volgende keer mag jij oppassenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
[2cv] Je had die ketting ook niet los(ser) moeten laten. [/2cv]
Is goed. SD is heel goed met kindersquote:
wordt het nog ergens uitgezonden? Effe kijken of de nieuwe motoren nog een beetje willen ploffenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zover dit weekend
Kinderen bewaar je in de kelder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
[2cv] Je had die ketting ook niet los(ser) moeten laten. [/2cv]
en moeder de vrouw aan de kettingquote:
Kijk, jij snapt het.quote:
Net gecheckt; op BBC niks, maar op RTL idd om 07.00.. ik zet de wekker, maar ik geef geen garantie'squote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Ik beperk me momenteel maar even tot de uitgebreide samenvatting op BBC2, de helft van de races is daar overigens wel live. Verder zit het achter de decoder... je kunt het geloof ik ook nog bij RTL+ live zien, maar die hebben we hier alleen via een stream.
Ik hep um gezienquote:Op zondag 16 maart 2014 13:00 schreef lipje het volgende:
de wekkers gingen wel op tijd af, maar eisten ook de tv op
De onze ook. En weer voorzien van zomerbanden.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef DW457 het volgende:
Pom pom pom, mijn focus is weer bijna schoon
Ah kijk, goed bezig. Ikzelf heb nu alleen de binnenkant gedaan. De buitenkant is ook erg smerig, maar t is nu niet de moeite om het te doen: werkzaamheden bij ons in de wijk, dus morgen zou hij gelijk weer smerig zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
De onze ook. En weer voorzien van zomerbanden.
De binnenkant moet nog, de buitenkant was smeriger. En de koplamp fixen was idd een eitje.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah kijk, goed bezig. Ikzelf heb nu alleen de binnenkant gedaan. De buitenkant is ook erg smerig, maar t is nu niet de moeite om het te doen: werkzaamheden bij ons in de wijk, dus morgen zou hij gelijk weer smerig zijn.
ook goedemorgenquote:Op maandag 17 maart 2014 06:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
De binnenkant moet nog, de buitenkant was smeriger. En de koplamp fixen was idd een eitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |