En Robby87 komt aan de zijlijn te zitten met pompons om zijn handen om ons aan te moedigenquote:
Samenvatting:quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:20 schreef wyccie het volgende:
Hornage, gefeliciteerd.
Maar hoe romantisch kan het zijn om in badjas in het restaurant van de sauna gevraagd te worden temidden van andere saunagangers?
Hehe, klinkt super!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ik was eerder in de week bij haar ouders langsgegaan aan de andere kant van het land om om haar hand te vragen zonder dat ze het doorhad.
Op haar verjaardag had ik had haar 's ochtends al een klein cadeau gegeven voor haar verjaardag, dus ze verwachtte niets meer. 's Middags na scouting nam ik haar direct mee naar de sauna waar ze hoorde dat het inclusief massage, eten en overnachting was, wat al voldoende was om haar in tranen te krijgen (mooiste cadeau ooit!). Na het bestellen van het toetje werd mijn naam omgeroepen, dus ik ben even bij haar weggelopen. Het personeel had een bord gemaakt met daarop allemaal waxinelichtjes in de vorm van een hartje en een roos ernaast. Hiermee ben ik rustig door het restaurant naar haar toegelopen, bood mijn brandende hart aan, ging op mijn knieën en vroeg haar ten huwelijk terwijl ik haar een ring aanbood. Zij schoot helemaal vol, kon net ja stamelen, personeel allemaal janken en hele restaurant applaudiseren. De baas van de sauna complimenteerde me later die avond met het feit dat ik al zijn personeel aan het janken had gekregen
Dus, romantisch genoeg?
Romantisch, maar als ik dan jouw van een meet erbij denk... lichtelijk adhd en zo.. dan klopt de combi nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ik was eerder in de week bij haar ouders langsgegaan aan de andere kant van het land om om haar hand te vragen zonder dat ze het doorhad.
Op haar verjaardag had ik had haar 's ochtends al een klein cadeau gegeven voor haar verjaardag, dus ze verwachtte niets meer. 's Middags na scouting nam ik haar direct mee naar de sauna waar ze hoorde dat het inclusief massage, eten en overnachting was, wat al voldoende was om haar in tranen te krijgen (mooiste cadeau ooit!). Na het bestellen van het toetje werd mijn naam omgeroepen, dus ik ben even bij haar weggelopen. Het personeel had een bord gemaakt met daarop allemaal waxinelichtjes in de vorm van een hartje en een roos ernaast. Hiermee ben ik rustig door het restaurant naar haar toegelopen, bood mijn brandende hart aan, ging op mijn knieën en vroeg haar ten huwelijk terwijl ik haar een ring aanbood. Zij schoot helemaal vol, kon net ja stamelen, personeel allemaal janken en hele restaurant applaudiseren. De baas van de sauna complimenteerde me later die avond met het feit dat ik al zijn personeel aan het janken had gekregen
Dus, romantisch genoeg?
Ach, wat moet ik zeggen, zij maakt me rustig door haar aanwezigheidquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Romantisch, maar als ik dan jouw van een meet erbij denk... lichtelijk adhd en zo.. dan klopt de combi niet
Is dat dan de rede dat je haar nooit meebrengt naar een meet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Ach, wat moet ik zeggen, zij maakt me rustig door haar aanwezigheid
Hierbij de bevestiging.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:58 schreef hornage het volgende:
Dus, voor "De Kriterion Filmquiz" van zondagavond 23 maart te Amsterdam staan genoteerd als team:
hornage
victorinox
FireFox1
picodealion
Bevestig even dat je mee wilt zodat ik vandaag nog ons aan kan melden.
Teamnaam: "Fok Movie Trivia All-Stars"?
Dolle pret menschenZin in
Ze vindt dat wij (FMT'ers) het teveel over films hebben en het te serieus nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat dan de rede dat je haar nooit meebrengt naar een meet?
Jeetje... tis maar bijna een jaar geleden dat je spoorloos verdween...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef RanTheMan het volgende:
ik dacht, laat ik hier maar weer eens hai zeggen, dus bij deze![]()
![]()
mwoah vlak voor de zomer denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jeetje... tis maar bijna een jaar geleden dat je spoorloos verdween...
En daarmee ook geen computer meer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah vlak voor de zomer denk iktsja zo gaat dat soms he.. had geen zolderkamer meer..
ook goeiemorgen Dyonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daarmee ook geen computer meer?
Hoi Ran en ik vind het gewoon jammer als iemand zomaar een half jaar verdwijnt zonder iets te zeggenquote:
hahah en dat terwijl jij ongeveer de enige was die wist/weet/ had kunnen weten waarom ik steeds minder ging reageren, tot een nul-punt..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoi Ran en ik vind het gewoon jammer als iemand zomaar een half jaar verdwijnt zonder iets te zeggen
Voor even/nu in ieder geval, maar hai Hornagequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:21 schreef hornage het volgende:
Hallo RanTheMan
Ik heb je gemist![]()
Maar je bent er weer
Ik snap ook niet waarom mensen daar zo moeilijk mee doen. Ik zit regelmatig mobiel, dan stel ik ook gewoon plaatjesvragen enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:38 schreef wyccie het volgende:
De stand bijwerken op de telefoon valt best mee. Stelletje luie donders.
Check.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:58 schreef hornage het volgende:
Dus, voor "De Kriterion Filmquiz" van zondagavond 23 maart te Amsterdam staan genoteerd als team:
hornage
victorinox
FireFox1
picodealion
Bevestig even dat je mee wilt zodat ik vandaag nog ons aan kan melden.
Teamnaam: "Fok Movie Trivia All-Stars"?
Mocht er iemand niet kunnen dan hebben we nog op de reservebank:
Lemans24 en Dragonfodder
Tenminste, ik neem aan dat Dragonfodder op de reservebank zit door deze post:
[..]
En Robby87 komt aan de zijlijn te zitten met pompons om zijn handen om ons aan te moedigen![]()
[ afbeelding ]
Dolle pret menschenZin in
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie het gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |