Goed dat je even overlegt voor je je inschrijft! Misschien goed om te weten dat switchen van afstand heel makkelijk kan bij de Marikenloop, heeft Guppy volgens mij gedaan vorig jaar. Niet dat je er maar vanuit moet gaan dat het nodig is, maar wel goed om in je achterhoofd te houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag fysio; even zijn oordeel voor ik me inschrijf op de 10km. Ik vind t spannend![]()
Anders wordt het 5km; ben er sowieso bij!
Dat is snel. Morgen les 7 ven Evy denk dat ik alvast maar ergens in een hoekje kruip. Die 4 minuten staren me zo bedreigend aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:46 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Klein beetje afgerond omdat dat makkelijker was, 4 km in 21.50. Valt wel mee toch?
Dan moet je nog dreigender terug staren.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is snel. Morgen les 7 ven Evy denk dat ik alvast maar ergens in een hoekje kruip. Die 4 minuten staren me zo bedreigend aan.
dit dus....50 miles schema is precies een half jaar!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog precies een half jaar e tijd om er voor te trainen. Lijkt me meer dan genoeg
loop je bij SAV?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het ging vast goed, je kunt vaak meer dan je denkt!![]()
Vanavond voor het eerst naar de loopgroep. Ik ben me toch een partijtje nerveus terwijl ik heus wel weet dat ze me niet opvreten ofzo maar toch, ik voel me nog zo'n newbie in hardloopland...
4 minuten, dat kun jij gewoon!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is snel. Morgen les 7 ven Evy denk dat ik alvast maar ergens in een hoekje kruip. Die 4 minuten staren me zo bedreigend aan.
Ze haalt zelfs 12.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat ik ren is niet zo belangrijk, want ik train al een poosje. Ik weet wel dat ik toen ik aan het "leren" hardlopen was, geen 10km/uur haalde tijdens mijn hardloopstukken
Komt vast helemaal goed!! Het is morgen ook nog een beetje lekker weer!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Done!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:01 schreef mosselmossel het volgende:
Yuki, mag ik in de OP?
23 maart 2014 - Rondje Nederland (Arnhem)
• mosselmossel - 5km
Eveneens: done!quote:Op maandag 10 maart 2014 14:10 schreef Levitas het volgende:
Mag ik in de OP aub?
[ code verwijderd ]
Ik heb morgen ook 4min op de planning, maar ik heb er wel zin in. Zondag ging het lopen kut, morgen is mijn revanche. En misschien dat mijn moeder nog even meeloopt ook, om me op een constant en laag tempo te houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik las het ja, die houd ik ook als escapequote:Op maandag 10 maart 2014 18:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Goed dat je even overlegt voor je je inschrijft! Misschien goed om te weten dat switchen van afstand heel makkelijk kan bij de Marikenloop, heeft Guppy volgens mij gedaan vorig jaar. Niet dat je er maar vanuit moet gaan dat het nodig is, maar wel goed om in je achterhoofd te houden.
Maar kijken of ik het volhoud, je weet het nooit. Zal echt niet direct 10 km met 10/11 km/h kunnen lopen. Loop gewoon op normale hardloopschoenen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Is inderdaad wel heel snel voor een beginner. Loop je op FiveFingers ofzo?
Het gaat natuurlijk compleet egocentrisch om een foto van mezelf, dus bedankt maar helaasquote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=16E355543DD0C81B
maar die zijn alleen van de 10.
Die zijn van Jeroen Tibbe. Yur had vamiddag al een linkje naar z'n 5km-foto's gepost, dus vanavond zullen die van de 21 wel online staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk compleet egocentrisch om een foto van mezelf, dus bedankt maar helaas
Tibbequote:Op maandag 10 maart 2014 19:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Die zijn van Jeroen Tibbe. Yur had vamiddag al een linkje naar z'n 5km-foto's gepost, dus vanavond zullen die van de 21 wel online staan.
Die van mij was van zo'n fotograaf die een kaartje in je hand drukt.quote:
Ah die. Bij 18/19 km oid? Toen was ik geconcentreerd en niet voor impulsen vatbaarquote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Die van mij was van zo'n fotograaf die een kaartje in je hand drukt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah die. Bij 18/19 km oid? Toen was ik doodmoe en "didn't give a flying fuck about anything"
Die ja, tis dat ik helemaal rechts liep en dat kaartje recht voor neus kwam, anders had ik het ook gemist...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah die. Bij 18/19 km oid? Toen was ik geconcentreerd en niet voor impulsen vatbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |