quote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Plus er komen 2 belangrijke mensen uit Samsun. Orhan Gencebay en ik.
Ik ben niet zomaar een mocro.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turk, mocro, gaat nooit samen bro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ook een joekel van een standbeeld hier van hem.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
atatürk'ün şehri samsun'a hoşgeldiniz
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar een mocro.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een die naar mij knipoogt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden afgesproken nadat ik klaar was met mijn studie.quote:
Sommige mensenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zit ook een joekel van een standbeeld hier van hem.
Okey schatje.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hadden afgesproken nadat ik klaar was met mijn studie.
Altijd, honnepon.quote:
Stenigen!quote:
"Helaas", ik bedoelde jouwquote:
In trabzon staat huis van ataturk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zit ook een joekel van een standbeeld hier van hem.
Mijn wat?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
"Helaas", ik bedoelde jouw!
hhhhhhhhhquote:
Waar was hij geboren?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
In trabzon staat huis van ataturk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |