Ik heb het natuurlijk niet over blauwtjes lopen, maar over de date die twee keer werd afgezegd.quote:
Alles moet in kwark, met zo veel mogelijk eiwitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:48 schreef picodealion het volgende:
Overigens hoort bij cruesli gewoon melk. Muesli moet in de yoghurt.
Ik drink eiwitpoederdrank als ik lang heb gerend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:56 schreef Lemans24 het volgende:
Alles moet in kwark, met zo veel mogelijk eiwitten.
Ik ben ook weer aan de Brinta gegaan, soms.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:58 schreef wyccie het volgende:
De biologische mueslimeuk van de AH is echt vies, alsof je in karton hapt. Doe dus geen moeite.
Ik heb ook een tijd lang met Brinta ontbeten. Zelfs met tosti ham/kaas (in de tijd dat de wekker om kwart over vijf ging).
Ik eet drie eieren, zodra ik terug kom van een wandeling.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik drink eiwitpoederdrank als ik lang heb gerend.
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit omgegaan met iemand met pleinvreesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over blauwtjes lopen, maar over de date die twee keer werd afgezegd.
Holy fuck...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit omgegaan met iemand met pleinvrees6x is haar record.
Fox heeft veel weg van Jake Gyllenhaal, zijn kop is als stroop voor de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Holy fuck...
En jij hebt toen vijf keer een nieuwe date weten te regelen, binnen die 24 uur?
De eerste keer koste het maar 3xquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Holy fuck...
En jij hebt toen vijf keer een nieuwe date weten te regelen, binnen die 24 uur?
Ik zou niet bij jou in de buurt willen zijn als je dan een scheet laat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:00 schreef Lemans24 het volgende:
Ik eet drie eieren, zodra ik terug kom van een wandeling.
En dan de kwark dus, maar niet heel veel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Fox heeft veel weg van Jake Gyllenhaal, zijn kop is als stroop voor de vrouwtjes.
Sarcastisch? Ik vind hem een kutkop hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:07 schreef Robby87 het volgende:
Fox heeft veel weg van Jake Gyllenhaal, zijn kop is als stroop voor de vrouwtjes.
Jij hebt vriendinnen, dat telt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]dude... weet je bij hoeveel vriendinnen van mij ik in een friend-zone zit? Téveel
Meer iets voor jou?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sarcastisch? Ik vind hem een kutkop hebben.
En met minstens 3 zou ik sex mee willen hebben wat ik never nooit zou krijgen.quote:
Ik heb géén vrijgezelle vriendinnen. Iedereen is getrouwd en/of aan de kinderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]dude... weet je bij hoeveel vriendinnen van mij ik in een friend-zone zit? Téveel
Bij mij zijn de meeste vrijgezel. Dát is pas triestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb géén vrijgezelle vriendinnen. Iedereen is getrouwd en/of aan de kinderen.
Dat klinkt nogal desperate, zelfs voor mijn standaard.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En met minstens 3 zou ik sex mee willen hebben wat ik never nooit zou krijgen.![]()
Het feit dat ik weet dat ik het niet krijg, wil niet zeggen dat ik het niet bij andere kan krijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal desperate, zelfs voor mijn standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |