quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik alleen met het laatste.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef wyccie het volgende:
Die kans is er altijd, Njos.
De enige keren dat ik een geweer in handen had was met lasergamen, paintballen en Duckhunt.
Wat is duckhunt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef wyccie het volgende:
Die kans is er altijd, Njos.
De enige keren dat ik een geweer in handen had was met lasergamen, paintballen en Duckhunt.
Het spel wordt niet voor niets ook wel painball genoemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is duckhunt?
Lasergame en paintball lijkt me leuk om eens te doen. Doet dat pijn als je geraakt wordt bij paintball?
Boks.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Boks.
Dat filmpje kan ik niet zien op mobiel, hornage, maar het lijkt op een videogame?
Videospel op de SNES waarbij je met een 'geweer' vliegende eendjes moet schieten. Voorloper van de Wii.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is duckhunt?
Lasergame en paintball lijkt me leuk om eens te doen. Doet dat pijn als je geraakt wordt bij paintball?
Dat klinkt wel als een topattractie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef picodealion het volgende:
Ik ben in Uganda negers wezen jagen. Enige keer dat ik een geweer heb gebruikt.
Geen beschermde dieren afgeschoten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef picodealion het volgende:
Ik ben in Uganda negers wezen jagen. Enige keer dat ik een geweer heb gebruikt.
Die serie was zo slecht dat het grappig wasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:19 schreef hornage het volgende:
Dit figuurtje wist ook wel om te gaan met de NES Zapper
[ afbeelding ]
Er is denk ik wel een verschil in wapentuig en schrijverstuig, beide zeer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij legaal wapentuig voorstellen? Een pen ofzo?
Ik heb idd 2 bogen, maar ook pijlen, zwaarden, dolken en pistolen.quote:
Lijkt me leuk, wel eens met op eenden schieten gedaan en ik heb nu Link's Crosbowtraining op de Wii Uquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:36 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb zelfs wel eens geschoten met een geweer dat aan zo'n pong console gekoppeld was. ging er een blokje over het scherm en moest je daarop mikken.
Ik ben echt oud.
Geweldig!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef drakin het volgende:
Er zullen genoeg idioten zijn die hun zoon Zelda zullen noemen
Geen gamers... Die weten beter. Maar ja, er zijn ook mensen die hun zoon Versie 2.0 hebben genoemd dus...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef drakin het volgende:
Er zullen genoeg idioten zijn die hun zoon Zelda zullen noemen
Dit lijkt me ook wel een leuk babypakje voor een nerdbaby.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:
K heb foto'sgezien van een baby pakje en daar stond iets op in de richting van: I'm the proof nerds can score at least once
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel een leuk babypakje voor een nerdbaby.
[ afbeelding ]
Dan is het maar goed dat jullie geen baby meer gaan krijgen...quote:
En dat heeft alles te maken met dit babypakje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Dan is het maar goed dat jullie geen baby meer gaan krijgen...
Yep, waarom zou ik er verder op tegen zijn dat jullie kinderen krijgen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat heeft alles te maken met dit babypakje?
Hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
Volgens mij was het trouwens dit babypakje;
[ afbeelding ]
Ben je erop tegen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, waarom zou ik er verder op tegen zijn dat jullie kinderen krijgen?
quote:
Zit het in de planning?quote:
Nee het zit absoluut niet in de planning, we hebben al genoeg kinderen en die zijn groot en zelfredzaam, veel gemakkelijker zo.quote:
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoeveel hebben jullie er samen? Drie? Is jouw zoon de oudste?
Ik heb goed opgeletquote:
Productieve middag was dat dan voor jouquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet nerd genoeg. Ik snap niks van die punten op dat pakje.
Zo, mijn leven is weer iets meer georganiseerd. Twee Ikea ladekasten en een nachtkastje gemonteerd en gevuld. Morgen nog een stekkerdoos met langer snoer halen, zodat telefoon en tablet uit het zicht en in het laatje van mijn nachtkastje opgeladen kunnen worden.
Ik bedoel gewoon jullie kinderen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:44 schreef drakin het volgende:
Ik ken offspring alleen als band, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
Ik wist alleen Tom Cruise.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:44 schreef drakin het volgende:
Maar antwoord mijn vraag nou even, ik wil zo verder film kijken
Ik zal even wat hints zoekenquote:
Oh, dat is minder. Maarja zo gaat dat vaak met stiefouders.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:46 schreef drakin het volgende:
Ja die van mij gaat er al vandoor als Sas hier is.
Nee wel over ons, maar verder zijn kinderen, mijn zoon. niet onze, we voeden ze toch niet samen op.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie nu al zo lang samen dat jullie het zelf ook al hebben over 'jullie kinderen' en 'stiefouders'?
Maar ze zijn al wel iets langer samen, neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het samen opvoeden dan een voorwaarde voor een stiefouder? Ik noem de vrouw van mijn vader ook mijn stiefmoeder maar ze heeft mij niet opgevoed hoor.
Maar ik ben Sas zijn vrouw niet eens. Vind ik het ook iets te snel voor na een maand of, wat is het nu 4?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het samen opvoeden dan een voorwaarde voor een stiefouder? Ik noem de vrouw van mijn vader ook mijn stiefmoeder maar ze heeft mij niet opgevoed hoor.
Ja natuurlijk, en in het geval van drakin en sasquatch vind ikdat woord ook niet van toepassing hoor, was meer voor de grap en het gemak dat ik het zeiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ze zijn al wel iets langer samen, neem ik aan?
4 maanden? Oh ik dacht pas sinds de meetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ben Sas zijn vrouw niet eens. Vind ik het ook iets te snel voor na een maand of, wat is het nu 4?
Wat mij betreft zal het er mee te maken hebben hoe oud je was toen ze in beeld kwamen en of je met ze in huis hebt gewoond.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja sinds de meet in September waar Sas en ik als enigen op kwamen dagen. Maar pas als stelletje een maand of 2 daarna.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
4 maanden? Oh ik dacht pas sinds de meet
Haha, wat grappig. Had ik niet in de gaten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja sinds de meet in September waar Sas en ik als enigen op kwamen dagen. Maar pas als stelletje een maand of 2 daarna.
We hadden het gewoon nog niet aan jullie verteld tot de volgende meet.
Tot de laatste meet had niemand dat, en ook na die meet is er nauwelijks over gesproken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, wat grappig. Had ik niet in de gaten.
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste meet had niemand dat, en ook na die meet is er nauwelijks over gesproken.
Maar zo erg is dat ook helemaal niet. Niet alles hoeft hier meteen op tafel.
Nee, lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste meet had niemand dat, en ook na die meet is er nauwelijks over gesproken.
Maar zo erg is dat ook helemaal niet. Niet alles hoeft hier meteen op tafel.
Ehm, moeilijk te zeggen hoe lang we precies samen zijn, maar ongeveer 1,5 jaar. En we zien elkaar bijna elk weekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef drakin het volgende:
En jij en Waag, hoelang zijn jullie nu samen en hoe vaak zien jullie mekaar?
Das handig. Als je geen vaste datum hebt, kun je ook geen jubileum vergetenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm, moeilijk te zeggen hoe lang we precies samen zijn, maar ongeveer 1,5 jaar. En we zien elkaar bijna elk weekend.
Haha ja. Ik moet alleen zijn verjaardag onthoudenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das handig. Als je geen vaste datum hebt, kun je ook geen jubileum vergeten
Neuh, maar wel vervelend. Ik mag van de baas niet slapen op het werk... dan kom ik liever uitgerust op het werk aan...quote:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan. Lekker sceptische instelling, kan alleen maar goedkomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Nou, doe er wat aan.
Geef ons wat smeuïge verhalen.
En het smeuïge is dat je al aan 't daten was?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan.
Was het maar zoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En het smeuïge is dat je al aan 't daten was?
Nee, want je bent gewoon hard op zoek.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:49 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb me ingeschreven op een datingsite. Gewoon, omdat het kan. Lekker sceptische instelling, kan alleen maar goedkomen.
Oh ja, ik ben op zoek.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want je bent gewoon hard op zoek.
Je bent op zoek of niet. Dat zei je zelf.
Vertel eens iets anders smeuiigs.
Ik vind die krokante muesli noten lekkerder, van het huismerk van de AH, in een bakkie yoghurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef wyccie het volgende:
Nou, weet je wat lekker is? Die Cruesli in de OP ... dat is mijn lievelingsontbijt, al meer dan een half jaar eet ik dat elke ochtend.
Nee, da's niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik zal eens kijken of dat wat is, zal vast goedkoper zijn dan deze.
En altijd met melk, sneller weg te krijgen.
Wel meer dan twee keer hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Was het maar zo
Wie is er ooit binnen 24 uur twee keer door dezelfde vrouw afgewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |