Haha leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat noem ik gewoon stelen.![]()
Dit is trouwens ook wel grappig, ook door de ogen van een Amerikaan. (Al wel iets ouder, 2006)
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
O ja die is oud!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat noem ik gewoon stelen.![]()
Dit is trouwens ook wel grappig, ook door de ogen van een Amerikaan. (Al wel iets ouder, 2006)
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
In 2006 waren vouwfietsen ook nog wat minder gebruikelijk dan nu. Ik heb er zelf ook een.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
Maar leuk om weer terug te zien, hij snapt niet het model van die fietsen met die kleine wieletjes en ter compensatie daarvan die hoge zadels/sturen.
O en daar is weer zo'n klein wieltjesfiets, en nog 1
Is me helemaal niet opgevallen, ik heb er al 1 vanaf dat de eerste studenten ov kaart in werd gevoerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
In 2006 waren vouwfietsen ook nog wat minder gebruikelijk dan nu. Ik heb er zelf ook een.
Even mijn vergrootglas pakken.quote:
1 januari begon die kaart, ik had pas een paar maanden daarna een vouwfiets. Een blauw onding die ik zonder veel geweld niet eens opgevouwen kreeg, maar ik kon tenminste wel erop fietsenquote:
Een onbekende, aandachtsgeile vrouw. En een hele groep mannen die aan het hengelen is. Prachtige metafoor, toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even mijn vergrootglas pakken.
Dat lijkt geen Alexandra?
Ik reis altijd in het weekend, misschien maakt dat verschil?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
Maar dan ben je wel echt blind als je durft te beweren dat er tegenwoordig nauwelijks meer vouwfietsen zijn dan in 1991. Of je reist tegenwoordig op andere, heel toevallig vouwfietsloze, trajecten.
De enige fietsen in de trein die ik vroeger (voor 2000) zag waren tourfietsen van gepensioneerden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk niet. Ik heb na mijn rijlessen maar 1 keer gereden en durf nu niet meer.
Nou en? Je kent de verkeersregels toch? Je weet toch wat de 3 pedalen doen en die stok in het midden?quote:
Luie automobilist...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
3 pedalen? Gas en remmen, wat is de 3e?
Ik wel in Nijmegen..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef wyccie het volgende:
Dyon, wees maar niet bang. Ik heb niks te zoeken in Wijchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |