Nee, geen Doctor Whoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moet van vrienden aan Doctor Who beginnen. En Hannibal.
Iemand al gezien?
Geeft wel aan op wat voor losse schroeven die hele zaak stond.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef expans het volgende:
Al die gasten van Ergenekon komen weer vrij...
Net nu Tayyip ruzie heeft met Gulen
Ze zeggen dat ik 2 afleveringen moet kijken en daarna aan s5 kan beginnen. Dat seizoen schijnt echt tof te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, geen Doctor Who! Hannibal is nog te doen tho.
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geeft wel aan op wat voor losse schroeven die hele zaak stond.Die mensen hadden allemaal levenslang gekregen en hebben jaren van hun leven voor niets gezeten, er werd moord en brand geschreeuwd door Tayyip en de zijnen, maar nu is het blijkbaar niet meer een issue...
Nope. Alleen de films van Hannibal, niet de serie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
:'D maar dan heb je geen backstoryquote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik 2 afleveringen moet kijken en daarna aan s5 kan beginnen. Dat seizoen schijnt echt tof te zijn.
Had de allereerste aflevering gezien, zo slechtquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
:'D maar dan heb je geen backstory
Hebben de films wel enig verband met de serie?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope. Alleen de films van Hannibal, niet de serie.
Zitten wel klassiekertjes tussen, zoals die opa die flipt bij de De Rijdende Rechter en die man die een pedo in elkaar rost.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:16 schreef Arcadia het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mpilatie_deel_3.html
Agh agh, er word letterlijk met poep naar elkaar gegooid daarquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...
Alleen dat letterschrift werd pas in 2008 ofzo toegevoegd aan Word.!!!!!!
Muz cumhuriyeti malesef.
veel plezier! briljante seriequote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Drie seizoenen Game of Thrones klaar met downloaden. Nu de komende tijd tijd zien te vinden om het te gaan kijken.
doctor who is wel tof, maar je moet wel van sci fi en engels humor houdenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
Vast wel. Volgens mij is de serie zijn jongere jaren, maar ik heb me er niet in verdiept.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hebben de films wel enig verband met de serie?
Hahahaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zitten wel klassiekertjes tussen, zoals die opa die flipt bij de De Rijdende Rechter en die man die een pedo in elkaar rost.
Tsja, bespottelijk de ''bewijsmaterialen'' waar ze mee aankwamen...quote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef expans het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat een van de belangrijkste bewijsstukken een word document was met een manifest(?) erop...
Alleen dat letterschrift werd pas in 2008 ofzo toegevoegd aan Word.!!!!!!
Muz cumhuriyeti malesef.
Thnx!quote:
Sci fi kan tof zijn. Maar weet niet of ik Engelse humor wel tof vindquote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
doctor who is wel tof, maar je moet wel van sci fi en engels humor houden
Als er één serie is die je gezien móet hebben, dan is dat The Wire. Zet het op je watchlist.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sci fi kan tof zijn. Maar weet niet of ik Engelse humor wel tof vind
Khair insha'Allah, zat al in mijn achterhoofdquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er één serie is die je gezien móet hebben, dan is dat The Wire. Zet het op je watchlist.
Nee, serieus, hij kwam uit Malatya.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij juist uit Selanik.
Tweede regel: http://tr.wikipedia.org/wiki/Selanik![]()
Doctor Whoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |