Hoe bedoel je? 7 dagen per week doet toch niemand?quote:
Nou, omdat je geen weekend hebt. Er zijn wel mensen die 7 dg werken hoor, zelfstandigen enzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? 7 dagen per week doet toch niemand?
Nou ja, ik werk geen 7 dagen per week. Maar de winkel is wel gewoon 7 dagen per week, 24uur open. Dus dan moet ik ook regelmatig weekenden werken...quote:Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, omdat je geen weekend hebt. Er zijn wel mensen die 7 dg werken hoor, zelfstandigen enzo.
Echt wel! Boekenfestijn is altijd 7 dagenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? 7 dagen per week doet toch niemand?
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Alweer 17 graden buiten op de thermometer...
Nou?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
Zo, ik denk: laat ik m'n lengte eens in m'n tinderprofiel zetten...
Nu weet ik wat vrouwen willen
13, 14 cm?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef Lemans24 het volgende:
Zo, ik denk: laat ik m'n lengte eens in m'n tinderprofiel zetten...
Nu weet ik wat vrouwen willen
Mijn nicht werkte ook 7 dagen per week met 2-3 banen voordat ze trouwde. En ik heb geregeld 13 dagen achtereen gewerkt met 2 banen/stage en koopzondagen erbij.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:15 schreef Lemans24 het volgende:
Echt wel! Boekenfestijn is altijd 7 dagen
De vaste medewerkers doen dat zelfs 20 keer per jaar.
Ik werk eerlijk gezegd liever 7 dagen op een boekenfestijn dan 5 dagen op kantoor, al verdien ik met dat laatste (bruto) veel meer...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn nicht werkte ook 7 dagen per week met 2-3 banen voordat ze trouwde. En ik heb geregeld 13 dagen achtereen gewerkt met 2 banen/stage en koopzondagen erbij.
Nu heb ik dat gelukkig niet meer en word ik tenminste beter betaald.
Ik weet van de meesten eerlijk gezegd niet hoe lang ze zijn (zelfs van mijn 'net-niet date' heb ik dat nooit geweten), het lijkt zo'n rare vraag...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef wyccie het volgende:
Zijn de vrouwen die jou nu op Tinder hebben geliked nou ook allemaal langere vrouwen? Kan me namelijk voorstellen dat ze wat terughoudender zijn met liken als ze zelf 1,80m zijn en niet weten hoe lang de ander is.
Het is pure (positieve...) discriminatie, maak het in het buitenland op straat ook vaak mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me wel logisch allemaal. Als lange vrouw wil je meestal een lange man, en zo hoeven de kleinere mannen geen vergeefse moeite te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |