quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:10 schreef Freezer het volgende:
Wie heeft de zon gejathet is grauw hier in het oosten
Zonnige Groetjes uit het Noorden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:10 schreef Freezer het volgende:
Wie heeft de zon gejathet is grauw hier in het oosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Njet, maar bewegen met een kwetsuur is sowieso beter als sielg op de bank gaan hangen en de boel flink laten verzuren. Daar wordt het echt niet beter van.quote:
Ben je nu ook al arts geworden ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Njet, maar bewegen met een kwetsuur is sowieso beter als sielg op de bank gaan hangen en de boel flink laten verzuren. Daar wordt het echt niet beter van.Pijnstillers erin en gewoon geen dingen doen die niet gaan.
Nee, maar ik weet er meer van dan de gemiddelde Nederlander. En als mijn cardioloog zegt dat ik iets (niet) moet doen, doe ik het (niet). Die man heeft er jaren voor gestudeerd, ik niet.quote:
heb jij zonne lange lijst gemaakt voor hem?quote:
Ik ken mijn eigen lichaam al heel lang, en ik heb het al vaak genoeg gesloopt. Meestal weet ik zelf wat er mis is en moet de doc het bevestigen voor een verwijzing, en soms vraag ik dokkie wat er mis is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet er meer van dan de gemiddelde Nederlander. En als mijn cardioloog zegt dat ik iets (niet) moet doen, doe ik het (niet). Die man heeft er jaren voor gestudeerd, ik niet.
Door Capricorn, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Je had gelijk Lexxx:
Nürburgring overgenomen voor 100 miljoen euro
Himmol nie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
heb jij zonne lange lijst gemaakt voor hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
CC8800 natuurlijk; duhquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:38 schreef densmee het volgende:
Zelfs voor een horloge vatten ze al een ramshoorn. Ook zware stalen schotten eronder zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |