quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
is dit het wens SD sterkte topic?quote:
Daar zag ik net in Groningen al een poster van hangenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
voor meer vagina-monologen naar het plaatselijke theater
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Anne het volgende:
Hatsjoe.
Met dagen zoals vandaag vind ik het trouwens niet zo erg om werkloos te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:58 schreef densmee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga je schamen en zulks meer. Je moet de hele dag jankend in een hoekje zitten omdat je niets bijdraagt aan de maatschappij en van mijn belastingcenten leeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Anne het volgende:
Hatsjoe.
Met dagen zoals vandaag vind ik het trouwens niet zo erg om werkloos te zijn.
Ow joh! Wij hebben tot 16.30 uur in de tuin gezeten en toen verdween de zon helaas achter het huis van de burenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:06 schreef Paladijn het volgende:
In Groningen was het alleen vanmiddag lekker weer... eind van de dag bewolkt, mistig en hier zelfs lichte regen
Hoe gaat het met SD?
Trust mequote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ga je schamen en zulks meer. Je moet de hele dag jankend in een hoekje zitten omdat je niets bijdraagt aan de maatschappij en van mijn belastingcenten leeft.
[/PTASCstyle]
Zet een helm op z'n knar, dan hoef je die lelijkheid niet te zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow joh! Wij hebben tot 16.30 uur in de tuin gezeten en toen verdween de zon helaas achter het huis van de buren.
Goed! Die ligt al ff te pitten op de bank. Zal 'm zo eens wakker maken.
Hij voelt zich zo redelijk, dat ie morgen zelfs gaat werken. Hij is er alleen niet echt knapper op geworden.
Ik denk dat een helm opdoen zeer doet op dit moment, aangezien z'n voorhoofd en neus open liggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zet een helm op z'n knar, dan hoef je die lelijkheid niet te zien.
Niet zeuren, SD heeft pas pijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Trust meIk heb er inmiddels wel 'buikpijn' van.
Deze week alweer 3 sollicitaties de deur uitgedaan en het is pas maandag.
Ook daar heb ik buikpijn vanquote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet zeuren, SD heeft pas pijn.
[/PTASCstyle]
Maximum temperatuur 19.2 °C om 13:46 uurquote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
hier in twee keer zo zuidelijk als het zuiden was het de hele dag prachtig, net geen 20 graden als ik SWR3 mag geloven
zit zijn haar in de war ?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Anne het volgende:
Hij is er alleen niet echt knapper op geworden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:10 schreef Freezer het volgende:
Wie heeft de zon gejathet is grauw hier in het oosten
Zonnige Groetjes uit het Noorden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:10 schreef Freezer het volgende:
Wie heeft de zon gejathet is grauw hier in het oosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Njet, maar bewegen met een kwetsuur is sowieso beter als sielg op de bank gaan hangen en de boel flink laten verzuren. Daar wordt het echt niet beter van.quote:
Ben je nu ook al arts geworden ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Njet, maar bewegen met een kwetsuur is sowieso beter als sielg op de bank gaan hangen en de boel flink laten verzuren. Daar wordt het echt niet beter van.Pijnstillers erin en gewoon geen dingen doen die niet gaan.
Nee, maar ik weet er meer van dan de gemiddelde Nederlander. En als mijn cardioloog zegt dat ik iets (niet) moet doen, doe ik het (niet). Die man heeft er jaren voor gestudeerd, ik niet.quote:
heb jij zonne lange lijst gemaakt voor hem?quote:
Ik ken mijn eigen lichaam al heel lang, en ik heb het al vaak genoeg gesloopt. Meestal weet ik zelf wat er mis is en moet de doc het bevestigen voor een verwijzing, en soms vraag ik dokkie wat er mis is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet er meer van dan de gemiddelde Nederlander. En als mijn cardioloog zegt dat ik iets (niet) moet doen, doe ik het (niet). Die man heeft er jaren voor gestudeerd, ik niet.
Door Capricorn, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Je had gelijk Lexxx:
Nürburgring overgenomen voor 100 miljoen euro
Himmol nie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
heb jij zonne lange lijst gemaakt voor hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
CC8800 natuurlijk; duhquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:38 schreef densmee het volgende:
Zelfs voor een horloge vatten ze al een ramshoorn. Ook zware stalen schotten eronder zeker
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:07 schreef densmee het volgende:
Doet u dat met de motorfiets ook, volle bak met de achterrem
Oudje, maar wel mooi ja.quote:
Had je beter je oog van kunnen laseren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
Weer 230 euro armer, gelaserd takkezooi
Rij daar 9 van de 10x 80 omdat ik weet dat ze er wel eens staan.quote:
Jullie zijn niet zo handig op 2 wielen, zo als setje bij elkaar he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik moest daarstraks een beetje heel erg hard remmen op de MTB en maakte daardoor een hendige sjieke slip midden in 't dorp. Mijn achterwiel haalde mij net niet in.
Volgende keer maar iets beter opletten en met beide remhendels tegelijk remmen misschien.
Ik heb geen schade en ben niet gevallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jullie zijn niet zo handig op 2 wielen, zo als setje bij elkaar he?
lampie verwisselen is echt 5 minuten werk..... en beter toegankelijk dan een Alfa en welk stokbrood ook...quote:
niet op SD's schouder kloppen.... die doet nog een beetje auwquote:
Ik had wat gezocht idd, morgen ff lampje kopen en vervangen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lampie verwisselen is echt 5 minuten werk..... en beter toegankelijk dan een Alfa en welk stokbrood ook...
(shroef los, twee klemmen los en de unit lichten)
weet ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Je had gelijk Lexxx:
Nürburgring overgenomen voor 100 miljoen euro
maar een deel van het asfalt ligt er nog wel. en we zijn inderdaad ook het os in geweest jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef daNpy het volgende:
Da's apart, want die bestaat al lang niet meer.
Of heb je d'r gebumst in het bos?
Wedden ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lampie verwisselen is echt 5 minuten werk..... en beter toegankelijk dan een Alfa en welk stokbrood ook...
Ach, op de skoeter remde ik ook uitsluitend met het achterwiel. Als ik (ook) met het voorwiel remde, pleurde ik nogal vaak om. Vond ik nogal zonde van de kappen en m'n kleding.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik moest daarstraks een beetje heel erg hard remmen op de MTB en maakte daardoor een hendige sjieke slip midden in 't dorp. Mijn achterwiel haalde mij net niet in.
Volgende keer maar iets beter opletten en met beide remhendels tegelijk remmen misschien.
Matig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar een deel van het asfalt ligt er nog wel. en we zijn inderdaad ook het os in geweest jamaar niet gebumst daar
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jullie zijn niet zo handig op 2 wielen, zo als setje bij elkaar he?
Was er dan niet iets mis met de voorrem? of heb je een erg sterke rechterhand?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, op de skoeter remde ik ook uitsluitend met het achterwiel. Als ik (ook) met het voorwiel remde, pleurde ik nogal vaak om. Vond ik nogal zonde van de kappen en m'n kleding.
En je wilt niet weten waardoor dat komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
[..]
Was er dan niet iets mis met de voorrem? of heb je een erg sterke rechterhand?
Te weinig afwisselen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
En je wilt niet weten waardoor dat komt.
ik denk dat we dat allemaal wel wetenquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
En je wilt niet weten waardoor dat komt.
Bij het stokbrood gaat het ook makkelijk............... hoppa naar de garage en zoek het maar uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
dat was met de Alfa ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij het stokbrood gaat het ook makkelijk............... hoppa naar de garage en zoek het maar uit
Yupquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
[..]
Was er dan niet iets mis met de voorrem? of heb je een erg sterke rechterhand?
Neehoor, ze zijn beide zeer sterkquote:
jengerige kids en moeders op padquote:
mijn klauwen pasten er niet achterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga toch zelf geen vieze handen krijgen..... tsss........
nieuwe red bull reclames?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zover dit weekend
Dan wordt er een voertuig gebouwd ?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
volgende keer mag jij oppassenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
[2cv] Je had die ketting ook niet los(ser) moeten laten. [/2cv]
Is goed. SD is heel goed met kindersquote:
wordt het nog ergens uitgezonden? Effe kijken of de nieuwe motoren nog een beetje willen ploffenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderen bewaar je in de kelder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
[2cv] Je had die ketting ook niet los(ser) moeten laten. [/2cv]
en moeder de vrouw aan de kettingquote:
Kijk, jij snapt het.quote:
Net gecheckt; op BBC niks, maar op RTL idd om 07.00.. ik zet de wekker, maar ik geef geen garantie'squote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Ik beperk me momenteel maar even tot de uitgebreide samenvatting op BBC2, de helft van de races is daar overigens wel live. Verder zit het achter de decoder... je kunt het geloof ik ook nog bij RTL+ live zien, maar die hebben we hier alleen via een stream.
Ik hep um gezienquote:Op zondag 16 maart 2014 13:00 schreef lipje het volgende:
de wekkers gingen wel op tijd af, maar eisten ook de tv op
De onze ook. En weer voorzien van zomerbanden.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef DW457 het volgende:
Pom pom pom, mijn focus is weer bijna schoon
Ah kijk, goed bezig. Ikzelf heb nu alleen de binnenkant gedaan. De buitenkant is ook erg smerig, maar t is nu niet de moeite om het te doen: werkzaamheden bij ons in de wijk, dus morgen zou hij gelijk weer smerig zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
De onze ook. En weer voorzien van zomerbanden.
De binnenkant moet nog, de buitenkant was smeriger. En de koplamp fixen was idd een eitje.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah kijk, goed bezig. Ikzelf heb nu alleen de binnenkant gedaan. De buitenkant is ook erg smerig, maar t is nu niet de moeite om het te doen: werkzaamheden bij ons in de wijk, dus morgen zou hij gelijk weer smerig zijn.
ook goedemorgenquote:Op maandag 17 maart 2014 06:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
De binnenkant moet nog, de buitenkant was smeriger. En de koplamp fixen was idd een eitje.
Ik vond dat 18K Rpm gejank ook niet echt geweldig to be honest.. wel typisch F1, maar ik ben meer fan van een mooie diepe grom, en dan is een 6 cilinder toch wel lekkerquote:Op zondag 16 maart 2014 14:32 schreef eXplorer1 het volgende:
Net even wat gekeken, Formula V6 turbo geluid=>![]()
Amen to that. Ik hou ook veel meer van dat zware gebrom. Dan heb je echt het idee dat er wat aan komt, heerlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond dat 18K Rpm gejank ook niet echt geweldig to be honest.. wel typisch F1, maar ik ben meer fan van een mooie diepe grom, en dan is een 6 cilinder toch wel lekker
Hehe, vorig jaar op Frankorsjamps F1 wezen gluren met Anne, maar zo'n hoogtoerige jankbak hoor je óók wel aankomen hoor, en dat geluid is minstens zo indrukwekkend; godskolere wat is dat hardquote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Amen to that. Ik hou ook veel meer van dat zware gebrom. Dan heb je echt het idee dat er wat aan komt, heerlijk.
Tuurlijk hoor je het allebei wel aankomen, dat zal ik nooit ontkennen. Maar nee, ik vind het niks. T is een beetje hetzelfde als een jankende baby en de diepe gromstem van Solid Snake (om er ook maar een metafoor tegenaan te gooien).quote:Op maandag 17 maart 2014 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, vorig jaar op Frankorsjamps F1 wezen gluren met Anne, maar zo'n hoogtoerige jankbak hoor je óók wel aankomen hoor, en dat geluid is minstens zo indrukwekkend; godskolere wat is dat hard![]()
Ik vind dit denk ik gewoon net een beetje mooier klinken, een beetje het verschil tussen jankende gitaren in heavy shitmetal muziek en een deftig stukkie Dire Straits.
Dire Straits, hoe oud ben je, man!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, vorig jaar op Frankorsjamps F1 wezen gluren met Anne, maar zo'n hoogtoerige jankbak hoor je óók wel aankomen hoor, en dat geluid is minstens zo indrukwekkend; godskolere wat is dat hard![]()
Ik vind dit denk ik gewoon net een beetje mooier klinken, een beetje het verschil tussen jankende gitaren in heavy shitmetal muziek en een deftig stukkie Dire Straits.
Het moet niet gekker worden! Toen ik op de middelbare school zat, vonden bijna alle docenten de Dire Straits een van de beste bands, en al die mannen zijn nu 50/60+. Dus...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat anders ook op mijn aaipoot, en ik ben 26!
Mijn vader (huisman) luistert heel veel muziek (lees: vroeger stond er standaard van 7 uur in de ochtend tot een uur of 6 in de middag muziek aan thuis) en die valt in je doelgroep (op het docent zijn na dan).quote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden! Toen ik op de middelbare school zat, vonden bijna alle docenten de Dire Straits een van de beste bands, en al die mannen zijn nu 50/60+. Dus...
Het kan nog jonger.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat anders ook op mijn aaipoot, en ik ben 26!
Mark Knopfler is naast Stevie Ray Vaughan dan ook nog steeds een van de best gitaristen ooit. Goede muziek is tijdloosquote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden! Toen ik op de middelbare school zat, vonden bijna alle docenten de Dire Straits een van de beste bands, en al die mannen zijn nu 50/60+. Dus...
Ik vind de Dire Straits niet slecht, maar er is betere muziek.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mark Knopfler is naast Stevie Ray Vaughan dan ook nog steeds een van de best gitaristen ooit. Goede muziek is tijdloos
Er is zoveel prima muziekquote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind de Dire Straits niet slecht, maar er is betere muziek.
quote:
Wat hij zegtquote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mark Knopfler is naast Stevie Ray Vaughan dan ook nog steeds een van de best gitaristen ooit. Goede muziek is tijdloos
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat anders ook op mijn aaipoot, en ik ben 26 12 !
neem dan de echte opa's, zoals Tony Iommi, Geezer Butler of David Gilmorequote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind de Dire Straits niet slecht, maar er is betere muziek.
internepquote:
quote:
JAAAAA die bedoelde ik. Lekker scheuren over de autobahn (tot vlak na Keulenquote:
Op Keine Lust heb ik ook ooit goed gescheurd in een wagen van het werk met bijzonder goede bas...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef lipje het volgende:
[..]
JAAAAA die bedoelde ik. Lekker scheuren over de autobahn (tot vlak na Keulen)
Wat is de status van Nwk nu dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
Van het weekend weer een hele Seat afgeladen met gereedschap en goodies opgehaald uit mijn schuurtje in Nwk; vandaag de hele dag aan het opruimen en herindelen geweest
Het kluscentrum begint wel weer aardig compleet te worden hier, maar gawd wat staat er nog veel shit daar
Verhuurd, maar mijn zooi staat nog in de schuur. Ik haal het beetje voor beetje op; kon die meuk nog niet kwijt hier ivbm indelen enzo, en nu had ik bestratingsspullen nodig voor de tuin hier, dus die gingen we ophalen, en dan stouwen we meteen zoveel mogelijk spul in de auto..quote:
Ben je d'r gelijk vanafquote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
De Astra staat daar ook nog steeds in de tuin![]()
![]()
Inmiddels als bloembak?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Astra staat daar ook nog steeds in de tuin![]()
![]()
Project to come.. kweet alleen nog niet wanneerquote:
Tuurlijk, ik zou het zelf niet willen hebben dat gejank, maar het is heel typerend voor de formule 1 en misschien daardoor kon ik het geluid aardig waarderen. De eerste keer dat ik de V10 formule 1 motor in het echt hoorde kreeg ik letterlijk kippenvel, geweldigquote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond dat 18K Rpm gejank ook niet echt geweldig to be honest.. wel typisch F1, maar ik ben meer fan van een mooie diepe grom, en dan is een 6 cilinder toch wel lekker
Filmpie van Spa vorig jaarquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou het zelf niet willen hebben dat gejank, maar het is heel typerend voor de formule 1 en misschien daardoor kon ik het geluid aardig waarderen. De eerste keer dat ik de V10 formule 1 motor in het echt hoorde kreeg ik letterlijk kippenvel, geweldig
quote:
Smeets onzeker over Stones-optreden na dood Scottquote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef Anne het volgende:
Dit spookbericht ging vanochtend rond op Facebook:
[ afbeelding ]
Maar zou zomaar toch eens waarheid kunnen worden
'Vriendin Mick Jagger pleegt zelfmoord'
Systeem werkt ook voor geen meter als je in een vast team zitquote:
Opzich heb ik er niks tegen dat die gevangenen hun eigen deuren maken, dan hebben ze tenminste iets te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:46 schreef Paladijn het volgende:
Dit kan ook echt alleen maar in Nederland trouwens
Gevangenen maken nieuwe celdeuren
En nu wacht ik op de schilder voor ik naar mijn vaste flexplek ga.
Citrix?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En wie het eerst komt, die het eerst maalt natuurlijk
Overal in kunnen loggen is wel erg plezierig overigens
Ach ja, iemand bij P&O had jeuk, en daar horen vlekken bij blijkbaar. En omhooggevallen sukkels die denken dat die glazen hokjes alleen voor het hogere echelon zijn. Dat overal inloggen konden we al, maar nu kan iedereen het met een laptop, ook thuis. Dat is wel een verbetering. En ik zit in de praktijk één à twee dagen per week op kantoor, dus mijn vaste flexplek wordt regelmatig door anderen gebruikt. Wat dat betreft werkt het concept.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Systeem werkt ook voor geen meter als je in een vast team zitKrijg je weer 'vlekken' waar je niet zomaar mag zitten als outsider.
En wie het eerst komt, die het eerst maalt natuurlijk
Overal in kunnen loggen is wel erg plezierig overigens
Moet je niet strijken, afwassen of stofzuigen ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:47 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn vaste horizontale plek.
Alles op zijn tijd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet je niet strijken, afwassen of stofzuigen ofzo?
Tjah, opgekocht door FB. Dan krijg je dat soort faal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
En me wazzap faalt weer.. Begint een beetje irritarie te worden
Ligt aan jou denk ik, want ik krijg van iemand anders gewoon whatsappies binnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
En me wazzap faalt weer.. Begint een beetje irritarie te worden
jah, van vanmiddag 12 uurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt aan jou denk ik, want ik krijg van iemand anders gewoon whatsappies binnen.
Dat is antiek... We draaien VM's, weet zo alleen niet welke specifieke versie.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is antiek... We draaien VM's, weet zo alleen niet welke specifieke versie.
probeer novell netware eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is antiek... We draaien VM's, weet zo alleen niet welke specifieke versie.
1978 wou hun OS terug?quote:
het is wel antiekquote:
OS/2?quote:
Wij hadden dan toch wel (onder andere) Baan5. Wat een schijtprogramma was dat zeg. Zoveel beperkingen.quote:
Schijnt niet te vreten te zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Anne het volgende:
Dit is wel iets voor jou, SD
http://www.devriessnacks.nl/booster.aspx
QFTquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:32 schreef densmee het volgende:
Unnen Brabander da worde nie
Da bende of bende nie
T Zit in oew geene en oew bloed
T ‘is gemoedelijk en goed
Me unne zaachte G
Unnen Brabander da kunde nie worde
Al doede nog zo goewd oe best
Zonder da tie er erg in hi
Onderscheidt ie zun eige van de rest
Ge hoeft ut egt nie te probeere
Want ge kunt ut nergens leere
En kreijgt ut nooit onder de knie
Want unnen Brabander da bende
Of ge bent ut nie
print maar uit en plek het erinquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil je dat in mijn poezieboekje schrijven?
Je bedoelt: print maar uit en de fik erin.quote:
gaat dit over je nieuwe contract ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bedoelt: print maar uit en de fik erin.
Mijn contract is nog gemaakt op een typemachine.quote:
Zo ongeveer. Mijn eerste computer op het werk was een dual Pentium Pro 200 MHz.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef lipje het volgende:
in de tijd dat Novell nog hip en modern was
beter dan de 486DX80 die we op de universiteit haddenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Mijn eerste computer op het werk was een dual Pentium Pro 200 MHz.
Die van ons een Pentium 100! Met 16 Mb RAM ipv 8quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Mijn eerste computer op het werk was een dual Pentium Pro 200 MHz.
Op zo'n ding moest ik een stageverslag met veel plaatjes in Word typen. Kansloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef lipje het volgende:
[..]
beter dan de 486DX80 die we op de universiteit hadden
pfoei dat was 1994 geloof ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op zo'n ding moest ik een stageverslag met veel plaatjes in Word typen. Kansloos.
Op welke uni werkten ze in welk jaar nog met dat soort archaïca?
Boh, toen was ik nog jong en onschuldig!quote:
dat ben je nu toch ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Boh, toen was ik nog jong en onschuldig!
dus jij bent de schuldige !!!!!!!quote:
quote:
een explosie aan uitkeringstrekkers uit mediterrane regionenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo, de stembureaus zijn gesloten. Ben benieuwd wat we in Gouda gaan krijgen de komende jaren.
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:09 schreef lipje het volgende:
[..]
een explosie aan uitkeringstrekkers uit mediterrane regionen
en dat 410 dagen geledenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef Duvel het volgende:
Fok is toch wel tof hè!
K&W / ontkalkingsmiddel thermostaatkraan grohe
Ja, maar ik heb nu gekut met de thermostaatkraan, niet 410 dagen geleden.quote:
We gebruiken helaas nog steeds Novell en Windows xp op school. Tegen de tijd dat die dingen klaar zijn met opstarten is de les al weer voorbij.quote:
Bij en BX kan ik zon der het dashboard te demonteren de kilometertellerkabel vervangen. Gewoon via het cassetebandjesvakjequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Dingest het volgende:
De kilometerkabel van de 121 heeft het begeven. Aan de bakkant zit hij in ieder geval niet los, dus kan ik gaan uitvogelen hoe ik achter het dashboard kan komen
Bij mn DAF kun je er van onderen gewoon bijquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij en BX kan ik zon der het dashboard te demonteren de kilometertellerkabel vervangen. Gewoon via het cassetebandjesvakje
Volgens de garage-werkplaatshandboeken moet je er al bij kunnen komen door het stuur eraf te halen of de stuurkolom even los, en de tellermodule los. Die laatste twee heb ik al los, maar in het donker kon ik daarna niet zoveel meerquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij en BX kan ik zon der het dashboard te demonteren de kilometertellerkabel vervangen. Gewoon via het cassetebandjesvakje
Dan ruik je weer lekker vanavond dusquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Warm! En dan zit je in een fabriek zonder daglicht waar het 35 graden binnen is
Staat hier wel een stevig windje buiten. Maar wel lekker weer.quote:
Zweten is gezondquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Warm! En dan zit je in een fabriek zonder daglicht waar het 35 graden binnen is
Dat is wel zuur ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef daNpy het volgende:
Ja scherm was kapot.
Kon hem niet meer ontgrendelen, dus niet backuppen.
Ik heb expliciet gevraagd hem niet te resetten, inclusief dat ik bereikbaar was voor pincode etc, maar dat valt niet binnen de "klantenservice" dus flikkeren ze gewoon je telefoon (die verder prima werkt) leeg.
Ik begrijp dat ik er weer een gebruiker van https://play.google.com/s(...).leeuwarderbioscopen bij heb?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:52 schreef .Neovo. het volgende:
Yeej, ik heb m'n tablet weer terug van de reparatie. Kijken hoelang dit ding het nu vol houdt.
Dat kost natuurlijk ook teveel moeite/tijd en in potentie meer gezeik als ze wel bij je 'prive' gegevens kunnen en er per ongeluk wat natuurfoto's op het internets terecht komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef daNpy het volgende:
Ja scherm was kapot.
Kon hem niet meer ontgrendelen, dus niet backuppen.
Ik heb expliciet gevraagd hem niet te resetten, inclusief dat ik bereikbaar was voor pincode etc, maar dat valt niet binnen de "klantenservice" dus flikkeren ze gewoon je telefoon (die verder prima werkt) leeg.
Mijn telefoonfoto's gaan naar Dropbox...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kost natuurlijk ook teveel moeite/tijd en in potentie meer gezeik als ze wel bij je 'prive' gegevens kunnen en er per ongeluk wat natuurfoto's op het internets terecht komen.
Maar wel zuur![]()
Mijn foto's worden thuis automatisch gesynced (zelf iets voor geschreven), de meeste andere 'belangrijke' dingen zouls telefoonnummers heb ik wel in de google cloud staan of ergens op papier
Maar dan kan de NSA meelezen!!111quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn telefoonfoto's gaan naar Dropbox...
Ja maar het is gratis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar dan kan de NSA meelezen!!111
Vroegah had ik ze gewoon op het micro-sd kaartje in mijn telefoon staan en trek je die er gewoon uit als je telefoon ter reparatie/reinstall etc. gaat, maar tegenwoordig heb je die niet altijd meer... dus zelf maar even een sync-mijn-mapje tool gebouwd. Ben niet zo'n fan van alles op het internet opslaan.
Met eten in het gezicht, bijvoorbeeld.quote:
Heb je het over een vrachtwaggel of zo'n ding met jarretels ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij mn DAF kun je er van onderen gewoon bij
Ja, volgens de garage-werkplaatshandboeken moet ik bij een BX ook het halve dashboard uit elkaar peuteren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens de garage-werkplaatshandboeken moet je er al bij kunnen komen door het stuur eraf te halen of de stuurkolom even los, en de tellermodule los. Die laatste twee heb ik al los, maar in het donker kon ik daarna niet zoveel meerKijk er dus van het weekend even wat nader naar.
Je was te vroeg. Pas om 17:57u was het lente.quote:
Dat wil ik ook !quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
Digitale uitlezing op de draaibank gebouwdWat werkt dat fijn zeg.
Helaas voorlopig alleen de X-as, ik moet nog even marktplaatsen/ebayen voor een lange liniaal voor de z-as...
nachtbraker.quote:
ik heb eventueel nog een myford ml7 over. Omgebouwd naar cnc met alle originele onderdelen er ook bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wil ik ook !
En ik wil een draaibank ...
Fixed!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
En whehe, succes NSA met al die katten- en babyfoto's Alfa Romeo foto's
Ik heb em al eens geïnstalleerd, alleen gebruik ik hem niet. Ben geen biosganger.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik er weer een gebruiker van https://play.google.com/s(...).leeuwarderbioscopen bij heb?
Ja, tot 22:30u geklust. Daarna nog 5 kwartier rijden naar huis. En dan de pootjes even recht en dan is het zomaar vroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |