Jammerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel dat ik er dan niet bij zal zijn...
Nee hoor, zo bijzonder ben ik niet in een zwemshortquote:
Ga het (in je eentje) uit proberen en breng uitgebreid verslag uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde? Lijkt mij helemaal niet fijn.
Ik zeg ook niet dat je het thuis moet proberen... ga lekker naar die HTMC...quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen bubbelbad. En ik krijg vast doorligplekken als ik anderhalf uur lang in het bad lig.
Ze hebben er 22 bubbelbaden staan en er komen 1011 mensen op af. Hoe je dan zonder ruzie nog een film moet kijken vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
Is nogal een hype onder vooral Amsterdammers. Vind het duur en niet echt mijn ding, denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef hornage het volgende:
Ideetje voor de volgende meet? -> https://www.facebook.com/hottubmovieclub.nl
Sauna idee?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
1 persoons meet geloof ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
Ik doe liever een 2 persoonsquote:
Dat waren je eierstokken die zaten te rammelen zodat je kwats weer eens kon opgeilen tussen al die nerds.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
Jij bent er nooit bij, what else is new?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel dat ik er dan niet bij zal zijn...
Daar was je toch niet bij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Dat waren je eierstokken die zaten te rammelen zodat je kwats weer eens kon opgeilen tussen al die nerds.
Nou mooi niet dus!!!
En dat laatste was nog verplicht ook, tijdens zwemles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef wyccie het volgende:
Een sauna lijkt me nog wel ontspannend, maar in een hot tub een film kijken lijkt me net zo praktisch als zwemmen met je kleren aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |