quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:07 schreef densmee het volgende:
Doet u dat met de motorfiets ook, volle bak met de achterrem
Oudje, maar wel mooi ja.quote:
Had je beter je oog van kunnen laseren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
Weer 230 euro armer, gelaserd takkezooi
Rij daar 9 van de 10x 80 omdat ik weet dat ze er wel eens staan.quote:
Jullie zijn niet zo handig op 2 wielen, zo als setje bij elkaar he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik moest daarstraks een beetje heel erg hard remmen op de MTB en maakte daardoor een hendige sjieke slip midden in 't dorp. Mijn achterwiel haalde mij net niet in.
Volgende keer maar iets beter opletten en met beide remhendels tegelijk remmen misschien.
Ik heb geen schade en ben niet gevallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jullie zijn niet zo handig op 2 wielen, zo als setje bij elkaar he?
lampie verwisselen is echt 5 minuten werk..... en beter toegankelijk dan een Alfa en welk stokbrood ook...quote:
niet op SD's schouder kloppen.... die doet nog een beetje auwquote:
Ik had wat gezocht idd, morgen ff lampje kopen en vervangen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lampie verwisselen is echt 5 minuten werk..... en beter toegankelijk dan een Alfa en welk stokbrood ook...
(shroef los, twee klemmen los en de unit lichten)
weet ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Je had gelijk Lexxx:
Nürburgring overgenomen voor 100 miljoen euro
maar een deel van het asfalt ligt er nog wel. en we zijn inderdaad ook het os in geweest jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef daNpy het volgende:
Da's apart, want die bestaat al lang niet meer.
Of heb je d'r gebumst in het bos?
Wedden ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
lampie verwisselen is echt 5 minuten werk..... en beter toegankelijk dan een Alfa en welk stokbrood ook...
Ach, op de skoeter remde ik ook uitsluitend met het achterwiel. Als ik (ook) met het voorwiel remde, pleurde ik nogal vaak om. Vond ik nogal zonde van de kappen en m'n kleding.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik moest daarstraks een beetje heel erg hard remmen op de MTB en maakte daardoor een hendige sjieke slip midden in 't dorp. Mijn achterwiel haalde mij net niet in.
Volgende keer maar iets beter opletten en met beide remhendels tegelijk remmen misschien.
Matig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar een deel van het asfalt ligt er nog wel. en we zijn inderdaad ook het os in geweest jamaar niet gebumst daar
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jullie zijn niet zo handig op 2 wielen, zo als setje bij elkaar he?
Was er dan niet iets mis met de voorrem? of heb je een erg sterke rechterhand?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, op de skoeter remde ik ook uitsluitend met het achterwiel. Als ik (ook) met het voorwiel remde, pleurde ik nogal vaak om. Vond ik nogal zonde van de kappen en m'n kleding.
En je wilt niet weten waardoor dat komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
[..]
Was er dan niet iets mis met de voorrem? of heb je een erg sterke rechterhand?
Te weinig afwisselen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
En je wilt niet weten waardoor dat komt.
ik denk dat we dat allemaal wel wetenquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
En je wilt niet weten waardoor dat komt.
Bij het stokbrood gaat het ook makkelijk............... hoppa naar de garage en zoek het maar uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
dat was met de Alfa ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij het stokbrood gaat het ook makkelijk............... hoppa naar de garage en zoek het maar uit
Yupquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
[..]
Was er dan niet iets mis met de voorrem? of heb je een erg sterke rechterhand?
Neehoor, ze zijn beide zeer sterkquote:
jengerige kids en moeders op padquote:
mijn klauwen pasten er niet achterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga toch zelf geen vieze handen krijgen..... tsss........
nieuwe red bull reclames?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zover dit weekend
Dan wordt er een voertuig gebouwd ?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zover dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |