SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog lovers - naast je verloofde?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nou, alles is super gegaan. Dankzij weet niet meer wie, goeie tip van dat gelin moet meehelpen, is het super gegaan. Inmiddels zit hij nu as we speak bij mijn ouders om Fenerbahēe- trabzonspor te kijken. Wij zijn anti Fenerbahēe en hij anti trabzonspor. Ben blij dat ik gewoon in mijn eigen huis ben. Anders werd er niet getrouwd![]()
Nisan is 26 september.
Hehehe, wat ik merk is dat bij zulke mensen nooit valt te discussiėren, meteen fabeltjes en anderen de grond in duwen. Terwijl ik neutraal staquote:
Pfffff begint ie weerquote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nog lovers - naast je verloofde?
Zij is niet verloofd. Toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nog lovers - naast je verloofde?
Tabi canım, daarom had je ruzie met mijn zusje om deze reden.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, wat ik merk is dat bij zulke mensen nooit valt te discussiėren, meteen fabeltjes en anderen de grond in duwen. Terwijl ik neutraal sta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken je probleemquote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, wat ik merk is dat bij zulke mensen nooit valt te discussiėren, meteen fabeltjes en anderen de grond in duwen. Terwijl ik neutraal sta!
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Triggershot het volgende:
Al dat geflirt hier in dit topic.Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste ik had geen ruzie.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tabi canım, daarom had je ruzie met mijn zusje om deze reden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Triggershot het volgende:
Al dat geflirt hier in dit topic.Hej schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wij zijn gewoon een trots volkquote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Trabzonlular zijn wel aparte mensen. Ik heb er een op FB en, echt, her Allah'in günü berichten over hoe trots ze wel niet zijn Trabzonlu te zijn of over Trabzonspor.
Ik weetquote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ken je probleem, maar daar doelde ik niet op.
Je kan nergens meer neutraal zijn tegenwoordig, je bent met ons of tegen ons
Zit je zusje ook op dit forum?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tabi canım, daarom had je ruzie met mijn zusje om deze reden.
We dachten aan April, maar niks is nog bekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Schatjem naber??? Wanneer hebben we meet? Gaan we samen
Als Tayyip gewoon openlijk zou toegeven dat hij gestolen heeft, zou dit slag volk gewoon roepen 'ne dürüst adammis be'..quote:
Ja mijn zusje, een riem en overhemd geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had je nou cadeau gehaald voor hem?
Bence sus artık.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ten eerste ik had geen ruzie.
Ten tweede ik vroeg alleen makkelijke vragen zoals, waarom denk je zo en hoe kom je erbij?
Maar jammer genoeg (blijkt wel weer) hebben jullie beiden een kort lont
Super. Lijkt me leuk. Ik ga als jij ook gaatquote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We dachten aan April, maar niks is nog bekend.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naber?
Ben jij serieus?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Super. Lijkt me leuk. Ik ga als jij ook gaat
Sowieso is het momenteel echt mode om Karadenizli te te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Trabzonlular zijn wel aparte mensen. Ik heb er een op FB en, echt, her Allah'in günü berichten over hoe trots ze wel niet zijn Trabzonlu te zijn of over Trabzonspor.
Ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als Tayyip gewoon openlijk zou toegeven dat hij gestolen heeft, zou dit slag volk gewoon roepen 'ne dürüst adammis be'..
Cool ik houd je op de hoogte!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Super. Lijkt me leuk. Ik ga als jij ook gaat
wou deze nog delen:quote:
Bedankt voor de dis... dat was tegen ISMFOF gericht...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Euhm nee, zij heeft wel een leven
Ik en Crip, uitgehuwelijkt.quote:
Ik bedoelde mezelf eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor de dis... dat was tegen ISMFOF gericht...
En daarna? Blijf je in Nederland wonen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alleen op papier, düğün is deze zomer.
*cough*quote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nee niet bosver. Nu ben ik nieuwsgierig geworden
Insallah. Allah bir omur mutlu etsinquote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alleen voor de wet, düğün is deze zomer Allahın izniyle.
Ik denk dat bepaalde mensen bepaalde vragen zulke stellen op bepaald niet gepaste momenten. Maar als jij daar tegen kan, sorun yok tabi.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nee niet bosver. Nu ben ik nieuwsgierig geworden
Aynen...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso is het momenteel echt mode om Karadenizli te te zijn.
Samsun.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso is het momenteel echt mode om Karadenizli te te zijn.
Wij samen, met elkaarquote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met wie zijn jullie uitgehuwelijkt?
Samsun/Rizequote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde mensen bepaalde vragen zulke stellen op bepaald niet gepaste momenten. Maar als jij daar tegen kan, sorun yok tabi.
Yani het is nu opeens 'cool/stoer' en whatever.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hoe kan dat mode zijn. Je bent karadenizli of je bent het niet.
Dat zei ik ook, maar haar ouders brachten 100 schapen naar mijn ouders.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turk, mocro, gaat nooit samen bro.
Ken anders wel een paar gelukkige koppels.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samsunlular zijn minder fanatiek Karadenizli dan Trabzonlular, heb ik wel gemerkt. Dat mag ik dus wel. Plus, Samsun is waar de onafhankelijkheidsstrijd is begonnen, dus ook dat voordeel hebben ze.quote:
Zoveel pijn deze post.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar haar ouders brachten 100 schapen naar mijn ouders.
En mijn ouders gaven mij
Weten ze het van elkaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ken anders wel een paar gelukkige koppels.
Plus er komen 2 belangrijke mensen uit Samsun. Orhan Gencebay en ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Samsunlular zijn minder fanatiek Karadenizli dan Trabzonlular, heb ik wel gemerkt. Dat mag ik dus wel. Plus, Samsun is waar de onafhankelijkheidsstrijd is begonnen, dus ook dat voordeel hebben ze.![]()
Ahhhh zoooo. Nou ik vond het altijd super cool en stoer om te zeggen dat ik trabzonlu benquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani het is nu opeens 'cool/stoer' en whatever.
Orhan gencebayquote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Plus er komen 2 belangrijke mensen uit Samsun. Orhan Gencebay en ik.
atatürk'ün şehri samsun'a hoşgeldinizquote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja maar nu vinden anderen het ook cool.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ahhhh zoooo. Nou ik vond het altijd super cool en stoer om te zeggen dat ik trabzonlu ben
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar een mocro.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ook een joekel van een standbeeld hier van hem.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
atatürk'ün şehri samsun'a hoşgeldiniz
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar een mocro.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een die naar mij knipoogt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden afgesproken nadat ik klaar was met mijn studie.quote:
Sommige mensenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zit ook een joekel van een standbeeld hier van hem.
Okey schatje.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hadden afgesproken nadat ik klaar was met mijn studie.
Altijd, honnepon.quote:
Stenigen!quote:
"Helaas", ik bedoelde jouwquote:
In trabzon staat huis van ataturk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zit ook een joekel van een standbeeld hier van hem.
Mijn wat?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
"Helaas", ik bedoelde jouw!
hhhhhhhhhquote:
Waar was hij geboren?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
In trabzon staat huis van ataturk.
Lo', je mag Ataturk van me hebben. Zolang ik Orhan maar heb is alles best.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
In trabzon staat huis van ataturk.
necrofiliequote:Op maandag 10 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lo', je mag Ataturk van me hebben. Zolang ik Orhan maar heb is alles best.
Mozambiquequote:
Ik wil graag mijn laptop bedanken, omdat hij altijd voor mij open staat.quote:
Ssshhh bence sus. Want anders komen de politiek mensen***quote:
Die zijn niet opgewassen tegen mijquote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ssshhh bence sus. Want anders komen de politiek mensen***
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zijn niet opgewassen tegen mij
Ik kan niet schakenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervang trolls met "Politiek mensen"
Tavla?quote:
Age of empires?quote:
Hij kan best weinig voor zijn leeftijdquote:
WHAHAHAHAHAHA. BU NE BE. HIJ IS GEKquote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets té... Nomsayin?!
[ afbeelding ]
Misschien kan hij okey.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij kan best weinig voor zijn leeftijd
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA. BU NE BE. HIJ IS GEK
Lumberjackquote:
Is je Pa of Ma Rizeli?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pa, heeft tijdje voor samsunspor gespeeld
Opaquote:
Maar uiteindelijk komen wij uit 't noordenquote:
Papa, why so?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Opa aan papa of mama kant Rizeli?
Hahaha, Ik heb wel vaak op de bergen overnachtquote:
Hij kon ook niet tegen zijn verlies btw.quote:
Naiss.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahaha, Ik heb wel vaak op de bergen overnacht![]()
Natuurlijke vlees, Natuurlijke melk, Natuurlijk wolven die achter jou aan rennen![]()
Je piept anders wanneer je zo iets meemaaktquote:
Verklaart allesquote:
En nu rellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Gekke Trabzonlular; hebben ze de wedstrijd laten staken.
Waarom???quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Gekke Trabzonlular; hebben ze de wedstrijd laten staken.
Tja sommige taraftar zijn echt barbaren. 2 jaar geleden was ik met mijn zusjes en mijn zoontje van toen 8 jaar naar PSV-trabzonspor gegaan. Bij 61ste minuut ook vuurwerk en bommen. Dankzij die barbaren durft zoon nu naar geen enkele wedstrijd meerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze gooiden steeds vuurwerk en andere troep op het veld, las ik.
daar is het fout gegaan en niet de 61ste minuutquote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Tja sommige taraftar zijn echt barbaren. 2 jaar geleden was ik met mijn zusjes en mijn zoontje van toen 8 jaar naar PSV-trabzonspor gegaan. Bij 61ste minuut ook vuurwerk en bommen. Dankzij die barbaren durft zoon nu naar geen enkele wedstrijd meer
Adana manquote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij juist uit Selanik.
Tweede regel: http://tr.wikipedia.org/wiki/Selanik![]()
Nee man, hij was kebab!quote:
Hoezo???? Mijn zoon is een echte voetbalfreak. We gaan regelmatig naar wedstrijden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar is het fout gegaan en niet de 61ste minuut
van turkse prof clubs?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hoezo???? Mijn zoon is een echte voetbalfreak. We gaan regelmatig naar wedstrijden.
Spreken je kinderen Turks?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ook. Maar ook gewoon Nederlandse clubs
halfbloedje klinkt zo denigrerend heb ik altijd gevondenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is bij halfbloedjes heel vaak niet het geval.
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
halfbloedje klinkt zo denigrerend heb ik altijd gevonden
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.
Nederlands-Turks?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.En lief ook.
Tuh tuh MasAllah.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.En lief ook.
Half Bir is geen Birquote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.
Fok heeft soms echt parelsquote:Op maandag 10 maart 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Vriendin zwanger Dankzij dit topic kan ik nog een beetje lachen.
SPOILER: vrouwenschamhaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 22:00:16 ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...ahhh bah bah bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef zarGon het volgende:
bahSPOILER: vrouwenschamhaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...Hahahah, lijkt op het universumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...Brr. De warming-ups toch maar niet overslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. De tepel is Saturnus.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahahah, lijkt op het universum!
En niet te veel hooi/gewichten op je vork willen nemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Brr. De warming-ups toch maar niet overslaan.
quote:
Slaap lekker!quote:
quote:
Welterusten schatjes.quote:
Maar dat is de uitdagingquote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En niet te veel hooi/gewichten op je vork willen nemen.
[..]
In zijn anus is a "black hole "quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. De tepel is Saturnus.
Ik moet van vrienden aan Doctor Who beginnen. En Hannibal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Drie seizoenen Game of Thrones klaar met downloaden. Nu de komende tijd zien te vinden om het te gaan kijken.
Nee, geen Doctor Whoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moet van vrienden aan Doctor Who beginnen. En Hannibal.
Iemand al gezien?
Geeft wel aan op wat voor losse schroeven die hele zaak stond.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef expans het volgende:
Al die gasten van Ergenekon komen weer vrij...
Net nu Tayyip ruzie heeft met Gulen
Ze zeggen dat ik 2 afleveringen moet kijken en daarna aan s5 kan beginnen. Dat seizoen schijnt echt tof te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, geen Doctor Who! Hannibal is nog te doen tho.
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geeft wel aan op wat voor losse schroeven die hele zaak stond.Die mensen hadden allemaal levenslang gekregen en hebben jaren van hun leven voor niets gezeten, er werd moord en brand geschreeuwd door Tayyip en de zijnen, maar nu is het blijkbaar niet meer een issue...
Nope. Alleen de films van Hannibal, niet de serie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
:'D maar dan heb je geen backstoryquote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik 2 afleveringen moet kijken en daarna aan s5 kan beginnen. Dat seizoen schijnt echt tof te zijn.
Had de allereerste aflevering gezien, zo slechtquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
:'D maar dan heb je geen backstory
Hebben de films wel enig verband met de serie?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope. Alleen de films van Hannibal, niet de serie.
Zitten wel klassiekertjes tussen, zoals die opa die flipt bij de De Rijdende Rechter en die man die een pedo in elkaar rost.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:16 schreef Arcadia het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mpilatie_deel_3.html
Agh agh, er word letterlijk met poep naar elkaar gegooid daarquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...
Alleen dat letterschrift werd pas in 2008 ofzo toegevoegd aan Word.!!!!!!
Muz cumhuriyeti malesef.
veel plezier! briljante seriequote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Drie seizoenen Game of Thrones klaar met downloaden. Nu de komende tijd tijd zien te vinden om het te gaan kijken.
doctor who is wel tof, maar je moet wel van sci fi en engels humor houdenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
Vast wel. Volgens mij is de serie zijn jongere jaren, maar ik heb me er niet in verdiept.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hebben de films wel enig verband met de serie?
Hahahaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zitten wel klassiekertjes tussen, zoals die opa die flipt bij de De Rijdende Rechter en die man die een pedo in elkaar rost.
Tsja, bespottelijk de ''bewijsmaterialen'' waar ze mee aankwamen...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...
Alleen dat letterschrift werd pas in 2008 ofzo toegevoegd aan Word.!!!!!!
Muz cumhuriyeti malesef.
Thnx!quote:
Sci fi kan tof zijn. Maar weet niet of ik Engelse humor wel tof vindquote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
doctor who is wel tof, maar je moet wel van sci fi en engels humor houden
Als er één serie is die je gezien móet hebben, dan is dat The Wire. Zet het op je watchlist.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sci fi kan tof zijn. Maar weet niet of ik Engelse humor wel tof vind
Khair insha'Allah, zat al in mijn achterhoofdquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er één serie is die je gezien móet hebben, dan is dat The Wire. Zet het op je watchlist.
Nee, serieus, hij kwam uit Malatya.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij juist uit Selanik.
Tweede regel: http://tr.wikipedia.org/wiki/Selanik![]()
Doctor Whoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Mijn leven heeft ook getrokken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertaal dat eens letterlijk naar het Nederlands.
"In mijn liefste zou doen." Oh.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertaal dat eens letterlijk naar het Nederlands.
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.quote:
Haha hij zei anus.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.
Ik zei mijn Zusquote:
Even stoken, wie is nou de slimmere?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.
Define smart?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even stoken, wie is nou de slimmere?
PWFquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even stoken, wie is nou de slimmere?
Zelfs mij zus geeft het toe! Fack yu *CumShot*quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
PWF. Ik heb alleen iets meer discipline.
Ik keur jullie als familie goed, jullie mogen nu zG.'s hand vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
PWF. Ik heb alleen iets meer discipline.
We zijn verloofd, zou niet durvenquote:
sapikquote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zelfs mij zus geeft het toe! Fack yu *CumShot*
Okey dan is het goed.. anders weet je wat je te wachten staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We zijn verloofd, zou niet durven!
Ja, graag.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sapik
mag ik mijn goedkeur nog intrekken?
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moge God van droge beschuldigingen beschermen.verstoppen.
Jij moet nog goedkeuring van mijn zus vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Okey dan is het goed.. anders weet je wat je te wachten staat.
wa salaam, truste.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
Elmohim, ik ga pitten! Slaap lekker en moge Allah subhanallah wa taala over jullie en jullie dierbaren waken. Ameen. Assalamu alaykom.
Hhhhhhh, ik vraag haar wel In sha Allah.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij moet nog goedkeuring van mijn zus vragen.
100 schapen houden mijn zus niet tegen
Doe het via DMquote:Op maandag 10 maart 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh, ik vraag haar wel In sha Allah.
Oyasumi!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
Elmohim, ik ga pitten! Slaap lekker en moge Allah subhanallah wa taala over jullie en jullie dierbaren waken. Ameen. Assalamu alaykom.
Ah zo, dacht al, ligt het aan mijn vertaling.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstoppen is 'droger'..
Beschermen klinkt logisch en passend.
Zo diep, ik voelde het bijnaquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Triggershot het volgende:
Vos zal rondraaien omdraaien en uiteindelijk eindigen bij een bontjaswinkel.
sapik #2quote:Op maandag 10 maart 2014 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zo diep, ik voelde het bijna!
Of jij, gr grquote:
ben ne yaptim sana*quote:
Hiē benzetememis. Sowieso is dat wel lastig met Turks.quote:
Oh hell no!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ben ne yaptim sana*
naptime![]()
aeiofalndflkand;ad
Gisterren in bed zei je nog dat wij voor altijd samen zouden zijn
Ik ben zwanger,quote:
Vond ik ookquote:
Ik noem hem CumShot junior.quote:
Heb je enig idee wat ze probeert te vertellen? Ik echt niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hiē benzetememis. Sowieso is dat wel lastig met Turks.
Haar imitatie van Pools klonk ook meer Russisch.
Overdrijven zou zijn, wanneer ik hem in leven zou houden tot zijn 21ste.quote:
Ze spreekt de taal ook niet natuurlijk. Slechts een imitatie van de klanken volgens haar.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat ze probeert te vertellen? Ik echt niet.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mja, Ik ga slapen genoeg liefde hier.
Slaap lekker allemaal xxx
Ze gebruikt random woorden in andere talen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze spreekt de taal ook niet natuurlijk. Slechts een imitatie van de klanken volgens haar.
Wanneer ik denk dat het niet leuker kanquote:Op maandag 10 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vader en zoon...
[ afbeelding ]
Tü tü tü... Allah nazarlardan saklasin.
Kennelijk kent ze die enkele woorden (vaagjes) uit betreffende talen. Turks spreekt voor een westerling toch minder tot de verbeelding.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze gebruikt random woorden in andere talen.
Ik zeg niet dat ze die woorden in de andere talen perfect kent of uitspreekt, alleen dat het om bestaande woorden gaat, en dat ik mij dus afvroeg welke woorden zij in het Turks probeerde uit te spreken. Dat ze erin zuigt had ik ook wel door.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kennelijk kent ze die enkele woorden (vaagjes) uit betreffende talen. Turks spreekt voor een westerling toch minder tot de verbeelding.
O, zo. Ja, ik kon ook niet echt iets onderscheiden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze die woorden in de andere talen perfect kent of uitspreekt, alleen dat het om bestaande woorden gaat, en dat ik mij dus afvroeg welke woorden zij in het Turks probeerde uit te spreken. Dat ze erin zuigt had ik ook wel door.
quote:
Melis Doğanquote:Melis Doğan1 hour ago
i live in turkey and i couldn't understand a single word you said. nice try anyway!
4
View all 3 replies
cascadestars1 hour ago
Shes not actually saying any words, shes just speaking gibberish lol
5
Melis Doğan1 hour ago
+yucina woah, we got a little Einstein over here.. now you deserve a cookie.
Gibberish betekent niet perse dat ze niet bestaande woorden gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |