Groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste meet had niemand dat, en ook na die meet is er nauwelijks over gesproken.
Maar zo erg is dat ook helemaal niet. Niet alles hoeft hier meteen op tafel.
Nee, lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste meet had niemand dat, en ook na die meet is er nauwelijks over gesproken.
Maar zo erg is dat ook helemaal niet. Niet alles hoeft hier meteen op tafel.
Ehm, moeilijk te zeggen hoe lang we precies samen zijn, maar ongeveer 1,5 jaar. En we zien elkaar bijna elk weekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
En jij en Waag, hoelang zijn jullie nu samen en hoe vaak zien jullie mekaar?
Das handig. Als je geen vaste datum hebt, kun je ook geen jubileum vergetenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, moeilijk te zeggen hoe lang we precies samen zijn, maar ongeveer 1,5 jaar. En we zien elkaar bijna elk weekend.
Haha ja. Ik moet alleen zijn verjaardag onthoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das handig. Als je geen vaste datum hebt, kun je ook geen jubileum vergeten
Neuh, maar wel vervelend. Ik mag van de baas niet slapen op het werk... dan kom ik liever uitgerust op het werk aan...quote:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan. Lekker sceptische instelling, kan alleen maar goedkomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Nou, doe er wat aan.
Geef ons wat smeuïge verhalen.
En het smeuïge is dat je al aan 't daten was?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan.
Was het maar zoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En het smeuïge is dat je al aan 't daten was?
Nee, want je bent gewoon hard op zoek.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan. Lekker sceptische instelling, kan alleen maar goedkomen.
Oh ja, ik ben op zoek.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want je bent gewoon hard op zoek.
Je bent op zoek of niet. Dat zei je zelf.
Vertel eens iets anders smeuiigs.
Ik vind die krokante muesli noten lekkerder, van het huismerk van de AH, in een bakkie yoghurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef wyccie het volgende:
Nou, weet je wat lekker is? Die Cruesli in de OP ... dat is mijn lievelingsontbijt, al meer dan een half jaar eet ik dat elke ochtend.
Nee, da's niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik zal eens kijken of dat wat is, zal vast goedkoper zijn dan deze.
En altijd met melk, sneller weg te krijgen.
Wel meer dan twee keer hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Was het maar zo
Wie is er ooit binnen 24 uur twee keer door dezelfde vrouw afgewezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |