal niet. Niet alles hoeft hier meteen op tafel.
Ehm, moeilijk te zeggen hoe lang we precies samen zijn, maar ongeveer 1,5 jaar. En we zien elkaar bijna elk weekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
En jij en Waag, hoelang zijn jullie nu samen en hoe vaak zien jullie mekaar?
Das handig. Als je geen vaste datum hebt, kun je ook geen jubileum vergetenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, moeilijk te zeggen hoe lang we precies samen zijn, maar ongeveer 1,5 jaar. En we zien elkaar bijna elk weekend.
Haha ja. Ik moet alleen zijn verjaardag onthoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das handig. Als je geen vaste datum hebt, kun je ook geen jubileum vergeten
Neuh, maar wel vervelend. Ik mag van de baas niet slapen op het werk... dan kom ik liever uitgerust op het werk aan...quote:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan. Lekker sceptische instelling, kan alleen maar goedkomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Nou, doe er wat aan.
Geef ons wat smeuïge verhalen.
En het smeuïge is dat je al aan 't daten was?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan.
Was het maar zoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En het smeuïge is dat je al aan 't daten was?
Nee, want je bent gewoon hard op zoek.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan. Lekker sceptische instelling, kan alleen maar goedkomen.
Oh ja, ik ben op zoek.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want je bent gewoon hard op zoek.
Je bent op zoek of niet. Dat zei je zelf.
Vertel eens iets anders smeuiigs.
Ik vind die krokante muesli noten lekkerder, van het huismerk van de AH, in een bakkie yoghurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef wyccie het volgende:
Nou, weet je wat lekker is? Die Cruesli in de OP ... dat is mijn lievelingsontbijt, al meer dan een half jaar eet ik dat elke ochtend.
Nee, da's niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik zal eens kijken of dat wat is, zal vast goedkoper zijn dan deze.
En altijd met melk, sneller weg te krijgen.
Wel meer dan twee keer hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Was het maar zo
Wie is er ooit binnen 24 uur twee keer door dezelfde vrouw afgewezen?
Ik heb het natuurlijk niet over blauwtjes lopen, maar over de date die twee keer werd afgezegd.quote:
Alles moet in kwark, met zo veel mogelijk eiwitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:48 schreef picodealion het volgende:
Overigens hoort bij cruesli gewoon melk. Muesli moet in de yoghurt.
Ik drink eiwitpoederdrank als ik lang heb gerend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:56 schreef Lemans24 het volgende:
Alles moet in kwark, met zo veel mogelijk eiwitten.
Ik ben ook weer aan de Brinta gegaan, soms.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:58 schreef wyccie het volgende:
De biologische mueslimeuk van de AH is echt vies, alsof je in karton hapt. Doe dus geen moeite.
Ik heb ook een tijd lang met Brinta ontbeten. Zelfs met tosti ham/kaas (in de tijd dat de wekker om kwart over vijf ging).
Ik eet drie eieren, zodra ik terug kom van een wandeling.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik drink eiwitpoederdrank als ik lang heb gerend.
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit omgegaan met iemand met pleinvreesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over blauwtjes lopen, maar over de date die twee keer werd afgezegd.
Holy fuck...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit omgegaan met iemand met pleinvrees6x is haar record.
Fox heeft veel weg van Jake Gyllenhaal, zijn kop is als stroop voor de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Holy fuck...
En jij hebt toen vijf keer een nieuwe date weten te regelen, binnen die 24 uur?
De eerste keer koste het maar 3xquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Holy fuck...
En jij hebt toen vijf keer een nieuwe date weten te regelen, binnen die 24 uur?
Ik zou niet bij jou in de buurt willen zijn als je dan een scheet laat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:00 schreef Lemans24 het volgende:
Ik eet drie eieren, zodra ik terug kom van een wandeling.
En dan de kwark dus, maar niet heel veel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Fox heeft veel weg van Jake Gyllenhaal, zijn kop is als stroop voor de vrouwtjes.
Sarcastisch? Ik vind hem een kutkop hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:07 schreef Robby87 het volgende:
Fox heeft veel weg van Jake Gyllenhaal, zijn kop is als stroop voor de vrouwtjes.
Jij hebt vriendinnen, dat telt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]dude... weet je bij hoeveel vriendinnen van mij ik in een friend-zone zit? Téveel
Meer iets voor jou?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sarcastisch? Ik vind hem een kutkop hebben.
En met minstens 3 zou ik sex mee willen hebben wat ik never nooit zou krijgen.quote:
Ik heb géén vrijgezelle vriendinnen. Iedereen is getrouwd en/of aan de kinderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]dude... weet je bij hoeveel vriendinnen van mij ik in een friend-zone zit? Téveel
Bij mij zijn de meeste vrijgezel. Dát is pas triestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb géén vrijgezelle vriendinnen. Iedereen is getrouwd en/of aan de kinderen.
Dat klinkt nogal desperate, zelfs voor mijn standaard.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En met minstens 3 zou ik sex mee willen hebben wat ik never nooit zou krijgen.![]()
Het feit dat ik weet dat ik het niet krijg, wil niet zeggen dat ik het niet bij andere kan krijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal desperate, zelfs voor mijn standaard.
Ok, dat is waar. Ik had er wel zo één, maar die zie ik eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij mij zijn de meeste vrijgezel. Dát is pas triest
Helemaal goed meid.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het feit dat ik weet dat ik het niet krijg, wil niet zeggen dat ik het niet bij andere kan krijgen.![]()
Dat is het verschil.
Ah toe, ik heb je toch niet op je teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Helemaal goed meid.
Ga ervoor.
Stel ons niet teleur.
Voor meer informatie kunnen we je opbellen?
Nee hoor, it's all goodquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah toe, ik heb je toch niet op je teentjes getrapt?
Ik heb vanavond flink gedronkenquote:
Ik heb er ook een aantal achter de kiezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond flink gedronkenMijn hoe-ver-kan-ik-gaan modus laat ik vanavond wijselijk rusten
Jawel, vrouwen zijn heel volgzaam wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:21 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn pandapunten?
Kiezen voor het eerste wil nog niet zeggen dat je dat ook krijgt.
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:21 schreef Robby87 het volgende:
Jawel, vrouwen zijn heel volgzaam wat dat betreft.
Mijn IQ is vanavond per half liter bier met 1,75% gedaald. Wat er van over is gebleven is waarschijnlijk niet genoeg om dieper over wat voor materie dan ook te praten. Verder dan "tieten" "bier" en "voetbal" kom ik op dit moment niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal achter de kiezen.
Ons gesprek zou kunnen uitmonden in een intellectueel onderonsje.
Als vrouw een paar dagen niet neuken. Schijnt erg populair onder studenten te zijn ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:21 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn pandapunten?
Kiezen voor het eerste wil nog niet zeggen dat je dat ook krijgt.
Ik heb het idee dat je daar zonder drank ook niet verder mee komt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
Verder dan "tieten" "bier" en "voetbal" kom ik op dit moment niet.
Ik heb even zitten rekenen, dan moet ik 7 liter drinken op onder de 100 te komen. Dan lig ik al lang halfdood in de plee hoor...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn IQ is vanavond per half liter bier met 1,75% gedaald. Wat er van over is gebleven is waarschijnlijk niet genoeg om dieper over wat voor materie dan ook te praten. Verder dan "tieten" "bier" en "voetbal" kom ik op dit moment niet.
Nee, gelukkig niet. Zou me er geen raad mee weten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:31 schreef wyccie het volgende:
Maar je hebt er wel tien achter de hand? Lemans blijkbaar wel.
Boringquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een boel pandapunten, maar dat is niet erg. Panda's zijn leuke beesten.
En giraffes?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een boel pandapunten, maar dat is niet erg. Panda's zijn leuke beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |