quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik alleen met het laatste.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef wyccie het volgende:
Die kans is er altijd, Njos.
De enige keren dat ik een geweer in handen had was met lasergamen, paintballen en Duckhunt.
Wat is duckhunt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef wyccie het volgende:
Die kans is er altijd, Njos.
De enige keren dat ik een geweer in handen had was met lasergamen, paintballen en Duckhunt.
Het spel wordt niet voor niets ook wel painball genoemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is duckhunt?
Lasergame en paintball lijkt me leuk om eens te doen. Doet dat pijn als je geraakt wordt bij paintball?
Boks.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Boks.
Dat filmpje kan ik niet zien op mobiel, hornage, maar het lijkt op een videogame?
Videospel op de SNES waarbij je met een 'geweer' vliegende eendjes moet schieten. Voorloper van de Wii.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is duckhunt?
Lasergame en paintball lijkt me leuk om eens te doen. Doet dat pijn als je geraakt wordt bij paintball?
Dat klinkt wel als een topattractie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef picodealion het volgende:
Ik ben in Uganda negers wezen jagen. Enige keer dat ik een geweer heb gebruikt.
Geen beschermde dieren afgeschoten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef picodealion het volgende:
Ik ben in Uganda negers wezen jagen. Enige keer dat ik een geweer heb gebruikt.
Die serie was zo slecht dat het grappig wasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:19 schreef hornage het volgende:
Dit figuurtje wist ook wel om te gaan met de NES Zapper
[ afbeelding ]
Er is denk ik wel een verschil in wapentuig en schrijverstuig, beide zeer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij legaal wapentuig voorstellen? Een pen ofzo?
Ik heb idd 2 bogen, maar ook pijlen, zwaarden, dolken en pistolen.quote:
Lijkt me leuk, wel eens met op eenden schieten gedaan en ik heb nu Link's Crosbowtraining op de Wii Uquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:36 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb zelfs wel eens geschoten met een geweer dat aan zo'n pong console gekoppeld was. ging er een blokje over het scherm en moest je daarop mikken.
Ik ben echt oud.
Geweldig!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef drakin het volgende:
Er zullen genoeg idioten zijn die hun zoon Zelda zullen noemen
Geen gamers... Die weten beter. Maar ja, er zijn ook mensen die hun zoon Versie 2.0 hebben genoemd dus...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef drakin het volgende:
Er zullen genoeg idioten zijn die hun zoon Zelda zullen noemen
Dit lijkt me ook wel een leuk babypakje voor een nerdbaby.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:
K heb foto'sgezien van een baby pakje en daar stond iets op in de richting van: I'm the proof nerds can score at least once
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel een leuk babypakje voor een nerdbaby.
[ afbeelding ]
Dan is het maar goed dat jullie geen baby meer gaan krijgen...quote:
En dat heeft alles te maken met dit babypakje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Dan is het maar goed dat jullie geen baby meer gaan krijgen...
Yep, waarom zou ik er verder op tegen zijn dat jullie kinderen krijgen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat heeft alles te maken met dit babypakje?
Hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
Volgens mij was het trouwens dit babypakje;
[ afbeelding ]
Ben je erop tegen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, waarom zou ik er verder op tegen zijn dat jullie kinderen krijgen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |