en toen legde je de telefoon neer om een half uur later het gesprek weer op te pakkenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze belde me later nog: "weet je wie ik tegen kwam??"
Ik: "neeeee vertel"
Plus dat ik natuurlijk allang wist dat ze Hats tegen was gekomen, want Fokquote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en toen legde je de telefoon neer om een half uur later het gesprek weer op te pakken
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Plus dat ik natuurlijk allang wist dat ze Hats tegen was gekomen, want Fokmaar da's ook niet leuk voor het verhaal! En inderdaad, ondertussen kon ik dus best wel even de was ophangen en de plantjes water geven, merkte ze niks van
![]()
Al heb ik ook best wel geluisterd hoor
Ik heb een koptelefoon voor als m'n moeder beltquote:
Dat is toch een hele goede oplossing.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een koptelefoon voor als m'n moeder beltdan kan ik gewoon door het huis wandelen en ondertussen dingen doen terwijl ik luister en klets. Anders kost het zoveel tijd!
En tegenwoordig ga ik met de auto naar huis vanuit werk. Ze weet ongeveer wanneer en belt me dan. Of vice versa, als ik nieuws heb. Ideaalkomt altijd uit dan.
Maar je kreeg Mr. Moblo niet mee? Zie geen endomondo update bij hem tenminste?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/306680269/881511
Ja, maar ho eens. Jullie moeten niet te veel mensen uitnodigen. Ik ga hooguit drie tassen bij me houden. Hooguit!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Guppyfriend het volgende:
en Yuki, gewoon inschrijven voor de Marikenloop. Afstand switchen is geen probleem, kon ik vorig jaar ook gewoon doen
Neen, die heeft auw aan z'n knie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar je kreeg Mr. Moblo niet mee? Zie geen endomondo update bij hem tenminste?
Hoezo! Sterkte man dit dat!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar ho eens. Jullie moeten niet te veel mensen uitnodigen. Ik ga hooguit drie tassen bij me houden. Hooguit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Uitstekende tip! En helemaal als het je LDL of XLDL is, want die loopt vrijwel iedereen te hard waardoor je bij je volgende training nog niet goed hersteld bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ha, de hardlooptip van de dag:
Ga als je het lastig vind om in rustig tempo te trainen, samen met een loopmaatje die langzamer loopt, je rondje lopen!
Goed nieuwsquote:Heerlijk om te kunnen vaststellen dat ik waarschijnlijk wat voorbarig de diagnose lopersknie had vastgesteld...![]()
Dus deze week staat in het teken van de 'rustige' loopjes
http://www.endomondo.com/workouts/306660653/2924303
Als jij zo constant loopt in een zware half marathon dan komt dat zeker goed! Iedereen die ik ken is ingezakt de laatste helft.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist de rek, strek en zelfkastijding oefeningetjes aan de benen afgerond. Benen voelen nog gewoon goed na de mishandeling van gisteren. Als zaterdag de 35KM nou een beetje comfortabel wil lukken krijg ik zowaar een beetje vertrouwen in het uitlopen van de marathon.
Gogo, Gup en Serinde. Dat zijn er al 3quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar ho eens. Jullie moeten niet te veel mensen uitnodigen. Ik ga hooguit drie tassen bij me houden. Hooguit!
Psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik loop de vijf en heb mijn eigen tassendragerquote:
Gewoon op een terrasje zitten, biertje erbij en klaarquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |