Is je Pa of Ma Rizeli?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pa, heeft tijdje voor samsunspor gespeeld
Opaquote:
Maar uiteindelijk komen wij uit 't noordenquote:
Papa, why so?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Opa aan papa of mama kant Rizeli?
Hahaha, Ik heb wel vaak op de bergen overnachtquote:
Hij kon ook niet tegen zijn verlies btw.quote:
Naiss.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahaha, Ik heb wel vaak op de bergen overnacht![]()
Natuurlijke vlees, Natuurlijke melk, Natuurlijk wolven die achter jou aan rennen![]()
Je piept anders wanneer je zo iets meemaaktquote:
Verklaart allesquote:
En nu rellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Gekke Trabzonlular; hebben ze de wedstrijd laten staken.
Waarom???quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Gekke Trabzonlular; hebben ze de wedstrijd laten staken.
Tja sommige taraftar zijn echt barbaren. 2 jaar geleden was ik met mijn zusjes en mijn zoontje van toen 8 jaar naar PSV-trabzonspor gegaan. Bij 61ste minuut ook vuurwerk en bommen. Dankzij die barbaren durft zoon nu naar geen enkele wedstrijd meerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze gooiden steeds vuurwerk en andere troep op het veld, las ik.
daar is het fout gegaan en niet de 61ste minuutquote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Tja sommige taraftar zijn echt barbaren. 2 jaar geleden was ik met mijn zusjes en mijn zoontje van toen 8 jaar naar PSV-trabzonspor gegaan. Bij 61ste minuut ook vuurwerk en bommen. Dankzij die barbaren durft zoon nu naar geen enkele wedstrijd meer
Adana manquote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij juist uit Selanik.
Tweede regel: http://tr.wikipedia.org/wiki/Selanik![]()
Nee man, hij was kebab!quote:
Hoezo???? Mijn zoon is een echte voetbalfreak. We gaan regelmatig naar wedstrijden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar is het fout gegaan en niet de 61ste minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |