Sowieso is het momenteel echt mode om Karadenizli te te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Trabzonlular zijn wel aparte mensen. Ik heb er een op FB en, echt, her Allah'in günü berichten over hoe trots ze wel niet zijn Trabzonlu te zijn of over Trabzonspor.
Ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als Tayyip gewoon openlijk zou toegeven dat hij gestolen heeft, zou dit slag volk gewoon roepen 'ne dürüst adammis be'..
Cool ik houd je op de hoogte!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Super. Lijkt me leuk. Ik ga als jij ook gaat
wou deze nog delen:quote:
Bedankt voor de dis... dat was tegen ISMFOF gericht...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Euhm nee, zij heeft wel een leven
Ik en Crip, uitgehuwelijkt.quote:
Ik bedoelde mezelf eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor de dis... dat was tegen ISMFOF gericht...
En daarna? Blijf je in Nederland wonen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alleen op papier, düğün is deze zomer.
*cough*quote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nee niet bosver. Nu ben ik nieuwsgierig geworden
Insallah. Allah bir omur mutlu etsinquote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alleen voor de wet, düğün is deze zomer Allahın izniyle.
Ik denk dat bepaalde mensen bepaalde vragen zulke stellen op bepaald niet gepaste momenten. Maar als jij daar tegen kan, sorun yok tabi.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nee niet bosver. Nu ben ik nieuwsgierig geworden
Aynen...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso is het momenteel echt mode om Karadenizli te te zijn.
Samsun.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso is het momenteel echt mode om Karadenizli te te zijn.
Wij samen, met elkaarquote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met wie zijn jullie uitgehuwelijkt?
Samsun/Rizequote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde mensen bepaalde vragen zulke stellen op bepaald niet gepaste momenten. Maar als jij daar tegen kan, sorun yok tabi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |