Was t in principe niet van planquote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Over biertjes gesproken... loopt er nog iemand de vooroeverloop dit jaar?
Natuurlijk zijn we vroeg!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik loop de vijf en heb mijn eigen tassendragerdan bij me dus mossel kan jouw tas er nog wel bij hebben denk ik zo. En beloof hem anders een biertje, dat werkt vast
![]()
Hoop wel dat jullie 10km loopsters vroeg gaan zijn want meeten is
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Psst
Ghehehehe, zo'n unit heb ik. Maar dan knalroodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah! Mooi!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik loop de vijf en heb mijn eigen tassendragerdan bij me dus mossel kan jouw tas er nog wel bij hebben denk ik zo. En beloof hem anders een biertje, dat werkt vast
![]()
Hoop wel dat jullie 10km loopsters vroeg gaan zijn want meeten is
Overigens heb ik een potentieel logeeradres en daar kan ik dan de meeste spullen wel kwijt. Scheelt mossel z'n rug
En dat betekent dat ik natúúrlijk vroeg ben
Ook zonder logeeradres; ik kom van de andere kant van 't land en moet met de trein
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dit duurt nu wel erg lang, Garmin Connectquote:Sorry, our site is temporarily down for maintenance.
Please check back soon.
Ik gebruik die site echt nooit.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit duurt nu wel erg lang, Garmin Connect
Ik vond m leuker en leuker worden de laatste tijd. Maar al die downtime is stom!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik gebruik die site echt nooit.
Present.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik nu niet met de vakantie zit dan denk ik wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Ik wou het net zeggen. Gelukkig zijn de foto's vlak voor de finish gemaakt, dus je kan aan de hand van de bruto-eindtijden goed zoeken.quote:
Ja, zo te zien is dit vlak voor de bocht linksaf naar de finish. Daar zat een slinger in het parcours, en daar is de foto genomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Quoi het volgende:
Yes, found it (2x). Erg lastig om mobiel goed op scherm te krijgen. Is dit vlak voor de finish dus? Heb hem niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef Quoi het volgende:
Charmant is het nietmaar voor bij ca 21km toch best OK
En ik maar denken dat je een vrouw was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Kon wel zonder toelichting, gokte ik zoquote:Op maandag 10 maart 2014 23:41 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een vrouw was!
Hoiquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zit weer in het. FOK! Team
Ik post niet zo vaak meer, maar ik ben er nog wel
Ja hoor, ging prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kon wel zonder toelichting, gokte ik zo
Je gaat inderdaad 3 keer rond en als circuitkenner weet je waarschijnlijk ook dat die hm geen hm is. 3 rondjes is daar net te kort voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar op die tribune meest rechts heb ik diverse malen gezeten met zicht op Eau Rouge, dat is echt megasteil! Knap hoor. Lijkt me echt wel een schitterende loop. Ga je dan 3 keer rond met de HM of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |