Lo', je mag Ataturk van me hebben. Zolang ik Orhan maar heb is alles best.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
In trabzon staat huis van ataturk.
necrofiliequote:Op maandag 10 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lo', je mag Ataturk van me hebben. Zolang ik Orhan maar heb is alles best.
Mozambiquequote:
Ik wil graag mijn laptop bedanken, omdat hij altijd voor mij open staat.quote:
Ssshhh bence sus. Want anders komen de politiek mensen***quote:
Die zijn niet opgewassen tegen mijquote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ssshhh bence sus. Want anders komen de politiek mensen***
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zijn niet opgewassen tegen mij
Ik kan niet schakenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervang trolls met "Politiek mensen"
Tavla?quote:
Age of empires?quote:
Hij kan best weinig voor zijn leeftijdquote:
WHAHAHAHAHAHA. BU NE BE. HIJ IS GEKquote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets té... Nomsayin?!
[ afbeelding ]
Misschien kan hij okey.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij kan best weinig voor zijn leeftijd
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA. BU NE BE. HIJ IS GEK
Lumberjackquote:
Is je Pa of Ma Rizeli?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pa, heeft tijdje voor samsunspor gespeeld
Opaquote:
Maar uiteindelijk komen wij uit 't noordenquote:
Papa, why so?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Opa aan papa of mama kant Rizeli?
Hahaha, Ik heb wel vaak op de bergen overnachtquote:
Hij kon ook niet tegen zijn verlies btw.quote:
Naiss.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahaha, Ik heb wel vaak op de bergen overnacht![]()
Natuurlijke vlees, Natuurlijke melk, Natuurlijk wolven die achter jou aan rennen![]()
Je piept anders wanneer je zo iets meemaaktquote:
Verklaart allesquote:
En nu rellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Gekke Trabzonlular; hebben ze de wedstrijd laten staken.
Waarom???quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Gekke Trabzonlular; hebben ze de wedstrijd laten staken.
Tja sommige taraftar zijn echt barbaren. 2 jaar geleden was ik met mijn zusjes en mijn zoontje van toen 8 jaar naar PSV-trabzonspor gegaan. Bij 61ste minuut ook vuurwerk en bommen. Dankzij die barbaren durft zoon nu naar geen enkele wedstrijd meerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze gooiden steeds vuurwerk en andere troep op het veld, las ik.
daar is het fout gegaan en niet de 61ste minuutquote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Tja sommige taraftar zijn echt barbaren. 2 jaar geleden was ik met mijn zusjes en mijn zoontje van toen 8 jaar naar PSV-trabzonspor gegaan. Bij 61ste minuut ook vuurwerk en bommen. Dankzij die barbaren durft zoon nu naar geen enkele wedstrijd meer
Adana manquote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij juist uit Selanik.
Tweede regel: http://tr.wikipedia.org/wiki/Selanik![]()
Nee man, hij was kebab!quote:
Hoezo???? Mijn zoon is een echte voetbalfreak. We gaan regelmatig naar wedstrijden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar is het fout gegaan en niet de 61ste minuut
van turkse prof clubs?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hoezo???? Mijn zoon is een echte voetbalfreak. We gaan regelmatig naar wedstrijden.
Spreken je kinderen Turks?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ook. Maar ook gewoon Nederlandse clubs
halfbloedje klinkt zo denigrerend heb ik altijd gevondenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is bij halfbloedjes heel vaak niet het geval.
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
halfbloedje klinkt zo denigrerend heb ik altijd gevonden
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.
Nederlands-Turks?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.En lief ook.
Tuh tuh MasAllah.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hahaha. Halfbloedjes. Ze zijn in ieder geval erruuuhhhhhggggggg mooie kindjes.En lief ook.
Half Bir is geen Birquote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel superieur klinken. Halfbloedjes waren altijd cooler dan volbloedjes.
Fok heeft soms echt parelsquote:Op maandag 10 maart 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Vriendin zwanger Dankzij dit topic kan ik nog een beetje lachen.
SPOILER: vrouwenschamhaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 22:00:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...ahhh bah bah bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef zarGon het volgende:
bahSPOILER: vrouwenschamhaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...Hahahah, lijkt op het universumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik zag vandaag een afbeelding van een man die bij het benchpressen zijn pectoralis major had gescheurd; ik kreeg er de rillingen van, alsof het bij mij was gebeurd...Brr. De warming-ups toch maar niet overslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. De tepel is Saturnus.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahahah, lijkt op het universum!
En niet te veel hooi/gewichten op je vork willen nemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Brr. De warming-ups toch maar niet overslaan.
quote:
Slaap lekker!quote:
quote:
Welterusten schatjes.quote:
Maar dat is de uitdagingquote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En niet te veel hooi/gewichten op je vork willen nemen.
[..]
In zijn anus is a "black hole "quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. De tepel is Saturnus.
Ik moet van vrienden aan Doctor Who beginnen. En Hannibal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Drie seizoenen Game of Thrones klaar met downloaden. Nu de komende tijd zien te vinden om het te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |