Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeldquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
Ik dacht trouwens dat hornage een kubrick meet ging organiseren, of had ik dat verkeerd gelezen?
ik ben Sands niet..quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij bent er nooit bij, what else is new?
Zwaar? De helft zijn comedy'squote:Op donderdag 13 maart 2014 06:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeld
Ik ga niet in 1 weekend 11 films kijken! En dan ook nog zulke "zware" films. Damnz, ik heb ook nog een sociaal levenen een verloofde
en scouting
verloofd? Wist ik niet, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet geheel serieus bedoeld
Ik ga niet in 1 weekend 11 films kijken! En dan ook nog zulke "zware" films. Damnz, ik heb ook nog een sociaal levenen een verloofde
en scouting
Ik heb mijn vriendin afgelopen september op haar verjaardag op zeer romantische wijze (volgens mijzelf, maar ook zijzelf en vele andere personen) totaal verrast door haar ten huwelijk te vragen in de saunaquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
verloofd? Wist ik niet, gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Robby87 het volgende:
Waren jullie beide volledig naakt in de sauna? Met anderen die ook volledig naakt waren?
Ik heb het aanzoek in het restaurant van de sauna gedaan. Daar heb je altijd je badjas aanquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Robby87 het volgende:
Waren jullie beide volledig naakt in de sauna? Met anderen die ook volledig naakt waren?
Staat nog niet vast. Dit omdat zo'n feest geld kost en dat moet gespaard worden. We hadden al ons geld uitgegeven tijdens de reis namelijk en we gaan volgend jaar naar de World Jamboree toe in Japan, wat ook prijzig isquote:
Heuste nietquote:
Als die gast ook maar in de buurt van MIJN bruiloft komt.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan moet je alleen DF niet uitnodigen. Daar heb je altijd ruzie mee...
Wat leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin afgelopen september op haar verjaardag op zeer romantische wijze (volgens mijzelf, maar ook zijzelf en vele andere personen) totaal verrast door haar ten huwelijk te vragen in de sauna
Ze verwachtte dat ik haar tijdens onze reis ergens zou vragen, dus ze had de hoop stiekem een beetje opgegeven
Moet werken die avond, maar vind het ook een beetje te ver weg... (ja ja, voor jou is het nog verder weg...)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef hornage het volgende:
Oe, wie heeft er interesse?
[ afbeelding ]
http://www.kriterion.nl/s(...)Kriterion%20Filmquiz
Ach, ik rij gratisquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet werken die avond, maar vind het ook een beetje te ver weg... (ja ja, voor jou is het nog verder weg...)
Hoe doe je datquote:
Ik, maar ben heel slecht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
Collectief falen is ook een gezellige avond hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik, maar ben heel slecht.
Mag ik wel aanmoedigen?
Werken in de IT sectorquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe doe je datik krijg het niet voor elkaar...
Haha, doe maar niet, aan mij heb je nietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef hornage het volgende:
Collectief falen is ook een gezellige avond hebben
Mag ik u noteren?
Hoi Sands...quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, doe maar niet, aan mij heb je niets
En ik wens jou nog wel alle goeds toe! Het is wel duidelijk wie hier de agressor is, me dunkt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Als die gast ook maar in de buurt van MIJN bruiloft komt.....![]()
Ik maak hem koud als hij dat doet
[ [url=http://cdn1-www.playstationlifestyle.(...)-Zero.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik wil wel meedoen, maar als het veel arthouse is heb je aan mij weinig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef hornage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal toch hopelijk wel meevallenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen, maar als het veel arthouse is heb je aan mij weinig.
hmmmm......quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat zal toch hopelijk wel meevallen
DF, are you in?
Ik heb al sexquote:
En dan moet je FMT'ers zien... wil/durf je dat wel aan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef wyccie het volgende:
Vorige week was ik bij een pubquiz en we vroegen ons al af waarom de Lux geen pubquiz/filmquiz heeft.
Die Kriterion filmquiz lijkt me erg leuk, maar helaas op een zondagavond en ver weg.
Heb je hem weerquote:
Ik zou dan met mijn eigen vrienden zijn gegaan. Niet vanuit Fok.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
En dan moet je FMT'ers zien... wil/durf je dat wel aan?
Daarom zei ik ook dat je ze zou moeten zien.. Ik zeg niet dat je er verder wat mee moet doen... Dat was 10 stappen verder geweest...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou dan met mijn eigen vrienden zijn gegaan. Niet vanuit Fok.
Ik had het specifiek over FMT'ers... maar laat maar. Ik was gewoon bij de hand aan het doen. Maar je weet elke keer weer om het tot een halt te roepenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
Dan sloeg die opmerking nergens op. Hoe boeiend is dat als er Fokkers mee zouden doen. Ik kom waarschijnlijk dagelijks mensen tegen die op Fok posten.
Doe je er ook wat tegen?quote:
Nou ja... mijn vriendin "wil" dus niet bij me slapen omdat ik aardig wat herrie maak. (en ik heb het op mijn telefoon opgenomen... het lijkt wel of ik geslacht word 's nachts). En ik slaap echt overal doorheen dus dat aanstoten/wakker maken is niet echt een optiequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef picodealion het volgende:
Ik zou niet weten wat. Ik heb er zelf geen last van, als ik ergens logeer of toen ik een vriendin had zeg ik gewoon dat ze me wakker moeten maken als het ze stoort. Dan draai ik me om en is het over.
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezienquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef wyccie het volgende:
Van die klemmen weet ik niet of dat effect heeft of wat de ratio daarachter is.
Die ben je halverwege de nacht kwijt. Al helemaal als je op je buik (en dus met je gezicht in het kussen) moet slapen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezien
Kan ze je dan niet op je zij draaien? Of snurk je ook op je zij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... mijn vriendin "wil" dus niet bij me slapen omdat ik aardig wat herrie maak. (en ik heb het op mijn telefoon opgenomen... het lijkt wel of ik geslacht word 's nachts). En ik slaap echt overal doorheen dus dat aanstoten/wakker maken is niet echt een optie
Weet ik het.. Ik ga altijd op mijn buik liggen om in slaap te vallen. Wat ik daarna doe tot ik weer op mijn buik wakker word.. weet ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ze je dan niet op je zij draaien? Of snurk je ook op je zij?
Die zou ik al helemaal niet kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Je hebt ook van die pleisters die je op je neus moet plakken, heb ik eens bij Tell Sell gezien
Ik denk dat die niet genoeg dempenquote:
Dat interesseert me niet. Ik zal er vast aan wennen, maar ik wil graag van te voren weten dat ze ook echt werken. Voor dat ik er geld aan ga uitgeven en ze nog slapeloze nachten heeft... Dat schiet niet opquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
Tja, dan toch maar die bitjes in. Je moet er aan gaan wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |