Ik zou dan met mijn eigen vrienden zijn gegaan. Niet vanuit Fok.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
En dan moet je FMT'ers zien... wil/durf je dat wel aan?
Daarom zei ik ook dat je ze zou moeten zien.. Ik zeg niet dat je er verder wat mee moet doen... Dat was 10 stappen verder geweest...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou dan met mijn eigen vrienden zijn gegaan. Niet vanuit Fok.
Ik had het specifiek over FMT'ers... maar laat maar. Ik was gewoon bij de hand aan het doen. Maar je weet elke keer weer om het tot een halt te roepenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
Dan sloeg die opmerking nergens op. Hoe boeiend is dat als er Fokkers mee zouden doen. Ik kom waarschijnlijk dagelijks mensen tegen die op Fok posten.
Doe je er ook wat tegen?quote:
Nou ja... mijn vriendin "wil" dus niet bij me slapen omdat ik aardig wat herrie maak. (en ik heb het op mijn telefoon opgenomen... het lijkt wel of ik geslacht word 's nachts). En ik slaap echt overal doorheen dus dat aanstoten/wakker maken is niet echt een optiequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef picodealion het volgende:
Ik zou niet weten wat. Ik heb er zelf geen last van, als ik ergens logeer of toen ik een vriendin had zeg ik gewoon dat ze me wakker moeten maken als het ze stoort. Dan draai ik me om en is het over.
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef wyccie het volgende:
Van die klemmen weet ik niet of dat effect heeft of wat de ratio daarachter is.
Die ben je halverwege de nacht kwijt. Al helemaal als je op je buik (en dus met je gezicht in het kussen) moet slapen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezien
Kan ze je dan niet op je zij draaien? Of snurk je ook op je zij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... mijn vriendin "wil" dus niet bij me slapen omdat ik aardig wat herrie maak. (en ik heb het op mijn telefoon opgenomen... het lijkt wel of ik geslacht word 's nachts). En ik slaap echt overal doorheen dus dat aanstoten/wakker maken is niet echt een optie
Weet ik het.. Ik ga altijd op mijn buik liggen om in slaap te vallen. Wat ik daarna doe tot ik weer op mijn buik wakker word.. weet ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ze je dan niet op je zij draaien? Of snurk je ook op je zij?
Die zou ik al helemaal niet kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezien
Ik denk dat die niet genoeg dempenquote:
Dat interesseert me niet. Ik zal er vast aan wennen, maar ik wil graag van te voren weten dat ze ook echt werken. Voor dat ik er geld aan ga uitgeven en ze nog slapeloze nachten heeft... Dat schiet niet opquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
Tja, dan toch maar die bitjes in. Je moet er aan gaan wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |