Nee, geen Doctor Whoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moet van vrienden aan Doctor Who beginnen. En Hannibal.
Iemand al gezien?
Geeft wel aan op wat voor losse schroeven die hele zaak stond.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef expans het volgende:
Al die gasten van Ergenekon komen weer vrij...
Net nu Tayyip ruzie heeft met Gulen
Ze zeggen dat ik 2 afleveringen moet kijken en daarna aan s5 kan beginnen. Dat seizoen schijnt echt tof te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, geen Doctor Who! Hannibal is nog te doen tho.
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geeft wel aan op wat voor losse schroeven die hele zaak stond.Die mensen hadden allemaal levenslang gekregen en hebben jaren van hun leven voor niets gezeten, er werd moord en brand geschreeuwd door Tayyip en de zijnen, maar nu is het blijkbaar niet meer een issue...
Nope. Alleen de films van Hannibal, niet de serie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
:'D maar dan heb je geen backstoryquote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik 2 afleveringen moet kijken en daarna aan s5 kan beginnen. Dat seizoen schijnt echt tof te zijn.
Had de allereerste aflevering gezien, zo slechtquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
:'D maar dan heb je geen backstory
Hebben de films wel enig verband met de serie?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope. Alleen de films van Hannibal, niet de serie.
Zitten wel klassiekertjes tussen, zoals die opa die flipt bij de De Rijdende Rechter en die man die een pedo in elkaar rost.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:16 schreef Arcadia het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mpilatie_deel_3.html
Agh agh, er word letterlijk met poep naar elkaar gegooid daarquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...
Alleen dat letterschrift werd pas in 2008 ofzo toegevoegd aan Word.!!!!!!
Muz cumhuriyeti malesef.
veel plezier! briljante seriequote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Drie seizoenen Game of Thrones klaar met downloaden. Nu de komende tijd tijd zien te vinden om het te gaan kijken.
doctor who is wel tof, maar je moet wel van sci fi en engels humor houdenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
Vast wel. Volgens mij is de serie zijn jongere jaren, maar ik heb me er niet in verdiept.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hebben de films wel enig verband met de serie?
Hahahaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zitten wel klassiekertjes tussen, zoals die opa die flipt bij de De Rijdende Rechter en die man die een pedo in elkaar rost.
Tsja, bespottelijk de ''bewijsmaterialen'' waar ze mee aankwamen...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...
Alleen dat letterschrift werd pas in 2008 ofzo toegevoegd aan Word.!!!!!!
Muz cumhuriyeti malesef.
Thnx!quote:
Sci fi kan tof zijn. Maar weet niet of ik Engelse humor wel tof vindquote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
doctor who is wel tof, maar je moet wel van sci fi en engels humor houden
Als er één serie is die je gezien móet hebben, dan is dat The Wire. Zet het op je watchlist.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sci fi kan tof zijn. Maar weet niet of ik Engelse humor wel tof vind
Khair insha'Allah, zat al in mijn achterhoofdquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er één serie is die je gezien móet hebben, dan is dat The Wire. Zet het op je watchlist.
Nee, serieus, hij kwam uit Malatya.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij juist uit Selanik.
Tweede regel: http://tr.wikipedia.org/wiki/Selanik![]()
Doctor Whoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Mijn leven heeft ook getrokken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertaal dat eens letterlijk naar het Nederlands.
"In mijn liefste zou doen." Oh.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertaal dat eens letterlijk naar het Nederlands.
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.quote:
Haha hij zei anus.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.
Ik zei mijn Zusquote:
Even stoken, wie is nou de slimmere?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zus en broertje. Apple valt niet ver van de anus, je weet toch.
Define smart?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even stoken, wie is nou de slimmere?
PWFquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even stoken, wie is nou de slimmere?
Zelfs mij zus geeft het toe! Fack yu *CumShot*quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
PWF. Ik heb alleen iets meer discipline.
Ik keur jullie als familie goed, jullie mogen nu zG.'s hand vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
PWF. Ik heb alleen iets meer discipline.
We zijn verloofd, zou niet durvenquote:
sapikquote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zelfs mij zus geeft het toe! Fack yu *CumShot*
Okey dan is het goed.. anders weet je wat je te wachten staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We zijn verloofd, zou niet durven!
Ja, graag.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sapik
mag ik mijn goedkeur nog intrekken?
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moge God van droge beschuldigingen beschermen.verstoppen.
Jij moet nog goedkeuring van mijn zus vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Okey dan is het goed.. anders weet je wat je te wachten staat.
wa salaam, truste.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
Elmohim, ik ga pitten! Slaap lekker en moge Allah subhanallah wa taala over jullie en jullie dierbaren waken. Ameen. Assalamu alaykom.
Hhhhhhh, ik vraag haar wel In sha Allah.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij moet nog goedkeuring van mijn zus vragen.
100 schapen houden mijn zus niet tegen
Doe het via DMquote:Op maandag 10 maart 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh, ik vraag haar wel In sha Allah.
Oyasumi!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
Elmohim, ik ga pitten! Slaap lekker en moge Allah subhanallah wa taala over jullie en jullie dierbaren waken. Ameen. Assalamu alaykom.
Ah zo, dacht al, ligt het aan mijn vertaling.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstoppen is 'droger'..
Beschermen klinkt logisch en passend.
Zo diep, ik voelde het bijnaquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Triggershot het volgende:
Vos zal rondraaien omdraaien en uiteindelijk eindigen bij een bontjaswinkel.
sapik #2quote:Op maandag 10 maart 2014 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zo diep, ik voelde het bijna!
Of jij, gr grquote:
ben ne yaptim sana*quote:
Hiç benzetememis. Sowieso is dat wel lastig met Turks.quote:
Oh hell no!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ben ne yaptim sana*
naptime![]()
aeiofalndflkand;ad
Gisterren in bed zei je nog dat wij voor altijd samen zouden zijn
Ik ben zwanger,quote:
Vond ik ookquote:
Ik noem hem CumShot junior.quote:
Heb je enig idee wat ze probeert te vertellen? Ik echt niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hiç benzetememis. Sowieso is dat wel lastig met Turks.
Haar imitatie van Pools klonk ook meer Russisch.
Overdrijven zou zijn, wanneer ik hem in leven zou houden tot zijn 21ste.quote:
Ze spreekt de taal ook niet natuurlijk. Slechts een imitatie van de klanken volgens haar.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat ze probeert te vertellen? Ik echt niet.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mja, Ik ga slapen genoeg liefde hier.
Slaap lekker allemaal xxx
Ze gebruikt random woorden in andere talen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze spreekt de taal ook niet natuurlijk. Slechts een imitatie van de klanken volgens haar.
Wanneer ik denk dat het niet leuker kanquote:Op maandag 10 maart 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vader en zoon...
[ afbeelding ]
Tü tü tü... Allah nazarlardan saklasin.
Kennelijk kent ze die enkele woorden (vaagjes) uit betreffende talen. Turks spreekt voor een westerling toch minder tot de verbeelding.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze gebruikt random woorden in andere talen.
Ik zeg niet dat ze die woorden in de andere talen perfect kent of uitspreekt, alleen dat het om bestaande woorden gaat, en dat ik mij dus afvroeg welke woorden zij in het Turks probeerde uit te spreken. Dat ze erin zuigt had ik ook wel door.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kennelijk kent ze die enkele woorden (vaagjes) uit betreffende talen. Turks spreekt voor een westerling toch minder tot de verbeelding.
O, zo. Ja, ik kon ook niet echt iets onderscheiden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze die woorden in de andere talen perfect kent of uitspreekt, alleen dat het om bestaande woorden gaat, en dat ik mij dus afvroeg welke woorden zij in het Turks probeerde uit te spreken. Dat ze erin zuigt had ik ook wel door.
quote:
Melis Doğanquote:Melis Doğan1 hour ago
i live in turkey and i couldn't understand a single word you said. nice try anyway!
4
View all 3 replies
cascadestars1 hour ago
Shes not actually saying any words, shes just speaking gibberish lol
5
Melis Doğan1 hour ago
+yucina woah, we got a little Einstein over here.. now you deserve a cookie.
Gibberish betekent niet perse dat ze niet bestaande woorden gebruikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |