Huehue, ik heb niks met voetbalquote:Op maandag 10 maart 2014 19:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen. Je reageert nooit serieus, nu weet ik niet of je dit echt meent of dit een grap op mijn grap is. Of misschien neem je voetbal heel serieus en is dit geen grap.
Meen je dit nu of niet? Ik zit in een impasse.
Trouwen?quote:
Fuuuuuuuuuquote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Huehue, ik heb niks met voetbal
quote:
Laat mij raden, Galatasaray, Erdogan is de duivel, zwartepiet is racisme?quote:
Steam? Ik gebruik nooit Steamquote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuik wist het. DM jouw Steam trouwens nog eens
, moet je nog toevoegen
[..]![]()
Heb je een broertje?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin in het feest en de vreugde van iemand anders.
LoL niet in de lijst gezet?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Steam? Ik gebruik nooit Steam
Goeieavond. Hoe is het afgelopen met je zusje en je toekomstige schoonbroertje? Ben je nog baklava gaan brengen?quote:
Ik heb een zusquote:
Eindevandewereldwatnuohmygodquote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef krokusje31 het volgende:
Omg mijn naam klopt niet mee. Moet nu krokus32 zijn.
Denk het wel, is best een tijdje geledenquote:
Nou, alles is super gegaan. Dankzij weet niet meer wie, goeie tip van dat gelin moet meehelpen, is het super gegaan. Inmiddels zit hij nu as we speak bij mijn ouders om Fenerbahçe- trabzonspor te kijken. Wij zijn anti Fenerbahçe en hij anti trabzonspor. Ben blij dat ik gewoon in mijn eigen huis ben. Anders werd er niet getrouwdquote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goeieavond. Hoe is het afgelopen met je zusje en je toekomstige schoonbroertje? Ben je nog baklava gaan brengen?
*mag ik niet zeggen*quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nou, alles is super gegaan. Dankzij weet niet meer wie, goeie tip van dat gelin moet meehelpen, is het super gegaan. Inmiddels zit hij nu as we speak bij mijn ouders om Fenerbahçe- trabzonspor te kijken. Wij zijn anti Fenerbahçe en hij anti trabzonspor. Ben blij dat ik gewoon in mijn eigen huis ben. Anders werd er niet getrouwd![]()
Nisan is 26 september.
Git işine tayyipçi.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Laat mij raden, Galatasaray, Erdogan is de duivel, zwartepiet is racisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |