Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeldquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
ik ben Sands niet..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij bent er nooit bij, what else is new?
Zwaar? De helft zijn comedy'squote:Op donderdag 13 maart 2014 06:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeld
Ik ga niet in 1 weekend 11 films kijken! En dan ook nog zulke "zware" films. Damnz, ik heb ook nog een sociaal levenen een verloofde
en scouting
verloofd? Wist ik niet, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeld
Ik ga niet in 1 weekend 11 films kijken! En dan ook nog zulke "zware" films. Damnz, ik heb ook nog een sociaal levenen een verloofde
en scouting
Ik heb mijn vriendin afgelopen september op haar verjaardag op zeer romantische wijze (volgens mijzelf, maar ook zijzelf en vele andere personen) totaal verrast door haar ten huwelijk te vragen in de saunaquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
verloofd? Wist ik niet, gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Robby87 het volgende:
Waren jullie beide volledig naakt in de sauna? Met anderen die ook volledig naakt waren?
Ik heb het aanzoek in het restaurant van de sauna gedaan. Daar heb je altijd je badjas aanquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Robby87 het volgende:
Waren jullie beide volledig naakt in de sauna? Met anderen die ook volledig naakt waren?
Staat nog niet vast. Dit omdat zo'n feest geld kost en dat moet gespaard worden. We hadden al ons geld uitgegeven tijdens de reis namelijk en we gaan volgend jaar naar de World Jamboree toe in Japan, wat ook prijzig isquote:
Heuste nietquote:
Als die gast ook maar in de buurt van MIJN bruiloft komt.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan moet je alleen DF niet uitnodigen. Daar heb je altijd ruzie mee...
Wat leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin afgelopen september op haar verjaardag op zeer romantische wijze (volgens mijzelf, maar ook zijzelf en vele andere personen) totaal verrast door haar ten huwelijk te vragen in de sauna
Ze verwachtte dat ik haar tijdens onze reis ergens zou vragen, dus ze had de hoop stiekem een beetje opgegeven
Moet werken die avond, maar vind het ook een beetje te ver weg... (ja ja, voor jou is het nog verder weg...)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef hornage het volgende:
Oe, wie heeft er interesse?
[ afbeelding ]
http://www.kriterion.nl/s(...)Kriterion%20Filmquiz
Ach, ik rij gratisquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet werken die avond, maar vind het ook een beetje te ver weg... (ja ja, voor jou is het nog verder weg...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |