van turkse prof clubs?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hoezo???? Mijn zoon is een echte voetbalfreak. We gaan regelmatig naar wedstrijden.
Spreken je kinderen Turks?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ook. Maar ook gewoon Nederlandse clubs
halfbloedje klinkt zo denigrerend heb ik altijd gevondenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is bij halfbloedjes heel vaak niet het geval.
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
halfbloedje klinkt zo denigrerend heb ik altijd gevonden
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.
Nederlands-Turks?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.En lief ook.
Tuh tuh MasAllah.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.En lief ook.
Half Bir is geen Birquote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |