Doen we het gewoon 's middags. Dan is de temperatuur ook het lekkerstquote:Op maandag 10 maart 2014 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat moet wel te doen zijn. Moet zaterdag ochtend wel alleen werken tot 11:20, zie ik net op m`n werkrooster.
En zij was niet de enige die gildequote:Op maandag 10 maart 2014 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schreeuw dan óók heel hard "GERAAAAAAARD"
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En zij was niet de enige die gilde
Ik riep zelfs Gerard én Jeroen toen ik je paar honderd meter na de start zag
Ach joh. Bij mij stonden ze na de finish met z'n vieren op drie meter van me vandaan te schreeuwen en toen had ik dat nog pas 1 minuut later door.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik kan nu niet het excuus van geen bril gebruiken
Wij topatleten zitten ook zo in een zone als we knallen!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach joh. Bij mij stonden ze na de finish met z'n vieren op drie meter van me vandaan te schreeuwen en toen had ik dat nog pas 1 minuut later door.
Het ligt aan de CPC... Ik zag of hoorde Yuki en jou vorig jaar ook niet. En jullie stonden nog wel op m'n finishfoto zelfsquote:Op maandag 10 maart 2014 13:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach joh. Bij mij stonden ze na de finish met z'n vieren op drie meter van me vandaan te schreeuwen en toen had ik dat nog pas 1 minuut later door.
| 1 2 | [b]29 mei 2014 - [url=http://www.goldentenloop.nl]Golden Ten Loop (Delft)[/url][/b] [*] Levitas - 10km |
Ik loop ook wel eens daar, nog een reden om het te doenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Die HM komt een stuk over mijn vaste trainingsgebied, zie ik
Hoe kom je daar ineens bij om daar te lopen?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:10 schreef Levitas het volgende:
Mag ik in de OP aub?
[ code verwijderd ]
De meeste trails die de komende tijd op het programma staan komen goed overeen qua afstand met de ldl's die in dat weekend van het schema vallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah je hebt je schema bekeken van runnersworld? Hij gaat tot 18 Mei en dan heb ik precies die van Leiden. Dus dit deel van het schema gaat helemaal aan mij voorbij.
Zelf zou ik hem dan gewoon lopen maar dan gewoon wat behoudend niet op ldl tempo maar ook niet op volle racesnelheid. Zaterdag ook zo gedaan in Spa redelijk vlot doorgelopen maar zeker niet alles uit de kast gehaald.
Houdt er wel rekening mee, dat als jou schema zegt dat je 21 km moet lopen dat hun er van uit gaan dat jij 21 km verhard loopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:23 schreef Guard het volgende:
De meeste trails die de komende tijd op het programma staan komen goed overeen qua afstand met de ldl's die in dat weekend van het schema vallen.
Alleen Leudal is een stukje verder dan de ldl.
Ik kan ze dus redelijk volgens schema lopen, mits ik niet volle bak ga, en kan ik die HM ook lekker opnemen als training.
Schema gaat volgens mij nergens vanuit. Alleen zomaar overschakelen van het ene naar het andere zonder dat rustig op te bouwen, is natuurlijk nooit goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee, dat als jou schema zegt dat je 21 km moet lopen dat hun er van uit gaan dat jij 21 km verhard loopt.
Niet dat je dadelijk weer last van je knie krijgt.
Weet niet. Kwam 't toevallig tegen toen ik wat zat te Googlen. Hoezo?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij om daar te lopen?
Da's de reden waarom ik vorig jaar rondje Tilburg niet op de fiets heb gedaan, kwam zoveel overeen met een van mijn standaard trainingsrondjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik loop ook wel eens daar, nog een reden om het te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
10 km hebben ze niet eens, 5km 7,5 km en 13. Vind ik raar, vorig jaar was het nog leuk, 13 km in 013 in 2013, over de ringbanen. Was leuk, maar om nu weer 13 km te doen. Het is een rare afstand.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's de reden waarom ik vorig jaar rondje Tilburg niet op de fiets heb gedaan, kwam zoveel overeen met een van mijn standaard trainingsrondjes.
Maar dit jaar staat mijn fietsclub op hun startpagina, dus we zullen dit jaar wel weer moeten
Bovendien vind ik de routes van 5 en de 10km loop nou ook niet echt super....
Eens. Ik bedoelde het eigenlijk ook anders.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Schema gaat volgens mij nergens vanuit. Alleen zomaar overschakelen van het ene naar het andere zonder dat rustig op te bouwen, is natuurlijk nooit goed.
Oh ja 7,5 was het. Ook een rare afstand.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:14 schreef Guard het volgende:
[..]
10 km hebben ze niet eens, 5km 7,5 km en 13. Vind ik raar, vorig jaar was het nog leuk, 13 km in 013 in 2013, over de ringbanen. Was leuk, maar om nu weer 13 km te doen. Het is een rare afstand.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:
Ik ben trouwens sowieso gewoon tevreden, fuck tempo. 3 weken geleden ging ik al bijna dood bij de gedachte aan 7 min rennen. Nu ren ik er gewoon 3x 10+
Tof toch! En leren verdelen van je energie is ook moeilijk, zeker als je niet ziet hoe hard je gaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:
ouwens sowieso gewoon tevreden, fuck tempo. 3 weken geleden ging ik al bijna dood bij de gedachte aan 7 min rennen. Nu ren ik er gewoon 3x 10+
Tof! Altijd leuk en spannend zo'n eerste evenement, maar het wordt niet snel minder spannend!quote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef dapluiz het volgende:
Gisteren voor het eerst een echte race/wedstrijd/hoe je het ook noemt gelopen
Aangezien alles nieuw was heel zenuwachtig, moest van te voren vaak naar de wc, maar het doel was om de 10K uit te lopen, en dat is gelukt
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=57qmw9
Alleen wel geleerd dat als ik iets omhoog loop dat ik dan niet hetzelfde tempo moet blijven lopen (na madurodam en voor waterpunt, 6 km volgens mij) daardoor ging ik stuk zoals ook aan de tijden te zien is. Maar toen het malieveld in het zicht kwam kon nog net weer even op gang komen
Hele ervaring, doe volgend jaar zeker weer mee
lol, mij wijs noemenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Eens. Ik bedoelde het eigenlijk ook anders.
Hij heeft net een blesure achter de rug met zijn knie en het zou jammer zijn als hij dadelijk weer last krijgt van zijn knie. Onverhard lopen is zwaarder dan op asfalt. Maar hij loopt vaker onverhard dus hij zou wijs genoeg moeten zijn
Het is echt wel een hele goede tijd ja, top gedaan! Met wat meer training moet er nog genoeg af te halen zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 11:57 schreef LexerZ het volgende:
[..]
1/34 op de 10km, met niet echt iemand in de buurt
Gisteren dus mijn PR uit 2010 verbeterd met 3:20, tijdens mijn 3e 10km loop
Zo wel ? http://runkeeper.com/activity?userId=2824671&trip=315330921quote:Op maandag 10 maart 2014 15:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tof! Altijd leuk en spannend zo'n eerste evenement, maar het wordt niet snel minder spannend!
Ik kan helaas niet je stats zien, maar het klinkt alsof je lekker gelopen hebt en meteen wat nieuwe dingen geleerd hebt, top!
Haha tof! Heb zelf geen twitter, zag op FB al wel wat langskomen van Frunning ook. Grappig!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
Jero, je hebt fanstwitter:Feetback020 twitterde op maandag 10-03-2014 om 12:50:47Winnaar vd de #Sallandtrail 25 km liep op #Vibramfivefingers ! Yes reageer retweet
Nee, je staat op privé. In ieder geval voor niet-RunKeeperleden. Heb het zelf niet, dat kan dus ook schelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:33 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Zo wel ? http://runkeeper.com/activity?userId=2824671&trip=315330921
Haha dat geloof ik best, de 30e mag ik weer, maar dat is 5 km in zandvoort, dat moet nu wel goed te doen zijn
Maar ik doe nu voortaan wel rustiger aan bij heuvels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:41 schreef hatsaflats het volgende:
Boe, fotograaf niet gezienNiet meer blond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie foto wel, wat een dunne renbeentjes heb jij!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ja, en dat zien hoe hard ik ga enzo ben ik toch zatquote:Op maandag 10 maart 2014 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tof toch! En leren verdelen van je energie is ook moeilijk, zeker als je niet ziet hoe hard je gaat.
Ik ging incognito voor Zwabber, maar achteraf was dat niet nodigquote:Op maandag 10 maart 2014 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet meer blond?
Goeie foto wel, wat een dunne renbeentjes heb jij!
Was de muziek op? De tering.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef streamnl het volgende:
Een mooie filmpje van de Salland.
De derde persoon die voorbij komt (Vanaf 1.02 ), wordt de winnaar
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:55 schreef mosselmossel het volgende:
Was de muziek op? De tering.
Echt niks voor mij, zo'n trail. Waar je ook kijkt, alleen maar bomen.
Zeg dan: Ik ga mn ballen eraf trainen om er voor te zorgen dat ik daar over 2 jaar ook met de 75km over de heide kan hardlopenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:57 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
ik heb de laptop op mute, dus ik had geen flauw idee.
Je ziet wel meerdere afstanden door elkaar. Dat stuk over de heide hebben wij (de 25k lopers) niet gehad. Ik wil daar nog een keer terug gaan met mijn vrouw en dan boek ik iets in de buurt.
Lijkt me al geweldig om te wandelen.
Op 0:25 komt de winnaar van de 25km van de trap af!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef streamnl het volgende:
Een mooie filmpje van de Salland.
De derde persoon die voorbij komt (Vanaf 1.02 ), wordt de winnaar
Eerst mijn deeltijdstudie afmakenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeg dan: Ik ga mn ballen eraf trainen om er voor te zorgen dat ik daar over 2 jaar ook met de 75km over de heide kan hardlopen
Dan heb je dus nog precies een half jaar e tijd om er voor te trainen. Lijkt me meer dan genoegquote:Op maandag 10 maart 2014 17:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Eerst mijn deeltijdstudie afmaken![]()
Over 1,5 jaar heb ik eindelijk meer tijd
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:41 schreef hatsaflats het volgende:
Boe, fotograaf niet gezienMooie snor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:07 schreef YUR het volgende:
Dan heb je dus nog precies een half jaar e tijd om er voor te trainen. Lijkt me meer dan genoeg
Zou gezellig zijn!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:56 schreef Guard het volgende:
Eens bedenken of ik echt een evenement op LDL tempo wil (en kan) lopen, want dan kan ik de HM van Rondje Tilburg ook doen.
Op zich wel leuk natuurlijk, lekker trainen op afgesloten wegen in de stad
Het ging vast goed, je kunt vaak meer dan je denkt!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:19 schreef flipsen het volgende:
Goed, eergisteren 6x 3 minuten/2 minuten. vandaag "moet" ik opeens 4x 5 (!) minuten met maar 2 minuten rust. Oh ja, en in "lang/lang", het is 9 gradenWish me luck!
Komt helemaal goedquote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het ging vast goed, je kunt vaak meer dan je denkt!![]()
Vanavond voor het eerst naar de loopgroep. Ik ben me toch een partijtje nerveus terwijl ik heus wel weet dat ze me niet opvreten ofzo maar toch, ik voel me nog zo'n newbie in hardloopland...
Ik mag er zaterdag aan geloven. Ben nu al bang dat ik de groep niet kan vinden ofzo, en we zouden nog een mail krijgen over een infoavond maar nog niks gehad natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst naar de loopgroep. Ik ben me toch een partijtje nerveus terwijl ik heus wel weet dat ze me niet opvreten ofzo maar toch, ik voel me nog zo'n newbie in hardloopland...
Klaar en voldaan, maar voelde me wel een sukkel. Gisteravond had ik bedacht dat als ik op een ander punt zou starten, ik dat kloteheuveltje maar 4x rennend op zou moeten. En uiteraard vergeten vandaag, dus kon ik 8x die "#)(¨!heuvel oprennenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:19 schreef flipsen het volgende:
Goed, eergisteren 6x 3 minuten/2 minuten. vandaag "moet" ik opeens 4x 5 (!) minuten met maar 2 minuten rust. Oh ja, en in "lang/lang", het is 9 gradenWish me luck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezelf quotenDat is meer iets voor Swets als narcist zijnde
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Jij bent heul geen newbie joh!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Klaar en voldaan, maar voelde me wel een sukkel. Gisteravond had ik bedacht dat als ik op een ander punt zou starten, ik dat kloteheuveltje maar 4x rennend op zou moeten. En uiteraard vergeten vandaag, dus kon ik 8x die "#)(¨!heuvel oprennenMaar, wir haben es geschafft en weer een bekertje rijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezelf quotenDat is meer iets voor Swets als narcist zijnde
![]()
yayyy!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Wacht ff... 4km in 20 minuten, inclusief adempauzes? Dat is fikking snelquote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef Grootengroen het volgende:
Na enkele weken evy geprobeerd te hebben, heb ik haar toch bij het 'vuilnis' gegooid.. Ze werkt niet voor mij. Vandaag een nieuwe techniek geprobeerd: na elke kilometer een 'adem-pauze'! Net dus eventjes een rondje om mijn huis van 4 kilometer gerend in 20 minuutjes.
Ik lees hier allemaal goede resultaten van wedstrijden dit weekend, ik heb de spanning in de stad (DH) dit weekend een beetje meegemaakt! Mijn hele buurt bleek plotseling in sportkleding te lopen!
Waar heb je die gevonden?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:40 schreef Lastpost het volgende:
Bij deze een gevalletje, ik lach wel maar ga dood van binnen.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag voor de zekerheid aan mijn collega gevraagd of ik ook echt moet zijn waar ik denk dat ik moet zijn dus het vinden moet goedkomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik mag er zaterdag aan geloven. Ben nu al bang dat ik de groep niet kan vinden ofzo, en we zouden nog een mail krijgen over een infoavond maar nog niks gehad natuurlijk.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent heul geen newbie joh!
Veel plezier vanavond
Als je het kan vinden, moet het wel goed komen. Veel plezier!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:43 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor de zekerheid aan mijn collega gevraagd of ik ook echt moet zijn waar ik denk dat ik moet zijn dus het vinden moet goedkomen.
Jij ook succes zaterdag!
[..]
Klein beetje afgerond omdat dat makkelijker was, 4 km in 21.50. Valt wel mee toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Wacht ff... 4km in 20 minuten, inclusief adempauzes? Dat is fikking snel
Die fotograaf was van pictyou toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:40 schreef Lastpost het volgende:
Bij deze een gevalletje, ik lach wel maar ga dood van binnen.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lachje kon er al niet meer af
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ehh...nee, da's nog steeds heul snelquote:Op maandag 10 maart 2014 17:46 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Klein beetje afgerond omdat dat makkelijker was, 4 km in 21.50. Valt wel mee toch?
Wat ik ren is niet zo belangrijk, want ik train al een poosje. Ik weet wel dat ik toen ik aan het "leren" hardlopen was, geen 10km/uur haalde tijdens mijn hardloopstukkenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:48 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Komt vast doordat ik lange benen heb!Was is normaal dan? Wat ren jij bv?
Wow, in dat tempo loop je dus 4 minuten en heb je een adempauze van een minuut. Wat is het verschil met Evy dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef Grootengroen het volgende:
Na enkele weken evy geprobeerd te hebben, heb ik haar toch bij het 'vuilnis' gegooid.. Ze werkt niet voor mij. Vandaag een nieuwe techniek geprobeerd: na elke kilometer een 'adem-pauze'! Net dus eventjes een rondje om mijn huis van 4 kilometer gerend in 20 minuutjes.
Ik lees hier allemaal goede resultaten van wedstrijden dit weekend, ik heb de spanning in de stad (DH) dit weekend een beetje meegemaakt! Mijn hele buurt bleek plotseling in sportkleding te lopen!
Ik vind de mevrouw en de liedjes niet zo leuk, plus de bijkomende informatie over gezond eten enzovoort. Ik heb vandaag - heel slecht - de hele tijd o.a. Acda en de Munnik geluisterd en ongegeneerd meegezongen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow, in dat tempo loop je dus 4 minuten en heb je een adempauze van een minuut. Wat is het verschil met Evy dan?
Acda en de Munnik vind ik dan weer totaal niet leuk, maar dat is ook niet erg, zei Acda toevallig vandaag nog tegen me op de twittersquote:Op maandag 10 maart 2014 17:59 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Ik vind de mevrouw en de liedjes niet zo leuk, plus de bijkomende informatie over gezond eten enzovoort. Ik heb vandaag - heel slecht - de hele tijd o.a. Acda en de Munnik geluisterd en ongegeneerd meegezongen.Wegens knie-en-enkel-blessure heb ik een jaar niet gesport, dus mijn conditie is nog niet optimaal.
En Yur, vroeger liep ik volgens mij ook al snel, ik ben ooit derde geworden bij een wedstrijdje in de brugklas!Maar toen vond ik zwemmen en paardrijden en voetballen en basketballen veel leuker
Ah, dan kan ik het snappen. Ik hou daar ook niet van nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:59 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Ik vind de mevrouw en de liedjes niet zo leuk, plus de bijkomende informatie over gezond eten enzovoort. Ik heb vandaag - heel slecht - de hele tijd o.a. Acda en de Munnik geluisterd en ongegeneerd meegezongen.Wegens knie-en-enkel-blessure heb ik een jaar niet gesport, dus mijn conditie is nog niet optimaal.
En Yur, vroeger liep ik volgens mij ook al snel, ik ben ooit derde geworden bij een wedstrijdje in de brugklas!Maar toen vond ik zwemmen en paardrijden en voetballen en basketballen veel leuker
Haha, ergens ook wel te begrijpen, ze worden ook wel een beetje saai op een gegeven momentquote:Op maandag 10 maart 2014 18:05 schreef cafca het volgende:
Acda vindt de Munnik ook niet meer zo leuk, geloof ik.
Maar dat terzijde, 4km in 21min, - 3x adempauze= 4km/18min. Das egt wel snel
Donderdag fysio; even zijn oordeel voor ik me inschrijf op de 10km. Ik vind t spannendquote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En waar blijft die inschrijving voor de Marikenloop?
Ik heb lang geslapen! En nu heb ik spierpijn. En een wondje op m'n teen. Waar dat van komt? Geeeen idee.
Goed dat je even overlegt voor je je inschrijft! Misschien goed om te weten dat switchen van afstand heel makkelijk kan bij de Marikenloop, heeft Guppy volgens mij gedaan vorig jaar. Niet dat je er maar vanuit moet gaan dat het nodig is, maar wel goed om in je achterhoofd te houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag fysio; even zijn oordeel voor ik me inschrijf op de 10km. Ik vind t spannend![]()
Anders wordt het 5km; ben er sowieso bij!
Dat is snel. Morgen les 7 ven Evy denk dat ik alvast maar ergens in een hoekje kruip. Die 4 minuten staren me zo bedreigend aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:46 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Klein beetje afgerond omdat dat makkelijker was, 4 km in 21.50. Valt wel mee toch?
Dan moet je nog dreigender terug staren.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is snel. Morgen les 7 ven Evy denk dat ik alvast maar ergens in een hoekje kruip. Die 4 minuten staren me zo bedreigend aan.
dit dus....50 miles schema is precies een half jaar!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog precies een half jaar e tijd om er voor te trainen. Lijkt me meer dan genoeg
loop je bij SAV?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
4 minuten, dat kun jij gewoon!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is snel. Morgen les 7 ven Evy denk dat ik alvast maar ergens in een hoekje kruip. Die 4 minuten staren me zo bedreigend aan.
Ze haalt zelfs 12.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat ik ren is niet zo belangrijk, want ik train al een poosje. Ik weet wel dat ik toen ik aan het "leren" hardlopen was, geen 10km/uur haalde tijdens mijn hardloopstukken
Komt vast helemaal goed!! Het is morgen ook nog een beetje lekker weer!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Done!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:01 schreef mosselmossel het volgende:
Yuki, mag ik in de OP?
23 maart 2014 - Rondje Nederland (Arnhem)
• mosselmossel - 5km
Eveneens: done!quote:Op maandag 10 maart 2014 14:10 schreef Levitas het volgende:
Mag ik in de OP aub?
[ code verwijderd ]
Ik heb morgen ook 4min op de planning, maar ik heb er wel zin in. Zondag ging het lopen kut, morgen is mijn revanche. En misschien dat mijn moeder nog even meeloopt ook, om me op een constant en laag tempo te houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik las het ja, die houd ik ook als escapequote:Op maandag 10 maart 2014 18:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Goed dat je even overlegt voor je je inschrijft! Misschien goed om te weten dat switchen van afstand heel makkelijk kan bij de Marikenloop, heeft Guppy volgens mij gedaan vorig jaar. Niet dat je er maar vanuit moet gaan dat het nodig is, maar wel goed om in je achterhoofd te houden.
Maar kijken of ik het volhoud, je weet het nooit. Zal echt niet direct 10 km met 10/11 km/h kunnen lopen. Loop gewoon op normale hardloopschoenen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Is inderdaad wel heel snel voor een beginner. Loop je op FiveFingers ofzo?
Het gaat natuurlijk compleet egocentrisch om een foto van mezelf, dus bedankt maar helaasquote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=16E355543DD0C81B
maar die zijn alleen van de 10.
Die zijn van Jeroen Tibbe. Yur had vamiddag al een linkje naar z'n 5km-foto's gepost, dus vanavond zullen die van de 21 wel online staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk compleet egocentrisch om een foto van mezelf, dus bedankt maar helaas
Tibbequote:Op maandag 10 maart 2014 19:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Die zijn van Jeroen Tibbe. Yur had vamiddag al een linkje naar z'n 5km-foto's gepost, dus vanavond zullen die van de 21 wel online staan.
Die van mij was van zo'n fotograaf die een kaartje in je hand drukt.quote:
Ah die. Bij 18/19 km oid? Toen was ik geconcentreerd en niet voor impulsen vatbaarquote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Die van mij was van zo'n fotograaf die een kaartje in je hand drukt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah die. Bij 18/19 km oid? Toen was ik doodmoe en "didn't give a flying fuck about anything"
Die ja, tis dat ik helemaal rechts liep en dat kaartje recht voor neus kwam, anders had ik het ook gemist...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah die. Bij 18/19 km oid? Toen was ik geconcentreerd en niet voor impulsen vatbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |