Super. Lijkt me leuk. Ik ga als jij ook gaatquote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We dachten aan April, maar niks is nog bekend.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naber?
Ben jij serieus?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Super. Lijkt me leuk. Ik ga als jij ook gaat
Sowieso is het momenteel echt mode om Karadenizli te te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Trabzonlular zijn wel aparte mensen. Ik heb er een op FB en, echt, her Allah'in günü berichten over hoe trots ze wel niet zijn Trabzonlu te zijn of over Trabzonspor.
Ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als Tayyip gewoon openlijk zou toegeven dat hij gestolen heeft, zou dit slag volk gewoon roepen 'ne dürüst adammis be'..
Cool ik houd je op de hoogte!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Super. Lijkt me leuk. Ik ga als jij ook gaat
wou deze nog delen:quote:
Bedankt voor de dis... dat was tegen ISMFOF gericht...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Euhm nee, zij heeft wel een leven
Ik en Crip, uitgehuwelijkt.quote:
Ik bedoelde mezelf eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor de dis... dat was tegen ISMFOF gericht...
En daarna? Blijf je in Nederland wonen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alleen op papier, düğün is deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |