Doen we het gewoon 's middags. Dan is de temperatuur ook het lekkerstquote:Op maandag 10 maart 2014 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat moet wel te doen zijn. Moet zaterdag ochtend wel alleen werken tot 11:20, zie ik net op m`n werkrooster.
En zij was niet de enige die gildequote:Op maandag 10 maart 2014 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schreeuw dan óók heel hard "GERAAAAAAARD"
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En zij was niet de enige die gilde
Ik riep zelfs Gerard én Jeroen toen ik je paar honderd meter na de start zag
Ach joh. Bij mij stonden ze na de finish met z'n vieren op drie meter van me vandaan te schreeuwen en toen had ik dat nog pas 1 minuut later door.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik kan nu niet het excuus van geen bril gebruiken
Wij topatleten zitten ook zo in een zone als we knallen!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach joh. Bij mij stonden ze na de finish met z'n vieren op drie meter van me vandaan te schreeuwen en toen had ik dat nog pas 1 minuut later door.
Het ligt aan de CPC... Ik zag of hoorde Yuki en jou vorig jaar ook niet. En jullie stonden nog wel op m'n finishfoto zelfsquote:Op maandag 10 maart 2014 13:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach joh. Bij mij stonden ze na de finish met z'n vieren op drie meter van me vandaan te schreeuwen en toen had ik dat nog pas 1 minuut later door.
| 1 2 | [b]29 mei 2014 - [url=http://www.goldentenloop.nl]Golden Ten Loop (Delft)[/url][/b] [*] Levitas - 10km |
Ik loop ook wel eens daar, nog een reden om het te doenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Die HM komt een stuk over mijn vaste trainingsgebied, zie ik
Hoe kom je daar ineens bij om daar te lopen?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:10 schreef Levitas het volgende:
Mag ik in de OP aub?
[ code verwijderd ]
De meeste trails die de komende tijd op het programma staan komen goed overeen qua afstand met de ldl's die in dat weekend van het schema vallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah je hebt je schema bekeken van runnersworld? Hij gaat tot 18 Mei en dan heb ik precies die van Leiden. Dus dit deel van het schema gaat helemaal aan mij voorbij.
Zelf zou ik hem dan gewoon lopen maar dan gewoon wat behoudend niet op ldl tempo maar ook niet op volle racesnelheid. Zaterdag ook zo gedaan in Spa redelijk vlot doorgelopen maar zeker niet alles uit de kast gehaald.
Houdt er wel rekening mee, dat als jou schema zegt dat je 21 km moet lopen dat hun er van uit gaan dat jij 21 km verhard loopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:23 schreef Guard het volgende:
De meeste trails die de komende tijd op het programma staan komen goed overeen qua afstand met de ldl's die in dat weekend van het schema vallen.
Alleen Leudal is een stukje verder dan de ldl.
Ik kan ze dus redelijk volgens schema lopen, mits ik niet volle bak ga, en kan ik die HM ook lekker opnemen als training.
Schema gaat volgens mij nergens vanuit. Alleen zomaar overschakelen van het ene naar het andere zonder dat rustig op te bouwen, is natuurlijk nooit goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee, dat als jou schema zegt dat je 21 km moet lopen dat hun er van uit gaan dat jij 21 km verhard loopt.
Niet dat je dadelijk weer last van je knie krijgt.
Weet niet. Kwam 't toevallig tegen toen ik wat zat te Googlen. Hoezo?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij om daar te lopen?
Da's de reden waarom ik vorig jaar rondje Tilburg niet op de fiets heb gedaan, kwam zoveel overeen met een van mijn standaard trainingsrondjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik loop ook wel eens daar, nog een reden om het te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
10 km hebben ze niet eens, 5km 7,5 km en 13. Vind ik raar, vorig jaar was het nog leuk, 13 km in 013 in 2013, over de ringbanen. Was leuk, maar om nu weer 13 km te doen. Het is een rare afstand.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's de reden waarom ik vorig jaar rondje Tilburg niet op de fiets heb gedaan, kwam zoveel overeen met een van mijn standaard trainingsrondjes.
Maar dit jaar staat mijn fietsclub op hun startpagina, dus we zullen dit jaar wel weer moeten
Bovendien vind ik de routes van 5 en de 10km loop nou ook niet echt super....
Eens. Ik bedoelde het eigenlijk ook anders.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Schema gaat volgens mij nergens vanuit. Alleen zomaar overschakelen van het ene naar het andere zonder dat rustig op te bouwen, is natuurlijk nooit goed.
Oh ja 7,5 was het. Ook een rare afstand.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:14 schreef Guard het volgende:
[..]
10 km hebben ze niet eens, 5km 7,5 km en 13. Vind ik raar, vorig jaar was het nog leuk, 13 km in 013 in 2013, over de ringbanen. Was leuk, maar om nu weer 13 km te doen. Het is een rare afstand.
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:
Ik ben trouwens sowieso gewoon tevreden, fuck tempo. 3 weken geleden ging ik al bijna dood bij de gedachte aan 7 min rennen. Nu ren ik er gewoon 3x 10+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |