Okee, ja ik dacht dat het inderdaad iets aan het stuur was, heb ik wel eens gezien bij mijn moeder. Maar omdat dyon zei 'luie automobilist' ofzo dacht ik dat hij hintte naar cruise control.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een knopje/hendel aan je stuur, net zoals bij je richtingaanwijzers. Wist ik ook niet tot ik in zo'n auto zat. Ik dacht eerder dat het hetzelfde was als stuurbekrachtiging.
15 euro, wel zonde inderdaad maar niet zoveel geld als in Nederland. En ik heb mijn ouders even blij gemaakt, dat is ook wat waard.quote:
Tsja, geen auto dus, en met de baan die ik daarna kreeg was het niet noodzakelijk. En aangezien ik mijn laatste spaargeld had uitgegeven aan de rijlessen, zou het wel onverstandig zijn om een auto te kopen als het niet nodig is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:50 schreef drakin het volgende:
Juist als je het net hebt gehaald moet je zo snel mogelijk gaan rijden om het te onderhouden, en natuurlijk niet meteen 's nachts beginnen.
Hebben ze dat weer verlengd? Toen ik het haalde was het maar 1 jaar geldig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Theorie is 3 jaar geldig dus ik heb nog even.
Ik heb het in België gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ze dat weer verlengd? Toen ik het haalde was het maar 1 jaar geldig.
Luie rijbewijshaalster, of het zal iig wel flink goedkoper zijn. Theorie haal je hier niet voor 15 euro.quote:
Of ergens op het dashboard? In ieder geval iets wat je even aan en uit kunt zetten dus. Bij het stuur is het wel heel makkelijk bedienen, hoef je niet eens naar te kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoef niet perse aan het stuur te zitten. Wat dacht je dat stuur bekrachtiging was dan?
Ik weet het, rijlessen zijn hier ook wel wat goedkoper en praktijk ook. Daarom had ik me ook voorgenomen om mijn rijbewijs te halen voordat ik afstudeer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Luie rijbewijshaalster, of het zal iig wel flink goedkoper zijn. Theorie haal je hier niet voor 15 euro.
1 les theorie eerder
25 euroquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Luie rijbewijshaalster, of het zal iig wel flink goedkoper zijn. Theorie haal je hier niet voor 15 euro.
1 les theorie eerder
Voor 1 les? En hoeveel ben je kwijt voor lessen en het theorie examen? Ik zou het zelf echt niet meer weten hoeveel het was.quote:
Maar wel wat stuurbekrachtiging is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of ergens op het dashboard? In ieder geval iets wat je even aan en uit kunt zetten dus. Bij het stuur is het wel heel makkelijk bedienen, hoef je niet eens naar te kijken.
Nee, ik wist niet wat cruise control was.
Nee voor het examen, je gaat toch geen theorieles volgenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor 1 les? En hoeveel ben je kwijt voor lessen en het theorie examen? Ik zou het zelf echt niet meer weten hoeveel het was.
Kreeg ik er gratis bij, maar er zijn mensen die wel betaald gaan volgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee voor het examen, je gaat toch geen theorieles volgen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een theorieboek en cd-rom gebruikt.
Volgens mij waren het 40 vragen, waarvan je er 5 fout mag hebben. Daarnaast 25 gevaarherkenningssituaties, waarbij je best veel fout mag hebben. Ik dacht 12.
Dat eerste had ik, die 25 had ik er niet bij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een theorieboek en cd-rom gebruikt.
Volgens mij waren het 50 vragen, waarvan je er 5 fout mag hebben. Daarnaast 25 gevaarherkenningssituaties, waarbij je best veel fout mag hebben. Ik dacht 10.
Ik ben van plan om in Belgie te lessen en af te rijden. Maar dat plan heb ik al 6 jaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
Njos, ga je dan ook lessen in België? Of is je theorie geldig in NL en mag je hier je praktijk doen?
Voor een gewone limo heb je geen busrijbewijs nodig. Een normale limo is een auto. Daar mag iedereen met een B-rijbewijs in rijden. Ik heb daarnaast ook nog een D-rijbewijs. En dat is voor een bus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef wyccie het volgende:
Voor de limo heb je een busrijbewijs nodig? Is dat hetzelfde als een gewoon groot rijbewijs?
Als breng mij toestemming zou gevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef wyccie het volgende:
Is dat een busrijbewijs zoals de buschauffeurs van de Breng-bussen, of bedoel je daarmee een vrachtbusje? Mag jij een Breng-bus besturen?
Mijn broer heeft zijn rijbewijs in het leger gehaald, mag vrachtbussen besturen. Ook tanks, geloof ik.
viermotorig vliegtuigje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:47 schreef wyccie het volgende:
Vorige week woensdag was ik aan het rennen in Lent en toen vlogen er 1 of 2 helikopters (weet niet er 1 aan het cirkelen was) en een viermotorig vliegtuigje over.
Theorie les? Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
1 les theorie eerder
Schandalig van jequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef hornage het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damnz, en ik snapte hem ook echt niet
Ik zal als straf voor mezelf een Kubrick-marathon weekend organiseren waarin ik al zijn films op volgorde van IMDB rating zal kijken.quote:
Over het gebrek aan verhaal? De lange scenes zonder dialoog en uitleg? Of de ultieme trip aan het einde zonder drugs te gebruiken?quote:
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Over het gebrek aan verhaal? De lange scenes zonder dialoog en uitleg? Of de ultieme trip aan het einde zonder drugs te gebruiken?
Goed stoned is niet slechtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.
Goed voorbeeld voor je broertjequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren goed stoned, dus voornamelijk door de trip aan het einde gok ik.
Je loopt achter dus! Tijd om hem in te halenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die is inmiddels 25 en heeft meer drugs gedaan dan ik.
En dan noem je mij saai.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Drugs...
(ja, ja ik weet het. Ik ben saai)
sorry...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan noem je mij saai.
Ik heb ook niks met drugs.![]()
Jammerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel dat ik er dan niet bij zal zijn...
Nee hoor, zo bijzonder ben ik niet in een zwemshortquote:
Ga het (in je eentje) uit proberen en breng uitgebreid verslag uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde? Lijkt mij helemaal niet fijn.
Ik zeg ook niet dat je het thuis moet proberen... ga lekker naar die HTMC...quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen bubbelbad. En ik krijg vast doorligplekken als ik anderhalf uur lang in het bad lig.
Ze hebben er 22 bubbelbaden staan en er komen 1011 mensen op af. Hoe je dan zonder ruzie nog een film moet kijken vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
Is nogal een hype onder vooral Amsterdammers. Vind het duur en niet echt mijn ding, denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:44 schreef hornage het volgende:
Ideetje voor de volgende meet? -> https://www.facebook.com/hottubmovieclub.nl
Sauna idee?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
1 persoons meet geloof ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
Ik doe liever een 2 persoonsquote:
Dat waren je eierstokken die zaten te rammelen zodat je kwats weer eens kon opgeilen tussen al die nerds.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
Jij bent er nooit bij, what else is new?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel dat ik er dan niet bij zal zijn...
Daar was je toch niet bij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Dat waren je eierstokken die zaten te rammelen zodat je kwats weer eens kon opgeilen tussen al die nerds.
Nou mooi niet dus!!!
En dat laatste was nog verplicht ook, tijdens zwemles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef wyccie het volgende:
Een sauna lijkt me nog wel ontspannend, maar in een hot tub een film kijken lijkt me net zo praktisch als zwemmen met je kleren aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |