SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Mijn leven heeft ook getrokken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertaal dat eens letterlijk naar het Nederlands.
"In mijn liefste zou doen." Oh.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertaal dat eens letterlijk naar het Nederlands.
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.quote:
Haha hij zei anus.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.
Ik zei mijn Zusquote:
Even stoken, wie is nou de slimmere?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.
Define smart?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even stoken, wie is nou de slimmere?
PWFquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even stoken, wie is nou de slimmere?
Zelfs mij zus geeft het toe! Fack yu *CumShot*quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
PWF. Ik heb alleen iets meer discipline.
Ik keur jullie als familie goed, jullie mogen nu zG.'s hand vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
PWF. Ik heb alleen iets meer discipline.
We zijn verloofd, zou niet durvenquote:
sapikquote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zelfs mij zus geeft het toe! Fack yu *CumShot*
Okey dan is het goed.. anders weet je wat je te wachten staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We zijn verloofd, zou niet durven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |