SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guard op 11-03-2014 10:11:18 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanmiddag echt weer lekker weer om te lopen, al was ik heel erg blij dat ik toch longsleeve had aangedaan. Afgelopen weekend helaas niet zoveel gesport als verwacht, dus had er nu extra veel zin in. Vorige keer ging het lekker, nu gelukkig minstens net zo lekker. Ook weer mooi rustig begonnen:
http://www.endomondo.com/workouts/306489559/5539573![]()
mooi solide loopje!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Voccar het volgende:
Vanmiddag echt weer lekker weer om te lopen, al was ik heel erg blij dat ik toch longsleeve had aangedaan. Afgelopen weekend helaas niet zoveel gesport als verwacht, dus had er nu extra veel zin in. Vorige keer ging het lekker, nu gelukkig minstens net zo lekker. Ook weer mooi rustig begonnen:
http://www.endomondo.com/workouts/306489559/5539573'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb ook gewisseld van afstand, per mail doorgegeven en geen probleem. Wisselen van 10 naar 5 kan zelfs op de dag zelf nog door gewoon het 5 km parcours te lopenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het ja, die houd ik ook als escape
Vind het alleen een beetje lomp om nu in te schrijven voor de 10km, terwijl ik misschien donderdag hoor dat het niet wijs is.![]()
![]()
Eindelijk ff thuis sinds de CPCIk was een beetje huiverig aan het begin, maar het ging echt heel lekker. Het was een training voor de marathon, dus niet voluit gegaan maar juist tempovastheid trainen en een kleine versnelling aan het einde. Ik ging weg op een tijd van 1.40 (vorige week al bedacht
) en kwam over de finish in 1.40.00
Ik heb heel veel mensen zien wandelen, zien vallen () en zien instorten... Veel lopers hadden het echt heel moeilijk op de boulevard, terwijl ik daar juist ging versnellen
![]()
Nog meer vertrouwen in de marathon hierdoor! Zware trainingsweek deze week ook nog, met een 35k aanstaande zaterdag wat het totaal zal brengen op 80km deze week
Beetje patsen met mn vlakke tempo, ziet er hetzelfde uit als bij Swets (goed bezig trouwens!!)
Iedereen gefeliciteerd met het uitlopen en eventuele PR's!!! (@Yur, strak gelopen!) En alle uitstappers, sterkte met herstellen en volgende keer beter!
[ Bericht 3% gewijzigd door kepler op 10-03-2014 19:57:31 ]The line is a dot to you!![]()
moet ik nou serieus al die foto's gaan bekijken om mezelf te vinden? of is daar wat handigs voor?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.fotosvandecpc.nl
maar die zijn alleen van de 10.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik pak een willekeurige foto en kijk hoe laat diegene gefinisht is, zoekt nog redelijk snel.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet ik nou serieus al die foto's gaan bekijken om mezelf te vinden? of is daar wat handigs voor?![]()
4km in 21 minuten én mee kunnen zingen. Dat is wel knap, zeker als beginner!!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:59 schreef Grootengroen het volgende:
Acda en de Munnik geluisterd en ongegeneerd meegezongen.Thanks!quote:![]()
Nog even als een beetje mosterd na de maaltijd mijn CPC:
Ik had bij voorbaat al geen zin: de treinen deden moeilijk, het zou wel weer extreem druk zijn, en eigenlijk had ik wel iets beters te doen. Afhaken was erg verleidelijk. Maar ik had al betaald voor m'n startnummer, en later op de middag met vrienden in Den Haag afgesproken, dus ik moest wel. Dus op naar Den Haag!
Op het Malieveld YUR en later ook Quoi en mr. Quoi gemeet. Hard zoeken naar GotC die elk moment zou kunnen finishen, maar voordat ze gefinished was moest ik al richting startvak. Daar kwam ik mama Gup tegen, erg toevallig! Die praat lekker veel, en dat is fijn, want dan hoef ik niet zoveel te zeggen. Ik blijf een zolderkamerautist. Ondertussen goed kijken of ik YUR nog kon zien die zou proberen me voor de start te vinden zodat ik GotC haar horloge zou kunnen lenen, maar dat was mislukt.
Dus zonder horloge van start. De eerste kilometers had ik het eigenlijk al wel door: ik loop te lekker en dus waarschijnlijk ook te snel. Dat het ineens zo warm was hielp ook wel goed mee om mezelf de eerste kilometers op te blazen. Ik zou het als training lopen, dus ik heb wel wat geprobeerd te temporiseren. 5km ging in 24:25. Daarna had ik het echt heel warm, en dorst! Ik heb vanaf hier denk ik wel elke 500 meter in mijn hoofd gezeurd over de hitte. De drankpost was meer dan welkom. Dat sponsje in het bekertje was ideaal: drinkt makkelijk en je kunt je voorhoofd en armen even nat maken. Daarna had ik weer even frisse moed, het liep een beetje naar beneden en dat was fijn.
Na 7km kwam de haas van 45 minuten voorbij. Die was een stuk achter mij gestart, maar alsnog waarschijnlijk een vrij aardige negatieve split aan het lopen. Ik heb nog even gedacht aan te sluiten, maar hij liep toch wel erg rap. Na 8km liep het niet meer naar beneden en had ik het echt heel erg warm. M'n benen begonnen ook wat zwaar te worden, en het aftellen naar de finish was wel echt begonnen. En dat duurde lang! Een klein stukje even gas teruggenomen, maar later toch maar gewoon weer door. En toen ein-de-lijk de bocht om en naar de finish. Hoppa, versnellen! Halverwege herinnerde ik me weer dat het eigenlijk nog best een roteind is naar de finish, maar gewoon maar doorgaan. Van een iets te lange eindsprint is nog niemand doodgegaan, en volgens mij heeft het ook 0 invloed op je herstel.
Uiteindelijk met 48:46 over de finish. Dat betekent dat ik de 2e 5km 4 seconden sneller heb gelopen dan de eerste. Dat zou nog wel eens een voor mijn doen behoorlijk vlakke race heb gelopen. Maar we zullen het nooit weten, want data ontbreekt.![]()
Ja de meest nucleaire kleuren aantrekken zodat je eruit springt op zo'n overzichtspaginaquote:Op maandag 10 maart 2014 20:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet ik nou serieus al die foto's gaan bekijken om mezelf te vinden? of is daar wat handigs voor?
Of gewoon een startnummer van een van die foto's opzoeken in de uitslagen, kijken of die ongeveer jouw tijd had, dan weet je dat je ergens in de buurt erbij zou kunnen staan.Niet in de buurt qua tijd? Doorbladeren dan.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bedankt voor jullie lieve berichten. Heb gewoon hetzelfde gevoel als vorige week. Van dat kan ik toch helemaal niet. Altijd al gehad.. Faalangst bahbahI solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik trek iig nooit meer een blauw shirt aan naar zo'n grote loop. Maar ik ga voorlopig ook niet meer naar zo'n grote loop, dus dat scheelt![]()
![]()
Op de achtergrond, zie je in ieder geval niet hoe zwaar ik het vondik vrees voor de officiële in-my-face-foto's
SPOILER: in het felgele hesje achterinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren zijn mijn blaren afgepakt bij de EHBO: op mijn voetzool met de tape direct op de blaar, op mijn teen met een gaasje erop en dan tape. Ik heb er - gelukkig - weinig last van. Wat ik niet heb gevraagd maar wat iemand hier wellicht weet:Hoe lang moet ik de tape laten zitten of hoe weet ik dat het eraf mag?
[ Bericht 30% gewijzigd door Serinde op 10-03-2014 20:27:03 (vraag toegevoegd) ]![]()
ik sta er niet op als het precies op tijd gaatquote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik pak een willekeurige foto en kijk hoe laat diegene gefinisht is, zoekt nog redelijk snel.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waarom denk je dat ik altijd dat feloranje shirt draag?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja de meest nucleaire kleuren aantrekken zodat je eruit springt op zo'n overzichtspagina
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Omdat het je zo goed staat?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd dat feloranje shirt draag?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Fotootjes van 't Spa loopje druppelen ook langzaam binnen. Deze van het parcours laat een beetje zien hoe gemeen de Eau Rouge was
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie foto!quote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
Fotootjes van 't Spa loopje druppelen ook langzaam binnen. Deze van het parcours laat een beetje zien hoe gemeen de Eau Rouge was
[ afbeelding ]![]()
Strak plan voor de volgende keer.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja de meest nucleaire kleuren aantrekken zodat je eruit springt op zo'n overzichtspagina
Of gewoon een startnummer van een van die foto's opzoeken in de uitslagen, kijken of die ongeveer jouw tijd had, dan weet je dat je ergens in de buurt erbij zou kunnen staan.Niet in de buurt qua tijd? Doorbladeren dan.
wit shirtje helpt niet zo whahahaha.
goede reden om een hysterisch shirt van ink n burn te kopen![]()
vond mijn vriendinnetje wel terug nlSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
tering! Dat is écht stijlquote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Of iets van: http://www.hiphardlopen.nl/quote:Op maandag 10 maart 2014 20:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Strak plan voor de volgende keer.
wit shirtje helpt niet zo whahahaha.
goede reden om een hysterisch shirt van ink n burn te kopen![]()
vond mijn vriendinnetje wel terug nlKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
inderdaad...swag!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja daar heb ik ook wel eens gekeken inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2014 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of iets van: http://www.hiphardlopen.nl/
Die gaat op de lijst voor volgend jaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Naast de foto's, sommige zouden verboden moeten worden trouwens is ook de spierpijn een herinnering aan het cpc 2014 verhaal. De schade valt reuze mee, heb nu al weer zin om te lopen maar niet zo snugger denk ik.
Alternatief, naar de sportschool en een klein uurtje los fietsen en sauna toe. Bank hangen komt later wel!
Allen bedankt voor de mooie stukjes van het afgelopen weekeind, sharing is careing en zo!If at first you fail, re-define your objective.![]()
Zo zonde dat we je niet meer konden vindenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef hatsaflats het volgende:
Nog even als een beetje mosterd na de maaltijd mijn CPC:
Ik had bij voorbaat al geen zin: de treinen deden moeilijk, het zou wel weer extreem druk zijn, en eigenlijk had ik wel iets beters te doen. Afhaken was erg verleidelijk. Maar ik had al betaald voor m'n startnummer, en later op de middag met vrienden in Den Haag afgesproken, dus ik moest wel. Dus op naar Den Haag!
Op het Malieveld YUR en later ook Quoi en mr. Quoi gemeet. Hard zoeken naar GotC die elk moment zou kunnen finishen, maar voordat ze gefinished was moest ik al richting startvak. Daar kwam ik mama Gup tegen, erg toevallig! Die praat lekker veel, en dat is fijn, want dan hoef ik niet zoveel te zeggen. Ik blijf een zolderkamerautist. Ondertussen goed kijken of ik YUR nog kon zien die zou proberen me voor de start te vinden zodat ik GotC haar horloge zou kunnen lenen, maar dat was mislukt.
Dus zonder horloge van start. De eerste kilometers had ik het eigenlijk al wel door: ik loop te lekker en dus waarschijnlijk ook te snel. Dat het ineens zo warm was hielp ook wel goed mee om mezelf de eerste kilometers op te blazen. Ik zou het als training lopen, dus ik heb wel wat geprobeerd te temporiseren. 5km ging in 24:25. Daarna had ik het echt heel warm, en dorst! Ik heb vanaf hier denk ik wel elke 500 meter in mijn hoofd gezeurd over de hitte. De drankpost was meer dan welkom. Dat sponsje in het bekertje was ideaal: drinkt makkelijk en je kunt je voorhoofd en armen even nat maken. Daarna had ik weer even frisse moed, het liep een beetje naar beneden en dat was fijn.
Na 7km kwam de haas van 45 minuten voorbij. Die was een stuk achter mij gestart, maar alsnog waarschijnlijk een vrij aardige negatieve split aan het lopen. Ik heb nog even gedacht aan te sluiten, maar hij liep toch wel erg rap. Na 8km liep het niet meer naar beneden en had ik het echt heel erg warm. M'n benen begonnen ook wat zwaar te worden, en het aftellen naar de finish was wel echt begonnen. En dat duurde lang! Een klein stukje even gas teruggenomen, maar later toch maar gewoon weer door. En toen ein-de-lijk de bocht om en naar de finish. Hoppa, versnellen! Halverwege herinnerde ik me weer dat het eigenlijk nog best een roteind is naar de finish, maar gewoon maar doorgaan. Van een iets te lange eindsprint is nog niemand doodgegaan, en volgens mij heeft het ook 0 invloed op je herstel.
Uiteindelijk met 48:46 over de finish. Dat betekent dat ik de 2e 5km 4 seconden sneller heb gelopen dan de eerste. Dat zou nog wel eens een voor mijn doen behoorlijk vlakke race heb gelopen. Maar we zullen het nooit weten, want data ontbreekt.Heb namelijk speciaal voor jou door het finishgebied gerend ipv even rustig uit te puffen.
Alsnog een mooie negatieve split waar je trots op mag zijn![]()
![]()
Die PR's hierboven, moet dat van een wedstrijdachtig iets zijn, of mag het ook van een trainingsloopje zijn?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Awww, lieverds zijn julliequote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo zonde dat we je niet meer konden vindenHeb namelijk speciaal voor jou door het finishgebied gerend ipv even rustig uit te puffen.
Alsnog een mooie negatieve split waar je trots op mag zijnik stond helemaal rechts in het vak en heb naar jullie uitgekeken (zonder al te onbeleefd te lijken voor mama gup), maar het heeft niet zo mogen zijn. Voel jij je alweer een beetje beter?
En met die negatieve split ben ik ook echt wel blij.![]()
Ha, de hardlooptip van de dag:
Ga als je het lastig vind om in rustig tempo te trainen, samen met een loopmaatje die langzamer loopt, je rondje lopen!
Heerlijk om te kunnen vaststellen dat ik waarschijnlijk wat voorbarig de diagnose lopersknie had vastgesteld...![]()
Dus deze week staat in het teken van de 'rustige' loopjes
http://www.endomondo.com/workouts/306660653/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ga als je het lastig vind om in rustig tempo te trainen, samen met een loopmaatje die langzamer loopt, je rondje lopen!
Heerlijk om te kunnen vaststellen dat ik waarschijnlijk wat voorbarig de diagnose lopersknie had vastgesteld...![]()
http://www.endomondo.com/workouts/306660653/2924303fijn joh!
Kan je toch lekker blijven lopen
Lekker op de club geweest. Lekker gebabbeld met iedereen over m'n eerste HM en over diegene die zij komende zondag gaan doen in de Drunense Duinen. Beetje warmgelopen, loopscholing en buikspieren gedaan. Daaarna gingen zij de kern lopen en heb ik op m'n gemakje wat uitgelopen en een praatje gemaakt hier en daar. En toen stond er lekker toch weer 5,5km op fm'n horloge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
negatieve splitquote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Awww, lieverds zijn jullieik stond helemaal rechts in het vak en heb naar jullie uitgekeken (zonder al te onbeleefd te lijken voor mama gup), maar het heeft niet zo mogen zijn. Voel jij je alweer een beetje beter?
En met die negatieve split ben ik ook echt wel blij.
Toptip inderdaad, ga ik morgen doen. Mijn moeder loopt heel rustig en regelmatig en wil morgen wel met me mee lopen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/306660653/2924303
Your opinion of me is none of my business.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker op de club geweest. Lekker gebabbeld met iedereen over m'n eerste HM en over diegene die zij komende zondag gaan doen in de Drunense Duinen. Beetje warmgelopen, loopscholing en buikspieren gedaan. Daaarna gingen zij de kern lopen en heb ik op m'n gemakje wat uitgelopen en een praatje gemaakt hier en daar. En toen stond er lekker toch weer 5,5km op fm'n horloge.Ik las dat de impact van de bosbrand op het parcours meeviel, gelukkig maar. hopelijk valt het voor de LDD zelf ook meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat had wel ideaal geweest RD maar helaas hebben die alleen recreanten groepen op donderdagavond en zaterdagochtend en ik heb een echtgenoot die op die tijden aan het werk is. (Lang leve het winkelwezen) en 2 kinderen die ik niet mee wil nemen en nog net even te jong zijn om alleen thuis te blijven.quote:
Dus werd het loopgroep Hoorn. Ook prima te doen met de auto en zo op het eerste gezicht een leuke club. Het was rustig vanavond. 4 om 4 start to run/gevorderden en omdat ik er een beetje tussen hing mocht ik met de gevorderden mee lopen. En wat doe je dan...dan loop je te hard.![]()
Evengoed een leerzaam avondje, wat looptraining gedaan en de trainer riep me daarna even apart om precies datgene aan te stippen waarvoor ik naar de groep was gekomen. Mijn manier van lopen... Ik denk dus dat ik wat dat betreft wel goed zou zitten bij deze groep.
Als het aan hun lag kwam ik woensdag weer. Als het aan mij ligt train ik er voorlopig even één keer in de week. Ik werk 4 dagen in de week en hoewel het fijn zou zijn om op woensdagochtend met de groep te lopen is er ook nog zoiets als boodschappen en huishouden enzo.
Nog even mijn statistiekje (wat natuurlijk nergens op slaat na zo'n avond maar toch even voor het idee.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga ik nu even blijlezen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het vlakke is wel de enige overeenkomstquote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef kepler het volgende:
Beetje patsen met mn vlakke tempo, ziet er hetzelfde uit als bij Swets (goed bezig trouwens!!)Wat een tempo ook
![]()
![]()
Volgend jaar komt wel erg snel, maar als ik door ga met dit gezonde gedoe zou ik het wel helemaal te gek vinden om op Spa te lopenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]Daar heb ik dan zelfs een ticket Argentinië - Belgie/Nederland voor over
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Moeders heeft in haar enthousiasme/zenuwen niks gemerkt van je zoektocht hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Awww, lieverds zijn jullieik stond helemaal rechts in het vak en heb naar jullie uitgekeken (zonder al te onbeleefd te lijken voor mama gup), maar het heeft niet zo mogen zijn. Voel jij je alweer een beetje beter?
En met die negatieve split ben ik ook echt wel blij.![]()
Ze belde me later nog: "weet je wie ik tegen kwam??"
Ik: "neeeee vertel"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pfff, rustig lopen noemen ze dat. En dan ook die hartslag gewoon dik onder de 130 houden... Heb nog een lange weg te gaanquote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/306660653/2924303
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Belgische variant van de Posbankloopquote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zojuist de rek, strek en zelfkastijding oefeningetjes aan de benen afgerond. Benen voelen nog gewoon goed na de mishandeling van gisteren. Als zaterdag de 35KM nou een beetje comfortabel wil lukken krijg ik zowaar een beetje vertrouwen in het uitlopen van de marathon.![]()
Daar op die tribune meest rechts heb ik diverse malen gezeten met zicht op Eau Rouge, dat is echt megasteil! Knap hoor. Lijkt me echt wel een schitterende loop. Ga je dan 3 keer rond met de HM of zo?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mooi klimmetjequote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
% of 6?![]()
en toen legde je de telefoon neer om een half uur later het gesprek weer op te pakkenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze belde me later nog: "weet je wie ik tegen kwam??"
Ik: "neeeee vertel"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Plus dat ik natuurlijk allang wist dat ze Hats tegen was gekomen, want Fokquote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en toen legde je de telefoon neer om een half uur later het gesprek weer op te pakkenmaar da's ook niet leuk voor het verhaal! En inderdaad, ondertussen kon ik dus best wel even de was ophangen en de plantjes water geven, merkte ze niks van
![]()
Al heb ik ook best wel geluisterd hoor[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Plus dat ik natuurlijk allang wist dat ze Hats tegen was gekomen, want Fokmaar da's ook niet leuk voor het verhaal! En inderdaad, ondertussen kon ik dus best wel even de was ophangen en de plantjes water geven, merkte ze niks van
![]()
Al heb ik ook best wel geluisterd hoorJe deed het gewoon echt.
De eau rouge en dan ook nog eens keer drie!![]()
![]()
SEMTEX
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik was aan 't twijfelen vanmiddag. Misschien toch een dagje rust extra? Niet omdat ik me niet goed voelde ofzo, maar gewoon, voor de zekerheid, na de 25km van zaterdag. Maar toch gewoon maar besloten te gaan, want ik voelde me lekker.
En het ging ook echt super lekker. Geen seconde spijt gehad! Wát ging het soepel! Goeie 160m stijging in 9km, 200m naar beneden, lekker geouwehoerd en toch op een voor ons lekker vlot tempo met de groep gerend.Per-fect loopweer.
Goeie avond. Dat er nog maar veel van deze trainingen mogen volgen!
http://www.endomondo.com/workouts/306680269/881511Ja doei.![]()
Ik heb een koptelefoon voor als m'n moeder beltquote:dan kan ik gewoon door het huis wandelen en ondertussen dingen doen terwijl ik luister en klets. Anders kost het zoveel tijd!
En tegenwoordig ga ik met de auto naar huis vanuit werk. Ze weet ongeveer wanneer en belt me dan. Of vice versa, als ik nieuws heb. Ideaalkomt altijd uit dan.
Dat is toch een hele goede oplossing.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een koptelefoon voor als m'n moeder beltdan kan ik gewoon door het huis wandelen en ondertussen dingen doen terwijl ik luister en klets. Anders kost het zoveel tijd!
En tegenwoordig ga ik met de auto naar huis vanuit werk. Ze weet ongeveer wanneer en belt me dan. Of vice versa, als ik nieuws heb. Ideaalkomt altijd uit dan.
Daar is deze
helemaal niet voor nodig.
Heerlijk die steile stukken, in Italië ging ik ook altijd rond het Gardameer, helemaal leeg en verzuurd op 't eind haha.![]()
![]()
lol, dat was een gezellige uitlooptraining. In de hele groep hoorde je "Oeh" "Ahhhwww" "KKRRRGGKKK"
F means you're fucked![]()
Wat een mooie verhalen over jullie CPC avonturen.Gefeliciteerd met jullie prestaties! Zwabber, gezonde keuzes maken is ook een mooie prestatie, ondanks dat je die keuze liever niet had willen maken. Die PR komt er wel, misschien zelfs wanneer je het niet eens verwacht.
Gisteren met mijn zusje afgesproken dat we Rondje Tilburg 10km gaan doen, maar ik lees dus dat die afstand er niet is, verdomme. Weet niet of de 13km wel zo handig is maar de 7,5km vind ik dan weer net te weinig, of zoiets. Dilemma.![]()
Maar je kreeg Mr. Moblo niet mee? Zie geen endomondo update bij hem tenminste?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/306680269/881511Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Oh en Yuki, gewoon inschrijven voor de Marikenloop. Afstand switchen is geen probleem, kon ik vorig jaar ook gewoon doen
Ja, maar ho eens. Jullie moeten niet te veel mensen uitnodigen. Ik ga hooguit drie tassen bij me houden. Hooguit!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Guppyfriend het volgende:
en Yuki, gewoon inschrijven voor de Marikenloop. Afstand switchen is geen probleem, kon ik vorig jaar ook gewoon doenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neen, die heeft auw aan z'n knie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar je kreeg Mr. Moblo niet mee? Zie geen endomondo update bij hem tenminste?
Ja doei.![]()
Hoezo! Sterkte man dit dat!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar ho eens. Jullie moeten niet te veel mensen uitnodigen. Ik ga hooguit drie tassen bij me houden. Hooguit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat moment dat je smartphone crasht vlak voor het einde van de training![]()
gelukkig was het net na de 5minutenupdate van Runkeeper en kon ik 'm thuis handmatig invoeren.
Ruim 6km@4:52/km, ik ben blij![]()
![]()
Uitstekende tip! En helemaal als het je LDL of XLDL is, want die loopt vrijwel iedereen te hard waardoor je bij je volgende training nog niet goed hersteld bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ga als je het lastig vind om in rustig tempo te trainen, samen met een loopmaatje die langzamer loopt, je rondje lopen!Goed nieuwsquote:Heerlijk om te kunnen vaststellen dat ik waarschijnlijk wat voorbarig de diagnose lopersknie had vastgesteld...![]()
http://www.endomondo.com/workouts/306660653/2924303![]()
![]()
Als jij zo constant loopt in een zware half marathon dan komt dat zeker goed! Iedereen die ik ken is ingezakt de laatste helft.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist de rek, strek en zelfkastijding oefeningetjes aan de benen afgerond. Benen voelen nog gewoon goed na de mishandeling van gisteren. Als zaterdag de 35KM nou een beetje comfortabel wil lukken krijg ik zowaar een beetje vertrouwen in het uitlopen van de marathon.
The line is a dot to you!![]()
Gogo, Gup en Serinde. Dat zijn er al 3quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar ho eens. Jullie moeten niet te veel mensen uitnodigen. Ik ga hooguit drie tassen bij me houden. Hooguit!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop de vijf en heb mijn eigen tassendragerquote:dan bij me dus mossel kan jouw tas er nog wel bij hebben denk ik zo. En beloof hem anders een biertje, dat werkt vast
![]()
Hoop wel dat jullie 10km loopsters vroeg gaan zijn want meeten is![]()
![]()
Gewoon op een terrasje zitten, biertje erbij en klaarquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar ho eens. Jullie moeten niet te veel mensen uitnodigen. Ik ga hooguit drie tassen bij me houden. Hooguit!![]()
![]()
Was t in principe niet van planquote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Over biertjes gesproken... loopt er nog iemand de vooroeverloop dit jaar?F means you're fucked![]()
Over de Vooroever twijfel ik nog. Het was een van de leukste loopjes van afgelopen jaar, maar dit jaar valt het qua vakantie wat ongunstiger dan vorige jaar. Aan de andere kant ... als ik besluit om me in te schrijven voor de HVT marathon dan moeten er wel trainingskilometers gemaakt worden en dan komt zo een HM in die periode niet verkeerd uit.![]()
Natuurlijk zijn we vroeg!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik loop de vijf en heb mijn eigen tassendragerdan bij me dus mossel kan jouw tas er nog wel bij hebben denk ik zo. En beloof hem anders een biertje, dat werkt vast
![]()
Hoop wel dat jullie 10km loopsters vroeg gaan zijn want meeten is
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Over biertjes gesproken... loopt er nog iemand de vooroeverloop dit jaar?![]()
2015 weer!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Psst
Ghehehehe, zo'n unit heb ik. Maar dan knalroodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah! Mooi!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik loop de vijf en heb mijn eigen tassendragerdan bij me dus mossel kan jouw tas er nog wel bij hebben denk ik zo. En beloof hem anders een biertje, dat werkt vast
![]()
Hoop wel dat jullie 10km loopsters vroeg gaan zijn want meeten is
Overigens heb ik een potentieel logeeradres en daar kan ik dan de meeste spullen wel kwijt. Scheelt mossel z'n rug
En dat betekent dat ik natúúrlijk vroeg ben
Ook zonder logeeradres; ik kom van de andere kant van 't land en moet met de trein
Dit duurt nu wel erg lang, Garmin Connectquote:Sorry, our site is temporarily down for maintenance.
Please check back soon.
Ik gebruik die site echt nooit.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit duurt nu wel erg lang, Garmin ConnectZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nu heb ik zo mooi hendig sjiek die 25km gelopen.
5 April heb ik een 10km wedstrijdje en 27 April loop ik in Enschede de halve marathon.
Wat is nou handig om als ldl's aan te houden? Zo rond die afstand blijven lopen zodat er wat rek zit ten tijde van de hm, of de kilometers weer terugschroeven omlaag en dan weer per week wat uitbreiden tot hm afstand. Of gewoon de ldl's per week iets opschroeven?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vond m leuker en leuker worden de laatste tijd. Maar al die downtime is stom!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik gebruik die site echt nooit.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb de "oude" connect denk ik en die werkt gewoon.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Present.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Over biertjes gesproken... loopt er nog iemand de vooroeverloop dit jaar?![]()
Als ik nu niet met de vakantie zit dan denk ik wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Over biertjes gesproken... loopt er nog iemand de vooroeverloop dit jaar?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou, de spierpijn van gisteren is weer grotendeels weg. De benen voelen weer goed alleen de biceps trekken nog een beetje. Ik heb het idee dat het fanatieke trainen op lopen van de afgelopen maanden ten koste gaat van de kracht in de armen. Toch maar een beetje een andere insteek in vinden dus.
Nog een plaatje gevonden van ergens vrij in het begin, toen ik nog redelijk fris wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb vandaag niet gelopen maar ben de sportschool ingedoken om daar ook weer een regelmaat in te krijgen. Gelijk goed het gewicht erop. Niet van dat benauwde.
Wordt alleen nog plannen allemaal met trainen omdat ik ook motorrijbewijs wil gaan halen. Maar jullie kunnen ook huishouden/studie e.d combineren dus dat moet ik ook kunnen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik wou het net zeggen. Gelukkig zijn de foto's vlak voor de finish gemaakt, dus je kan aan de hand van de bruto-eindtijden goed zoeken.quote:
Ik sta er niet op
Heb heel wat foto's doorgebladerd. De meeste mensen hebben toch duidelijk geleden.![]()
Yes, found it (2x). Erg lastig om mobiel goed op scherm te krijgen. Is dit vlak voor de finish dus? Heb hem niet gezien.![]()
Ja, zo te zien is dit vlak voor de bocht linksaf naar de finish. Daar zat een slinger in het parcours, en daar is de foto genomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Quoi het volgende:
Yes, found it (2x). Erg lastig om mobiel goed op scherm te krijgen. Is dit vlak voor de finish dus? Heb hem niet gezien.![]()
Charmant is het nietmaar voor bij ca 21km toch best OK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef Quoi het volgende:
Charmant is het nietmaar voor bij ca 21km toch best OK
En ik maar denken dat je een vrouw was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Kon wel zonder toelichting, gokte ik zoquote:Op maandag 10 maart 2014 23:41 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een vrouw was!![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zit weer in het. FOK! Team
Ik post niet zo vaak meer, maar ik ben er nog wel
Ja doei.![]()
Ja hoor, ging prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kon wel zonder toelichting, gokte ik zo
En na zo'n lange afstand in de hitte is dit een prima foto!
Ik ben trouwens blij te lezen dat het van afstand switchen zo makkelijk gaat als je al bent inschreven. Er werd toch wel wat twijfelachtig gedaan bij de loopgroep toen ik vertelde over mijn 10km plannen in mei. En misschien is het ook wel beter om eerst mijn looptechniek bij te schaven voor ik de afstand ga uitbreiden.
Volgende week nog maar eens om de tafel met de trainer."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Je gaat inderdaad 3 keer rond en als circuitkenner weet je waarschijnlijk ook dat die hm geen hm is. 3 rondjes is daar net te kort voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar op die tribune meest rechts heb ik diverse malen gezeten met zicht op Eau Rouge, dat is echt megasteil! Knap hoor. Lijkt me echt wel een schitterende loop. Ga je dan 3 keer rond met de HM of zo?
Eau Rouge is vervelend om tegen op te lopen en vooral 3 keer, het was echter nog vervelender dat het na eau rouge toch nog voor een aardig lang gedeelte bleef stijgen. Ook dat je de diepte induikend en vliegend op eau rouge afkomt om vervolgens compleet stil te vallen is apart.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: