Als breng mij toestemming zou gevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef wyccie het volgende:
Is dat een busrijbewijs zoals de buschauffeurs van de Breng-bussen, of bedoel je daarmee een vrachtbusje? Mag jij een Breng-bus besturen?
Mijn broer heeft zijn rijbewijs in het leger gehaald, mag vrachtbussen besturen. Ook tanks, geloof ik.
viermotorig vliegtuigje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:47 schreef wyccie het volgende:
Vorige week woensdag was ik aan het rennen in Lent en toen vlogen er 1 of 2 helikopters (weet niet er 1 aan het cirkelen was) en een viermotorig vliegtuigje over.
Theorie les? Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Luie rijbewijshaalster, of het zal iig wel flink goedkoper zijn. Theorie haal je hier niet voor 15 euro.
1 les theorie eerder
Schandalig van jequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef hornage het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damnz, en ik snapte hem ook echt niet
Ik zal als straf voor mezelf een Kubrick-marathon weekend organiseren waarin ik al zijn films op volgorde van IMDB rating zal kijken.quote:
Over het gebrek aan verhaal? De lange scenes zonder dialoog en uitleg? Of de ultieme trip aan het einde zonder drugs te gebruiken?quote:
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Over het gebrek aan verhaal? De lange scenes zonder dialoog en uitleg? Of de ultieme trip aan het einde zonder drugs te gebruiken?
Goed stoned is niet slechtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.
Goed voorbeeld voor je broertjequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.
Je loopt achter dus! Tijd om hem in te halenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die is inmiddels 25 en heeft meer drugs gedaan dan ik.
En dan noem je mij saai.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Drugs...
(ja, ja ik weet het. Ik ben saai)
sorry...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan noem je mij saai.
Ik heb ook niks met drugs.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |